Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gamecuben kannattavuus.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peikko
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

peikko

New Member
Joo eli ajattelin kysyä että kannattaako ostaa Gamecube (199) ton xboxin rinnalle? Pelasin tänään hetken tota Rogue Squadronia ja olen MYYTY helvetin hyvä , mutta en viitsi ostaa konsolia yhden pelin takia eli onko muita huippupelejä tulossa?

Sillehän tulee vaikka mitä. Metroid Prime kannattaa tsekata, se on seuraava julkaisu mitä ei voi jättää väliin. Eternal Darkness myöskin.

niin eli suomeksi kannattaako??? tänään pitäs käydä hakemassa eli hyppäänkö moottiripyörän selkään meen ostamaan gamecuben (199) + Rogue squadronin (59,90) ja 8mb muistikortin (27,90)??????

Ei kannata vielä ostaa jos vain yksi peli kiinostaa. Katso tilannetta myöhemmin syksyllä uudestaan, jos olisi vaikka ilmestynyt lisää sinua kiinostavia pelejä.

No itse ostin GameCuben ennenkuin sille oli yhtään minua kiinnostavaa peliä. Ja kyllä kannatti luottaa Nintendoon, nyt on vaikka mitä.

Se nyt vähän riippuu siitä minkä genren peleistä sä tykkäät. Esim. Syksyllä tulee TimeSplitters 2 (FPS) Mario Sunshine (Seikkailu/toiminta) ja Eternal Darkness (Kauhua).

Sitten lähempänä joulua tulee THPS4, Mario Party 4, Wario World ja Metroid Prime. Jo julkaistuista peleistä Star wars Rogue Leader ja SSBM taitaa olla suosituimmat...

Jo julkaistuista peleistä juuri RS js SSBM(4p) ovat huippuostoksia. Lisää multiplayermaniaa tuo Super Monkey Ball, ja sen tuleva jatko-osa. Autopeleistä löytyy tällä hetkellä mainio Burnout, mätkijälle Bloody Roar 3: Primal Fury eli hyvä pelejä riittää jo nyt ja lisää on tulossa viimeistään syksyllä Resident Evilien ja Nintendon omien nimikkeiden muodossa. Kannattava ostos ehdottomasti.

Kyllä kannattaa, tulevaisuudessa on tulossa paljon hyviä pelejä.
Olen huomannut että Nintendolla on aina uuden koneen tultua, ensimmäisen ½ vuoden aikana vähän tökkinyt pelien tuleminen, jolloin valikoima on suppea, mutta syksyllä olkaakin tulla ryminällä paljon hyviä pelejä (kannattaa katsoa julkaisu listoja).
Johto päätös: OSTA POIS :)

Jos tykkää mättöpeleistä niin kannattaa hankkia tuo SSMB, itse olin skeptinen tuota peliä kohtaan (koska en ole oikeen ikinä pitänyt Nintendon ukkeleista ;) mutta tuo peli sai minun pääni kääntymään, mahtava peli...paras mättöpeli tähän asti =)

Kai se sit on haettava tukeeko cube muuten tota optista piuhaa kun mulla on xboxissa toi Creative inspire 5.1 digital 5700.
toimiiko se cubessa?

Suosittelen, että ostat Cuben vasta Syyskuussa, koska siitä lähtien GC:lle tulee todella paljon hyviä julkaisuja ainakin näin Eurooppaa ajatellen. Kannattaa seurata www.cubefin.com-julkaisulistaa ja tehdä sen perusteella johtopäätökset.

Tämänhetkisistä peleistä suosittelen Rogue 2:n lisäksi Pikminiä ja Super Smash Bros Meleetä. Syyskuussa tuleekin sitten Resident Evil ja kumppanit, Lokakuussa Mario ja Eternal Darkness... jne.

- Esa

Joo täytyy katsoa uusiksi tossa syksyllä , nyt kun on tolle xboxille tulossa

mm. Slam tennis , Prisoner of war , ja kaikkea niin paras viivyttää tota ostoa.

Joo kun ei mua tällä hetkellä cube peleistä kiinnosta kun toi rogue JOKA ON SITTEN HELVETIN HYVÄ harmi että se on pelkästään cubelle:(

tota ohjaintakin on haukuttu mutta mun mielestä se oli yllättävän hyvä!

Onhan se xbox ohjain iso mutta kyllä se mun käsiin sopii (ja saahan siihen konvertterin että voi pelata ps2:sen ohjaimella)

Kyllä se nakeissa toimii toi xbox ohjain . Kui?

No tällähetkellä on vaan kevytmoottoripyörä mutta kohta on ihan kunnon mp eli toi mun pyörä on Gilera sp 01 katupyörä (täysteho)

Ylös Bottom