Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gameboy SP

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sarine
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Sarine

New Member
Kertokaas kokemuksianne tästä pelikoneesta. Ajattelin itsekin ostaa, mutta noi pelien hinnat kauhistuttaa, vaikka niitä saa halvalla VDP:stä.

Kaikki Zeldat kiinnostaa ja roolipelit, löytyykö näitä paljonkin?

Kertokaa ihan omia kokemuksianne, positiivisiä ja negatiivisiä. Älkää sanoko että, päätä itse ja niin edespäin, haluan kuulla teiltä laitteen omistajilta millanen konsoli tämä on.

Jos et omista Visaa / Sammon visa electronia niin äkkiä sampoon avaamaan tili ja voit tilata uusia pelejä melkein puoleen hintaan vaikkapa täältä DVDBO. Ei postimaksuja ja yleisin hinta uusille peleille on 49.95CAD joka on hieman alle 35e.

Itse olen pelini ostanut käytettynä ~25e tai uutena ~35e

Jos kannettavalla pelikoneelle on käyttöä niin ei voi valinta mennä pieleen GBA SP kohdalla.

Ajattelin tilata Hobby Hallista kun ei ole varaa maksaa sitä n.130euroa kerralla.

Täytyy hankkia tollanen kortti.

Laitteena mun mielestä ihan mahtava: pieni, kevyt, käsiin sopiva, mukavat kontrollit, erittäin hyvän näköinen. Akku kestää pitkään.

Pelejä ei välttämättä tarvii kovin monta, Advance Wars ja Pokemon ovat riittäneet ainakin mulle hyvin toistaiseksi.

Ajattelin hankkia tohon rinnalle vielä jonkun näistä: Sword of Mana, Fire Emblem, Boktai. Roolipelityyppisiä pelejä taitaa olla enemmän kun ainakaan minulla on aikaa tutustua.

Linkkipelaamista ei oo ikävä kyllä tullu vielä kokeiltua juurikaan, kavereitten aivopeseminen GBA:n ostajiksi on vielä kesken.

F-Zeron tuleva 3d -versio kiinnostaa, varsinkin linkkipelinä.

Voisikohan SP:hen tulla joskus joulun jälkeen hinnanpudotusta? Hintahan on pysynyt alusta lähtien samana, mutta luulisi, että jossain vaiheessa hintaa kannattaa pudottaa.

Jepulis, varsinkin kun Suomesta saa tätä nykyä jopa Cuben halvemmalla kuin tuon GBA:n.

GBA SP on mielestäni melkein täydellinen laite.

Haittapuolia on oikeastaanvain pelien hinnoissa (mutta vain suomessa ;) ),
lisäksi itselläni on ongelmia L&R nappien kanssa koska olen aika nakki sorminen.

Tälläinen GBA:n olisi pitänyt olla jo alusta alkaen.

Niin ja hinnan pudotus olisi paikallaan.

Mielestäni pelien hinnat ovat aivan liian korkeat, kun ottaa huomioon että kaikkien advancen pelien grafiikat ovat todella karut verrattuna vaikka NGAGEn peleihin.
Koskas se kannettava pleikkari ilmestyy?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Muumendaalen
Mielestäni pelien hinnat ovat aivan liian korkeat, kun ottaa huomioon että kaikkien advancen pelien grafiikat ovat todella karut verrattuna vaikka NGAGEn peleihin.

Fiksua.

Pelien hinnat ovat korkeat, kun ottaa huomioon, että ne tehdään vain uudestaan GBA:lle, eli siis käännetään suurimmaksi osaksi SNES:ltä. Tämä siis koskee vain "lainapelejä." Maksoivathan SNES-pelitkin aikoinaan suunnilleen saman verran. Kunnon peleihin nähdään monesti aivan yhtä paljon vaivaa, kuin kotikonsoleiden peleihin.

Ei kai PSP (mahtoikohan olla moinen) tähän aiheeseen kuulu, mutta tietääkseni about vuoden päästä.

Laitteen hinta on sopiva, mutta pelien hinnat ovat tosiaan liian korkeat. Varsinkin Suomessa paikalliset anttilat riistävät tietämättömiltä 20e ylimääräistä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Fiksua.

Pelien hinnat ovat korkeat, kun ottaa huomioon, että ne tehdään vain uudestaan GBA:lle, eli siis käännetään suurimmaksi osaksi SNES:ltä. Tämä siis koskee vain "lainapelejä." Maksoivathan SNES-pelitkin aikoinaan suunnilleen saman verran. Kunnon peleihin nähdään monesti aivan yhtä paljon vaivaa, kuin kotikonsoleiden peleihin.
Kyllä GBA:n pelit ovat isojen koneiden pelejä niin paljon suppeampia, että niiden tekeminen ei varmasti maksa läheskään yhtä paljon. Pelien hinnat kaupoissa taitavat selittyä koneen monopoliasemalla.

Itse en GBA-peleistä Suomen hintoja suostu maksamaan. Onneksi noita voi aluevapauden ansiosta tilata mistä päin maailmaa tahansa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Muumendaalen

Ei näitä Muumendaalenin viestejä kyllä välillä voi käsittää, mistäs lähtien grafiikka on vaikuttanu pelin hintaan? :confused:

Suosittelen lämpimästi GBA:SP:tä. Olen muistaakseni nähnyt (unta mahdollisesti) niitä jossain alle satasen. Pelit ovat hyviä ja akkukin kestää pitkään. Laite on mukava kädessä ja erittäin tyylikäs. Pelejäkin sille löytyy ihan mukavasti.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
Kertokaa ihan omia kokemuksianne, positiivisiä ja negatiivisiä. Älkää sanoko että, päätä itse ja niin edespäin, haluan kuulla teiltä laitteen omistajilta millanen konsoli tämä on.
Laiskan miehen lista plussista ja miinuksista:

+ tyylikkyys
+ laaja ja tasokas pelivalikoima
+ näppärä koko
+ pitkäkestoinen akku
+ selkeä taustavalaistu värinäyttö
+ hyvät toimintapainikkeet

- hinta
- olkapäänapit
- puuttuva kuulokeliitäntä
- aiheuttaa riippuvuutta

Uskomaton vehje, suosittelen!

En tiedä onko Feldonilla SP, mutta itseä ei yhtään haittaa olkanappien erilaisuus. Voi olla että paperilla näyttää huonolta, mutta toimii käytössä.

En tiedä onko Feldonilla SP, mutta itseä ei yhtään haittaa olkanappien erilaisuus. Voi olla että paperilla näyttää huonolta, mutta toimii käytössä.
Kauheita väitteitä - Totta kai minulla on SP! Vanhemman GBA:n myin nimittäin pois jo yli vuosi takaperin.

Vanhemmassa versiossa nuo olkapäänapit oli jotenkin paremmin aseteltu. SP:ssä ne ovat pienemmät ja minun räpylöissäni ne tuntuvat hassuilta. Eivät ne kuitenkaan hyvää kokonaisuutta pilaa, vaan ovat lähinnä sellainen pikkuseikka, johon itse kiinnitin huomiota.

mun nakeilleki SP:n olka napit on huonosti laitettu. (GBA:ssa paremmin asetettu olkanapit.)

Ylös Bottom