Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

G-Spot [G's] - CoD4 Random league

Vastaus: G-Spot [G's] - CoD4 Random league

Ei jakseta ootella teitä enää paikalle, keskiviikkona 22.00, tuutte tai ette.

Joku maininnu et päästään tänään? Ja mitä noihin jokeri hommiin tulee, niin eiköhän se ois kuitenkin järkevää pelaa sentää finaali pelit tiimin omilla pelaajilla. Eli aika turha valittaa venailusta ku näätten et meil ilmottautunu, öö kaks pelaajaa ?

Ja asiaan... Pääsen keskiviikkona kyllä, mutta mielummin 21.00 tai aikasemmin. Eikös nää oo bo5, ni voi mennä pirun myöhään ja töihinkin pitäs jaksaa herää.
 
Vastaus: G-Spot [G's] - CoD4 Random league

Joku maininnu et päästään tänään? Ja mitä noihin jokeri hommiin tulee, niin eiköhän se ois kuitenkin järkevää pelaa sentää finaali pelit tiimin omilla pelaajilla. Eli aika turha valittaa venailusta ku näätten et meil ilmottautunu, öö kaks pelaajaa ?

Ja asiaan... Pääsen keskiviikkona kyllä, mutta mielummin 21.00 tai aikasemmin. Eikös nää oo bo5, ni voi mennä pirun myöhään ja töihinkin pitäs jaksaa herää.

Joo en minäkään haluaisi käyttää yhtäkään jokeria finaalissa.
Mutta olisi vaan mukavampi (ihan niin kuin olisin sanonut samasta asiasta aikaisemminkin, eri tyypeille), että muutkin tiimistä ilmoittaisivat täällä jotain, eikä pelkästään 2-3 tyyppiä... :rolleyes:

Btw, keskiviikkona klo. 21 matsi. ;) Koitetaan saada 5vs5, koska 4vs4 on jotenkin... tylsä(?)..
 
Vastaus: G-Spot [G's] - CoD4 Random league

Pääsen Keskiviikkona Finuun

ps. Mulle sama millo alotetaan ja kuvaajia saa tulla molemmille 1 :D
 
Vastaus: G-Spot [G's] - CoD4 Random league

Joo en minäkään haluaisi käyttää yhtäkään jokeria finaalissa.
Mutta olisi vaan mukavampi (ihan niin kuin olisin sanonut samasta asiasta aikaisemminkin, eri tyypeille), että muutkin tiimistä ilmoittaisivat täällä jotain, eikä pelkästään 2-3 tyyppiä... :rolleyes:

Btw, keskiviikkona klo. 21 matsi. ;) Koitetaan saada 5vs5, koska 4vs4 on jotenkin... tylsä(?)..

Tämä ehkä johtunee siitä, että ne sitten jotka ei kirjoita mitään eivät pääsisi paikalle...
 
Vastaus: G-Spot [G's] - CoD4 Random league

Tämä ehkä johtunee siitä, että ne sitten jotka ei kirjoita mitään eivät pääsisi paikalle...

Joo siis kyllä mä sen ymmärrän, että nyt kun on kesä, porukat saattavat olla lomailemassa yms. ettei yksinkertaisesti voi ilmotella täällä että pääseekö vai ei.

Mutta jos siis käy KFIN:ssä suunnilleen kerran päivässä ja näkee, että matsia ehdotettu tietylle ajalle, niin voi sitä ilmoittaa ettei pääse paikalle tuohon aikaan. :)
Ei sitä ole pakko tehdä ilmoitusta vain, jos pääsee paikalle. :)
 
Vastaus: G-Spot [G's] - CoD4 Random league

Joo mutta ei se ilmottaminen siitä et ei pääse pelaamaan muuta mitään. Sama lopputuloshan siinä silti on. Tää systeemi toiminu meillä koko turneen ajan niin turha sitä on nyt sit lähtee muuttamaan.
 
Vastaus: G-Spot [G's] - CoD4 Random league

Joo mutta ei se ilmottaminen siitä et ei pääse pelaamaan muuta mitään. Sama lopputuloshan siinä silti on.
Jos pelaajat ilmoittaisivat että eivät pääse paikalle meidän ei tarvis mennä sinne pleikkarille ihmettelemään että tuleekohan sieltä nyt vastustaja paikalle vai ei.
 
Vastaus: G-Spot [G's] - CoD4 Random league

Joo no siihen se ehkä vaikuttaa, mutta ei siihen, että ottelu saataisiin pelattua.
 
Vastaus: G-Spot [G's] - CoD4 Random league

Juu mulla kävi nyt silleen että meiltä meni netti kun täällä pistetään jotain valokaapeleita, niin en pääse pelaamaan nyt ollenkaan, tätäkin kirjotan kännykällä :D
 
Vastaus: G-Spot [G's] - CoD4 Random league

Nonii tänää on deadline eli koittakaahan saada pelattua jotenkin...
 
Vastaus: G-Spot [G's] - CoD4 Random league

Pelattua saatiin ja aika kylmää kyytiä oli Crossfirea lukuunottamatta.
Mulle jäi tästä liigasta ihan hyvä maku suuhun, ja haluun kiittää Lollermania näitten matsien järjestelyssä, susta oli paljon mulle apua.
Ja kiitokset junnulle tän järjestämisestä ja kaikille G:läisille kiitokset mukavista matseista. :)
 
Vastaus: G-Spot [G's] - CoD4 Random league

Juu samat mun osalta :) ...paitti etten kiitä itteäni matsien järkkäämisestä :D
 
Ylös Bottom