Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gallup: Kesän 2002 Xbox-peli /osa 5

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lator
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
JSRF tosiaan saisi minustakin olla vielä mukana.
Totta. Minä ainakin äänestäisin sitä nyt.

Mutta koska se on jo pudonnut, on pakko antaa ääni Halolle, sillä olen pelannut PGR:ää sen verran vähän, etten osaa sanoa siitä paljon mitään. MotoGP:tä en ole valitettavasti edes testannut.

Eli ääneni menee siis Halo:lle.

Aivan päivänselvä asia, etä Halo on universumin paras peli xboxille ja samalla myös kaikille muillekkin platformeille. Singleplaykin on jees, mutta ainakin henk. koht. arvostan sen ylivertaisia multiplayer ominaisuuksia todella korkealle.

Halo oli hyvä, mutta sanon PGR koska se upposi myös hameväkeen ja mikä onkaan mieluisampaa kuin kiusata heitä autopelissä :-)

Tänään tuli MotoGP VPD:stä, mutta en valitettavasti ole ehtinyt hakea sitä postista. Joten täytyy kai sitä sitten äänestää Haloa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan smaster
Tänään tuli MotoGP VPD:stä, mutta en valitettavasti ole ehtinyt hakea sitä postista. Joten täytyy kai sitä sitten äänestää Haloa.

Heh!

Niin minullekin ja vielä samasta paikasta.

Haloa äänestän.

Kyllähän tuo Halo on ollut minusta selkeesti valovoimaisin peli ja se tietysti tuli ihan ensimmäiseksi XB:lle hankittua,aihepiiri ei siinä ihan ollut sitä mistä minä erityisesti pidän fps-pelien saralla,mutta kun tämä oli kuitenkin laadulla ja suht.älyllä tehty scifi-räime,niin kyllä tämä on minusta ehdottomasti paras XB-peli tähän mennessä ja vielä kun sitä saa netissäkin pelattua! Lisäksi hyviä pelejä ovat Project Gotham Racing ja RalliSport Challenge,tosin tuo RSC oli loppujenlopuksi pelillisesti aikas vaisu,kun taas PGR tarjoaa minusta huomattavasti enemmän...XB-autopeli puolella on erityisesti odotuksen alla Colin McRae Rally 3,eli ilmeisesti tuo on jo sitä luokkaa mitä XB:n autopeleiltäkin erityisesti odotan?

Myös Deadly Skies oli minusta ihan hieno peli,mutta olisi tämäkin kaivannut astetta monipuolisempia ominaisuuksia ja pelattavaa sisälleen,eli olisi saanut hieman enemmän olla vielä sellaista hardocore pc-lentosimuille ominaisia piirteitä,jotta tämä olisi jaksanut kiinnostaa minua pidempäänkin,nythän tämän pelasi aikas nopeasti läpi. Visuaalisesti tämä on paikoin kyllä varsin hieno tekele.

Ylös Bottom