Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gamecuben julkaisu ja saatavuus pe 3.5.?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Inertia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Inertia

New Member
GameCube Gingatti!

Giganttiin tulee rajoitettu era GameCubeja hintaan 219e. Ei sitten ollut 199e. :(

Tarkempaa tietoa ei ole peleista tai lisalaitteista.
 
Telttailemaan

Onko täällä ketään joka aikoo leiriytyä oman pelikauppansa eteen yöksi jotta aamulla varmasti sais oman GameCuben?

Itse toivon että niitä vielä kaupoissa riittäis päivälläkin.
 
Pelien & lisalaitteiden saatavuus pe?

Mita peleja & lisalaitteita on saatavissa pe? Jos jollakin on tietoa niin voi postata tanne. Vai onko kaikki luvattu saatavissa kaupoista?
 
Johtuu niiden koneiden puutteesta. Gigantti yleensä ostaa älyttömän kasan niitä laitteita ja saa siksi halvemmalla, nyt ei onnistu koska suomeen ei kuulemma riitä koneita. Saa nähdä nyt.
 
ainakin konsolinet ilmoitti ettei Rogue Leader ehdi maahan perjantaiksi. Sama ongelma ohjaimien ja muistikorttien kanssa. Saan tänään lisää infoa, ja yritän postaa sitä tänne sitten.
 
Nämä pelit nyt ainakin kerkeävät perjantain myyntiin. Muut ovat sitten vähän hakusessa :(

Super Monkey Ball
Wave Rave : Blue Storm
Luigi's Mansion
Sonic Adventure 2 Battle
Batman Vengeance
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Nämä pelit nyt ainakin kerkeävät perjantain myyntiin. Muut ovat sitten vähän hakusessa :(

Super Monkey Ball
Wave Rave : Blue Storm
Luigi's Mansion
Sonic Adventure 2 Battle
Batman Vengeance

Ei hyvalta kuullosta. :( Noistakin kiinnostaa ainoastaan SBM. Olisivat, vaikka lykanneet julkaisua, jos tavaraa ei saada julkaisuun kunnolla.
 
Joo, äsken tuli lisää infoa. Rogue Leader ei tule tällä viikolla. Nintendon omat muistikortit ja ohjaimet saattaa tulla huomenna.
Hienommat hommat.:mad:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Joo, äsken tuli lisää infoa. Rogue Leader ei tule tällä viikolla. Nintendon omat muistikortit ja ohjaimet saattaa tulla huomenna.
Hienommat hommat.:mad:

perseestä... :mad: Se siitä viikonloppun pelisessiosta :(. Huonosti hoidettu Nintendon ja Lucas Arsen osalta. Ensin viivytetään julkaisua ja sitten ei kuitenkaan tavaraa ja pelejä ole tarpeeksi saatavilla ajoissa.
 
Helskatti!

Voi kakka :mad: (Paremmin en sano)... Nyt meni sitten viikonloppu pilalle :( !
Onneksi saa sentään kosolin ja Waveracen jotta ei tarvitse koko viikonloppua odottaa...
... mutta laiha lohtu kun SW:RL 2:sta odotin :( (pääsyistä miksi ostin GC:n ) Onpahan nyt sitten oma 3 kuukauden odotus ohi (pientä plussaa)
 
Nyt kyllä tekisi mieli laukoa pari voimasanaa , mutta enpä lauo.
Kunhan sen koneen nyt huomenna saa niin olisin iki onnellinen ja muistikortti sekä Luigi's mansion.
Toivotaan parasta

-Roary-
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Roary
Kunhan sen koneen nyt huomenna saa niin olisin iki onnellinen ja muistikortti sekä Luigi's mansion.

En voinut olla nauramatta tuolle lainille :D
Susta on moneksi.:p
 
Sain juuri konsolinetistä meiliä, että Rogue ehtii huomiseksi .. viikonloppu = pelastettu! ;)
 
Jee! Konsolinetistä soittivat äsken ja sanoivat että saan kaikki tilaamani tavarat ja pelit. Eli itse konsoli-paketti, lisäohjain, muistikortti, Waverace, Rogue Squadron 2: Rogue Leader, PS2 RGB-piuha, PS2 optinen kaapeli ja jatkojohdot Gamecube ohjaimiin. :)

Kuulemma joutuivat tilaamaan Rogue Leaderin Ruotsista, kun ei muuten olisi saanut. :D

Viikonloppu on pelastettu! :cool:
 
AARGH! klo 9.30 sanoivat mulle ettei onnaa. Ja eivät ole mulle soitelleet.:mad: ***tu jos te saatte roguen mutta mä en...
PRKL!:mad:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
AARGH! klo 9.30 sanoivat mulle ettei onnaa. Ja eivät ole mulle soitelleet.:mad: ***tu jos te saatte roguen mutta mä en...
PRKL!:mad:


Eiköhän ne nyt kuitenkin tule kaikille - epäilen ainakin etteikö tulisi. Varsinkin kun minä tilasin Cuben vasta viime viikolla, ja jos tavara loppuu kesken niin kai ne tilausjärjestyksessä toimitetaan.

Mutta että ihan ruotsista asti tilasivat.. hyvää palvelua ainakin!
 
Itse varasin FunStationista koneen ja 2 peliä, mutta en muistikorttia... muistin juuri.. prkl.. saankohan mä sitä ?!:confused:
 
No, pitää olla tyytyväinen että saan edes Wave Racen, mutta kyllä sapettaa jos Rogue Leaderia ei saa vielä huomenna.
 
Ylös Bottom