Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GC:n ennakkovaraus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mage
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mage

Member
Nyt huomasin tässä että osotteessa www.gamesmix.com voi varata jo GameCuben... hinta on sitten taas ihan omaa luokkaa, 335 , luultavammin kaikki muut peliliikkeet myyvät halvemalla! Ilmotelkaa tänne jos rupeaa muut liikkeet ennakko myymään GC:a nnin saisi sen tässä ostettua!

No noi Gamesmixin hinnat yleensäkin ovat vähän niin ja näin. Minä en sieltä henk.koht. mitään enää ikinä tilaa, kiitos asiakaspalvelun tason (silloisen Gameplayn, mutta tokkopa on siitä mihinkään muuttunut).

Konsolinet ymmärtääkseni saa GameCubeja julkaisuun, ja McBain taisi irkissä jo sanoa "Joo en mä konsolifiniläisiltä ala kiskomaan". Eli suosittelen odottamista, aikaahan vielä on.

Konsolinet ymmärtääkseni saa GameCubeja julkaisuun, ja McBain taisi irkissä jo sanoa "Joo en mä konsolifiniläisiltä ala kiskomaan". Eli suosittelen odottamista, aikaahan vielä on.
Sinäpä sen sanoit, aikaa on....liian kauan...Itse ostan cuben silloin kun se paikalliseen kauppaan ilmestyy sopuhintaan...ei enää ikinä gamesmixiä, se putiikki teki niin hirveän vääryyden että sinne en takas mene.

GameCuben virallinen hinta tulee olemaan lähteitteni mukaan 249 EUR, joten älkää nyt ainakaa enempää maksako...

Luulen, että menen sitten 3.5. jonottamaan aamuyöllä jonkun putiikin oven eteen. Tuohan on ihan tylsää jos saa kaiken kotiovelle ja tietää jo saavansa sen:D. Sitäpaitsi kone pitää hankkia mahdollisimman pian eikä silloin kun posti sen jaksaa tuoda.

Luulen kyllä, että Suomesta Cubea ei saa 249 eurolla, verojen vuoksi. Että vähän extraa pitää olla valmis maksamaan, mutta tuo Gamesmixin hinta on ihan törkeä!

Jes, jonottamaan tässä mennään! Musta Cube haetaan ekana aamuna ja jos en saa, alan riehumaan! :D

Niinjoo, Rogue Squadron II pitää saada kans.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan netromance
GameCuben virallinen hinta tulee olemaan lähteitteni mukaan 249 EUR, joten älkää nyt ainakaa enempää maksako...

Kone kyllä tulee julkaisussa todennäköisesti maksamaan jotain 250-300 Euron välillä ihan pelikaupasta riippuen, kuten tuossa toisessa threadissa jo vaahtosin.

- Esa

Nyt ennakko tilauksia voi tehdä myös GameBOX:sta. Juuri huomasin, eikä näytä kalliilta (289) verrattuna GamesMixin hintoihin (335). :)

Ihan tässä kiinnostus heräsi GC:tä kohtaan "halvan" hinnan takia....
(tiesin kyllä aikaisemminkin että tulee olemaan alle 2000 vanhaa valuuttaa)

Vaikka olenkin vannoutunut PS2 pelaaja....

Tilaus jätetty

Se on sitten varmaa. Tämä poika ennakkotilasi juuri Konsolinetistä GameCuben :D. Ensi viikolla XBox ja sitten toukokuussa GameCube. Taitaa jäädä keväästä nauttiminen sikseen :( .

Tilasin muuten seuraavanlaisen paketin:
GameCube
+lisäohjain (Nintendo)
+muistikortti
+Wave Race: Blue Storm
+Rogue Squadron2: Rogue Leader

Väri toiveena esitin mustan, mutta jos sitä ei saa niin perusvärikin kelpaa.

Hintaa tuli 496. Joutunen elämään kevään hernekeittolinjalla ;).

Olisin tilannut varmaankin myös ISS2:n, mutta siitä ei ole kylläkään tarpeeksi tietoa saatavilla. Ei uskalla vielä.

No voi ny PRKL :mad: Ennakkovarasin Cuben jo gamesmixistä Rogue Squadron kakkosen kans , no , pitääpä perua ja tilata muualta :cool:

RGB

No itse meinasin ostaa RGB-Kaapelin... siinä on kuulemma tosi hyvä kuvanlaatu (äänistä en ole varma)

Jep , peruin tilaukseni gamesmixistä (Golden Sun tulee kuitenkin) ja tilasin Konsolinetistä GameCube-paketin , Rogue Leader II :sen , Wave Race : Blue Stormin , S-video adapterin , S-videokaapelit , muistikortin ja lisäohjaimen , hintaa tuli mutta kannatti :)

EDIT : Lisäksi tulee vielä Super Smash Bros. Melee ja THPS 3 :cool: :cool:

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jake_N
Jep , peruin tilaukseni gamesmixistä (Golden Sun tulee kuitenkin) ja tilasin Konsolinetistä GameCube-paketin , Rogue Leader II :sen , Wave Race : Blue Stormin , S-video adapterin , S-videokaapelit , muistikortin ja lisäohjaimen , hintaa tuli mutta kannatti :)

Varsin mainio ostoslista sinulla ja sait varmaan kuitenkin huomattavasti halvemmalla tuon paketin Konsolinetistä kuin GamesMixistä. :D

- Esa

Ylös Bottom