Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GH3 Wii Remastered

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shandris
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Shandris

New Member
Eli homman nimi on tämä:
Olen näin mattimyöhäisenä ostamassa nyt Guitar Hero 3 Wii:lle, mutta olen tuossa lueskellut kovasti foorumeilta Wiin version plussista ja miinuksista, ja itseäni ainakin tuntuisi vaivaan tuo monoääni ja muut bugit. Mutta tuota remasteroitua versiota on ainakin amerikoissa jne. vaihdeltu ilmaiseksi tuohon monosoundilevyyn.
Joka tapauksessa en saanut foorumeita selaillessani kunnollista selvyyttä, että onko noissa valmiissa paketeissa, jos käyn esimerkiksi Kärkkäiseltä ostamassa itselleni Guitar Heron, niin nyt se remasteroitu peli vaiko vanha bugisempi sisällä? Lueskelin myös, että levyssä on nähtävissä pieni tähti Activisionin logon paikkeilla, mutta onko mahdollista nähdä paketin päälle että onko kyseessä remasteroitu versio? Kiitoksia ja anteeksi vähän epäjohdonmukasesta postauksesta, oli vähä kiirus kirjotella :)

Vastaus: GH3 Wii Remastered

Joskus joulukuussa oli puhetta, että täälläkin päin maailmaa noi fiksatut levyt tulisi paketteihin joskus tämän vuoden alusta. Eli uusissa paketeissa sen pitäisi olla se "kunnollinen" versio. Toki on mahdollista, että joissain kaupoissa vielä lojuu hyllyssä noita vanhojakin paketteja, mutta melko epätodennäköistä.

Kun saat hieman pelattua niin pistähän viestiä niin kokeillaan wifillä.

Tuliko peli haettua ja oliko se nyt sitten se fiksattu versio vai edelleen mono-äänillä?

Itse itselleni vastaten. Parista kaupasta asiaa tänään kyselin ja niissä meinattiin, että myynnissä olevat GH:t eivät ole fiksattuja, koska ainakaan kauppiaille ei ole sellaisesta tietoa tullut.

Noh, "pelimyyjät" ovat erehtyneet ennenkin. Sen verran monta kertaa tullut todistettua tuokin.

Noh, "pelimyyjät" ovat erehtyneet ennenkin. Sen verran monta kertaa tullut todistettua tuokin.

Siksipä olisikin hienoa, jos joku viime aikoina GH:n ostanut tulisi tänne kertomaan, että onko äänet monona vai ei.

Ylös Bottom