Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameReactor

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fazang
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GameReactor

Erittäin hyvä pelilehti ja hyvät sekä rehelliset arvostelut.Itse olen sinne myös kirjautunut samalla tunnuksella kuin täälläkin,eli metal8585.

Mainiot ja toimivat nettisivut ovat myös plussaa.Kaiken saa etsittyä nopeasti ja helposti,että vaivattomasti.Porukkakin on neuvonut hyvin pulmissa sun muissa jutuissa,jos on ollut jotain ongelmia pelien tai laitteiden kanssa.Itse myös olen yrittänyt auttaa muita niin paljon kuin olen pystynyt.

Niin,ja lukekaa ne arvostelut kokonaan,eikä vain se arvosana.:rolleyes:

Rasvataan tältäkin suunnalta nyt hieman selkää...

Eli ihan hyvästä julkaisusta on Gamereactorin kohdalla kyse. Arvostelut ovat melko hyvin kirjoitettuja (mitä nyt tuntunut välillä olevan hiukan nopeasti kirjoitettuja, mm. LittleBigPlanet), joten ihan tyytyväinen itse olen ollut (numerot voi sitten laskeskella itse vaikkapa Gamerankingsista, joten en niihin ole sinänsä kiinnittänyt huomiota). En tosin anna arvosteluille kovinkaan suurta painoarvoa Pelitissä enkä Pelaajassakaan, eikä tämäkään julkaisu ole poikkeus.

Se mihin olen erityisen tyytyväinen ollut, on tietenkin kaikki muu kuin arvostelut, eli reportaasit ja artikkelit. Nämä itselleni ovat tärkeitä muissakin julkaisuissa ja Gamereactor on onnistunut tekemään ihan laadukkaita ennakoita ja muita perinteisiä pelijulkaisuiden artikkeleita sekä mm. kattavan suomiskeneä läpikäyvän artikkelisarjan. Tästä erityisesti nostan hattua siihen suuntaan.

En sitten tiedä miten suhtautuisin, jos joutuisin lehdestä maksamaan, mutta kyllä jos lehden sisältöä pitäisi noin yleisesti kuvailla, niin kyllä se olisi asteikolla 1-5 sellainen 4. Ihan pelkästään tämän lehden takia on muutama kerta tullut vierailtua pelikaupassa.

Olisin valmis maksamaan GameReactorista 3.00 euroa kuukaudessa, mutta en enempää. Kyse ei ole lehden laadusta, vaan siitä että en maksaisi mistään pelilehdestä vakituisesti yli 3.00 euroa. Toivon tottakai, että GameReactor pysyy ilmaisena.

Ylös Bottom