Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GBA valaistus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Icecube
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Icecube

New Member
Omistan perus GBA ja eikä ole varaa ostaa SP versiota, mutta valaisu on aina ollut ongelma matkoilla. Ja kysymys kuuluu mikä on paras valaisin GBA:han? Afterburner on liian kallis ja vaikea asentaa(?), entä onko se Wormlight tai Light Magnifier - valovahvistin kannattava ostos? eli millä valolla pärjäisi parhaiten pimeässä autossa mm.

Säästä rahat ja jätä valaisin ostamatta, myy GBA ja säästä lisää..

Ei se SP nyt niin hirveän kallis ole.

Noh en kummiskaan pelaa GBA:lla paljoa niin ei viitsisi tota SP:tä ostaa parin pelin takia.
Pelaan yleensä vain kesäisin ja talvisin kun menen pariksi viikoksi mummolaan. Jotenka olisi kiva tietää teidän kokemuksia lisävalaisu laitteista (ei afterburner).

Ainakin sellainen, jossa on sellainen "suojaava" läppä ja sen päässä valo, on ainakin ihan kuraa. En muista valmistajaa, taisi alkaa i:llä

Mulla ainakin on sellanen matovalo, joka laitetaan linkkikaapelin paikalle. Valo on kyllä erittäin syvältä. Se on joko ruudun tiellä tai sitten ei valaise sitä kunnolla. Valo on sen verran heikko, että mieluummin menen pelaamaan kunnon lampun ääreen.

Vastaus: GBA valaistus

Minulla on lightmagnifier (vai oliko se light max advance) Älä osta sitä! meni rikki 4 päivässä, mutta käytän sitä viellä koska liimasin kiini (OHO!) sillä on aina siellä ylhäällä varjo joka ärsyttää.
Ostan varmaan joskus tuon jotain burned light tai mitä se taas oli.

Itse tuli joskus pelleiltyä valojen kanssa, ja kaikki oli melko anaalista.

Vanha myyntiin 25 eurolla, käytetty SP tilalle 50 eurolla...ei jää välirahaa kuin 25 e :D

Nintendon Light Max Advance toimii oikein hyvin. Kiitettävä arvosana.

Tosin edelleen se hyvä valo (luonnonvalo tai ei) on paras ratkaisu.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom