Friend Codet (lista 1. viestissä)

Keskustelu osiossa 'Nintendo' , aloittajana SOJ, 13.04.2008.

1. Kurimus

Kurimus New Member

Vastaus: Friend Codet (lista 1. viestissä)

Mulla näkyy noista vielä Hex, Viper7, maagiset ja Justin Bailey kysymysmerkkinä.

Eli Jos saisitte minut mahtumaan vielä listaan niin ois kova juttu. Pelailen suht aktiivisesti.

Kaikille muille sitten sellanen juttu että ilmotelkaa minulle yv:nä jos olette minut lisänny mutta lärviä ei vieläkään näy. Lisäilen sitten teitä.

2. Snaker

Snaker New Member

PSN:
    ZnakeFIN

Vois varmaan olla hyvä ilmotella noita kellä on lista täys ja esim. merkitä sinne ekan viestin listaan, että porukka näkee ketkä vielä kannattaa lisätä ja keitä ei enää kannata.

3. Jamirou

Jamirou New Member

Lisään ja tarkastan kaikki kun kerkeen avata tuon maagisen ja mahtavan valkoisen boxin.

4. maagiset

maagiset KonsoliFIN Alumni

XBL:
    maagiset
    PSN:
    maagiset

Höh, luulin, että olen teikäläisen jo lisäillyt. No täytynee tossa jossain vaiheessa lisäillä. Samoiten Kurimuksen voin myös lisäillä tossa jossain illemmalla. Vollen ja Bugistan lisäilen samaan syssyyn, kun ovat ilmeisesti lisäilleet meikäläisen. Sen jälkeen mullakin alkaa olla tila listoilla vähissä. Tosin muutama kyssäri löytyy edelleen, joten niiden poistamista täytyynee vielä harkita, jos joku aktiivisempi löytyisi listoille.

edit: Lisäilen tossa kohta myös Zuorin, jos sulta löytyy vielä tilaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: 18.04.2008
  5. Pyramidhead

Pyramidhead New Member

Yritin yv:tä, mutta sinulla on postilaatikko täynnä. Tuossa muutamia viestejä sitten kyselin, että meinaatko minut lisätä. Lisäsin sinut eilen kun poistin vanhoja kysymysmerkeiksi jääneitä ja sain muutamia paikkoja tilaa.

6. Vaari

Vaari New Member

Enskaen lisäsin eilen aamulla, mutta vieläkin näkyy kyssäri päällä, joten et kai ehtinyt jo aiemmin poistaa mua? Muuten olis täysi lista kavereita koossa.

7. JaBBe Q

JaBBe Q New Member

Itselläni vielä 5 kyssäriä jotka ovat:

Hylian / Janii
    Justin Bailey / Smooth Bob
    hanipai
    Calathia / Scorpius
    Atskuli / Atskuli

Jos teillä on listat täynä ettekä ole lisänneet tai aijo lisätä minua niin ilmoittakaa niin saan tilaa listalle ja otan vaikka listan loppupäästä numeroita jotta saisi kyssärit pois. Ja jos joku on kenties menny minut lisäämään ja olen kyssärinä niin ilmoitelkaa tännepäin niin voin lisäillä teitä kunhan jokin yllämainituista karsiutuu listalta, jos karsiutuu.

8. Enskae

Enskae New Member

PSN:
    Enzka

Hmm. Olet kyllä listallani mutta edelleen kyssärinä. :confused:

9. Snaker

Snaker New Member

PSN:
    ZnakeFIN

Muistelisin jostain lukeneeni (voi olla tältäkin foorumilta, varma en ole), että ton päivittymisessä voi kestää jonkin aikaakin.

10. Vaari

Vaari New Member

Hehe ainakin mulla ja Temellä oli asiasta puhetta rata-aikojen kanssa, joten kai se pätee myös tässä asiassa. Toisaalta voisi tehdä niinkin että molemmat poistavat toisensa listoiltaan ja liittyvät vaikka illan peliin ja siellä painetaan nappia add friend.:D

11. Randall Flagg

Randall Flagg New Member

2793-0855-4732

12. Snaker

Snaker New Member

PSN:
    ZnakeFIN

Kai se pitänee täällä ilmottaa, kun Kurimuksella on viestilaatikko täysi. Poistin siis sen ja lisäsin Enskaen sen tilalle.

"Julkisempaa" infoa, että mulla tuli tuo 30 nimeä täyteen. Eli, jos jollain on mun nimi kyssärinä niin eipä sille voi enää juuri mitään tehdä.

13. tetsuo

tetsuo New Member

Minulla on vielä 3 kysymysmerkkiä enkä jaksa odotella että lisäilevätkö. Ilmoitelkaa jos olette lisäillyt tai lisäätte, niin poistelen nuo kysymysmerkit.

14. Ronsu

Ronsu New Member

Morjesta pöytään!

Olen uusi tällä foorumilla, mutta pelailen karttia melko paljon.

Tässä minun koodini: 1289-8377-2411

15. GoldDigger

GoldDigger New Member

Jeps, itsekin tuli Kartti hankittua muutama päivä sitten. Koodi on 2363-5888-1182 ja nimenä heebo.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: 21.04.2008
  16. kifor

kifor New Member

PSN:
    Kifor79

Lisäsin koodeja itseni ympäriltä ja listan alusta. Täytyy varmaan päivittää listaa vielä, joten olkaa kärsivällisiä.

17. Artificial

Artificial New Member

XBL:
    Artieficial

Minun friend-code ( lisätkää toki! ):

3780-9342-5966 / Jozq

18. JaBBe Q

JaBBe Q New Member

Lisäsin sut joten lisääppäs meikäläinen.

Ja samalla voipi minun kohdalle tuonne ekalle sivulle laittaa jonkun merkin että minulla on täynä tuo 30 paikkaa(kunhan Artificial lisää minut) ettei sitten toiset turhaan lisäile minua kun ei oikein mahdu enää omalle listalle. Tietty jos joskus joku päivitys tulee mikä isontaa listaa niin hyvä näin.

19. Artificial

Artificial New Member

XBL:
    Artieficial

Lisäsin, mutta jostain syystä olet vielä 'kysymysmerkki' minun Friend Rosterissa. Outoa. :S

20. Kotka

Kotka New Member

0860-3373-7883 / Kotka

Jaa tämä sivu