Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[GHC] Golden Hockey Club rekryää [NHL09]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FIN_Potilas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: [GHC] Golden Hockey Club rekryää [NHL09]

Hyvää joulua kaikille! :D

Viimeksi muokannut moderaattori:

Joulun odotusta kaikille!

Sen verran voin tästä FIN Potilaasta ilmoittaa että hävis tahallaan mun joukkueella 11-2 ja lähti sen jälkeen.. Että se on hyvä tietää ennen kuin liittyy tähän "joukkueeseen"! :mad:
Mä nyt en halua sekaantua tähän, mutta mitens vannot, että Potilas tahallaan sen hävisi? Voihan siellä olla oikeasti ollut joku kova vastassa. Epäillä tietysti voi, mutta en niinkään syyttäisi. Kun joskus NHL 09 alkuaikoina olin oman tiimin TJ ja porukat hävis 10-1 ni en mä niitä menny syyttämään, tietysti vahva yhteensattuma et hävitään 11-2 ja sit lähetää menee.. :rolleyes: Mut älkää jookos enää riidelkö, meinaan tykkäisitkö Tom kun rekryäisit tiimiin porukkaa ja joku tulee puhumaan semmoisia mitä ei ehkä ole oikeasti tapahtunut, ymmärtäisin jos tietäisit, että hän hävisi tahallaan.

Mutta hyvää rekry onnea Potilas :)

Mä nyt en halua sekaantua tähän, mutta mitens vannot, että Potilas tahallaan sen hävisi? Voihan siellä olla oikeasti ollut joku kova vastassa. Epäillä tietysti voi, mutta en niinkään syyttäisi. Kun joskus NHL 09 alkuaikoina olin oman tiimin TJ ja porukat hävis 10-1 ni en mä niitä menny syyttämään, tietysti vahva yhteensattuma et hävitään 11-2 ja sit lähetää menee.. :rolleyes: Mut älkää jookos enää riidelkö, meinaan tykkäisitkö Tom kun rekryäisit tiimiin porukkaa ja joku tulee puhumaan semmoisia mitä ei ehkä ole oikeasti tapahtunut, ymmärtäisin jos tietäisit, että hän hävisi tahallaan.

Mutta hyvää rekry onnea Potilas :)

No joo, myönnetään, että oli vähän turhan iso johtopäätös. Vitutti vaan kun menin kattoon ja lohkosijotus on tippunu joku 20 lohkoo ja alla 6-0 ja 12-1 häviö.. Mietin vaan jos olisitte tahalleen hävinny ja poistunu sitten, niin että toinen olis ollu esim. mokkena.. Joka tapauksessa tein uuden joukkueen ja enää ei asia haittaa.. Joten onnea FIN_Potilaalle vaan rekryämiseen ja hyvää joulua kaikille! :D

PS. Miten muuten voi vaihtaa pelipaidan väriä ennen ottelun alkua?

No joo, myönnetään, että oli vähän turhan iso johtopäätös. Vitutti vaan kun menin kattoon ja lohkosijotus on tippunu joku 20 lohkoo ja alla 6-0 ja 12-1 häviö.. Mietin vaan jos olisitte tahalleen hävinny ja poistunu sitten, niin että toinen olis ollu esim. mokkena.. Joka tapauksessa tein uuden joukkueen ja enää ei asia haittaa.. Joten onnea FIN_Potilaalle vaan rekryämiseen ja hyvää joulua kaikille! :D

Kapteeni painaa neliötä

Mitä värväät paskoja pelaajia, turha syytellä potilasta.

Ja tämähän on nyt GHC:n ketju eli noita Breakwayssin asioita pitäisi varmaan päteä omassa ketjussa ei täällä!
Menestystä uudelle joukkueellesi Potilas toivottavsti pian kohdataan... :)

tuo on jotakuinkin fakta, kyllähän tuo MisteryMysterykin sanoi, että pelissä oli. siis silloin kun otitte pataa

Sen verran vielä, että MysterMistery on hyvä pelaaja ja luotan häneen, joten häntä on turha sanoa huonoksi pelaajaksi, vaikka hävisikin.. Joka tapauksessa hyvää joulua ja tää asia on nyt loppuun käsitelty. ;)

Ylös Bottom