Gamerscore

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noose01
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Puoli miljoonaa rikki.
Näytä liitetiedosto 20239

Joskus kauan kauan sitten ajattelin, että vitsi olisi siistiä jos saisi kerättyä satatuhatta gamerscorea.

Nyt tuntuu, että kyllä se miljoonakin sieltä joskus tulee. :)
Oho. Siis oho sitä, että oma GS on 506xxx eli vaikka olen Xbox-urani käytännössä lopetellut niin kaltaisesi selvästi Xboxilla paljon/enemmän pelaava on tässä jäljessä. Tosin achivementtien ja sitä kautta trophyjen jahtaus lähti nimenomaan Xbox360:ltä joskus 2009 tms., joten kenties olen vain aloittanut aiemmin tai nuohonnut enemmän.

Mitenhän muuten GS vertautuu trophyihin? Jos siis yhdistäisi pleikkarin trophyt tuohon puoleen miltsin GS:ään niin mikähän olisi about summa. Ainakin joskus peleistä oli 1000 maksimi, joten pleikkaripelin platina olisi käytännössä siis sen ja se olisi siitä helppo laskea. Platinatrophyja näyttäisi tällä hetkellä olevan 125, eli se olisi GS:änä siis 125000. Siihen päälle pelit, joista platina puuttuu. Tosin lisärit nostaa GS:ää sitten ties minne.

No joo. En toisaalta ole ikinä tuota scorea edes noteerannut tai vertaillut. Nytkin lähinnä mielenkiinnosta tarkistin. Itselle näissä merkkaa oikeasti vain se, että se on jollain tapaa merkki siitä että on pelannut pelin täysin läpi ja voi "hyvillä mielin" siirtyä seuraavaan. Joskus pelin sisällä oli vastaavia haasteita, joita saattoi yhtä lailla tehdä vaikkei mitään systeemin antamia näkyviä pystejä saanutkaan ja kaikki jäi vain pelin sisälle.

Toki aina platinan (tai ennen 1000/1000) saavutus ei tarkoita että lopettaisi pelaamista, joten ei se myöskään ole mikään orjuuttava ohjenuora, jonka mukaan pelaisin.

Viimeksi muokattu:
Oho. Siis oho sitä, että oma GS on 5006xxx eli vaikka olen Xbox-urani käytännössä lopetellut niin kaltaisesi selvästi Xboxilla paljon/enemmän pelaava on tässä jäljessä. Tosin achivementtien ja sitä kautta trophyjen jahtaus lähti nimenomaan Xbox360:ltä joskus 2009 tms., joten kenties olen vain aloittanut aiemmin tai nuohonnut enemmän.
Siis onko sulla yli 5 miljoonaa gamescorea? Olet maailmantilastossakin silloin varmaan top5:ssä.

Sen sijaan jos tuossa on typo ja tarkoitit yli 500k, niin onneksi olkoon, olet silti Suomen tilastossa top40:ssä. :)

Jos et Xboxilla juurikaan pelaa, niin vielä enemmän nostan hattua, koska silloin olet kerännyt samat scoret paljon lyhyemmässä ajassa. Mikä sinun Gamertag on?

Siis onko sulla yli 5 miljoonaa gamescorea? Olet maailmantilastossakin silloin varmaan top5:ssä.
Oho, typo tosiaan. Yksi x siellä liikaa. Korjasin alkuperäiseen. :D

Sen sijaan jos tuossa on typo ja tarkoitit yli 500k, niin onneksi olkoon, olet silti Suomen tilastossa top40:ssä. :)
Typo tosiaan. Joskus olen pleikkarin puolella noita tilastoja vilkaissut ja siellä ei kyllä pääse kymppilukuihin. Aika yllättävää jos on muka noin korkealla. Varsinkin kun aktiivisuus laskenut käytännössä nolliin sen jälkeen kun suljin Game Passin joskus vuosi(?) sitten.

Jos et Xboxilla juurikaan pelaa, niin vielä enemmän nostan hattua, koska silloin olet kerännyt samat scoret paljon lyhyemmässä ajassa. Mikä sinun Gamertag on?
Hiidenhirvi-nimellä löytyy. En sinänsä ihmettele kun lähtökohtana on ollut aika kauan että pelit pelaisin 100 % läpi. :D

Ylös Bottom