Rauhanturvaaja
New Member
Elikkäs pelaajakato iski ja päätin herätellä taas vuosia vanhan Aavekomppanian, mutta tällä kertaa uudella pelaajakartilla. Tarkoituksena olisi GameBattlesissa pelailla klaanimatseja Team EU-ladderissa, mutta jos HC pelaajiakin kiinnostaa niin voin myös HC puolelle klaanin tehdä ja tottakai 3rd Person pelaajiakin vastaan otan silä tämäkin pelimuoto minulta sujuu. Mielelläni pelkästään korkeatasoisia pelaajia ottaisin, mutta kai niitä "ei niin hyviäkin" voi ottaa mukaan, jos ei muuta niin carryttavaks ja treenattavaksi. K/D ratio sais mielellään olla yli 1.5 sillä yleensä pelaajat jotka ovat sen alle ovat joko huonoja camppereitä, todella huonoja rushioita tai sitten niitä mitä kaipaisin, objective pelaajia, tämän saan todeta sitten tryoutissa mikä kestää parista päivästä pariin viikkoon. En juuri nytten pariin päivään pleikkarin ääreen pääse ja lukion jälleen alkaessa pelaaminen muuttuu viikonloppukeskeiseksi. Haussa olisi noin 9 tasokasta pelaajaa jotka ovat valmiita toimintaan; play hard, win easy; näinhän se on PSN on Rauhanturvaaja, GB nick on _Rauhanturvaaja_, mese on vouti@hotmail.fi ja sähköpostiosoitteeni on rauhanturvaaja93@gmail.com. Näistä neljästä minut tavoittaa, helpoiten kai GB:ssä, mesessä ja PSN:ssä.
Nytten vähän niitä "vaatimuksia"
-Ikää vähintään 15 vuotta sillä on ikävä kyllä todettu että tätä nuoremmat eivät vain osaa, ovat ärsyttäviä, tottelemattomia ja muuten vain kusipäitä(En tällä nyt syyllistä, kyllä tätä samaa p**kaa ilmaantuu vanhempienkin keskuudessa.
-Mikki on PAKKO olla sillä taktisuus tippuu jos kaikki on turpa rullalla tai se tärkeä info lähetetään chatin kautta, aikaa menee ja kuolemia tulee ilman mikkiä.
-GB account on PAKKO olla ja jos ei ole niin hopihopi sitä luomaan tänne-----> Join GameBattles: The World Leader in Online Video Game Competition
-Valmis klaanimatseihin ainakin viikonloppuisin ja mielellään viikoillakin.
-Pitää olla omaaloitteinen, minä olen kyllästynyt uusavuttomien paapomiseen, neuvoja annan, mutta en minä kaikkea kädestäpitäen tee.
-Jonkinsorttista selkärankaa, ei tarvitse käyttäytyä vi***maisesti vaikka vastustaja käyttäytyisikin.
EDIT
Ja pelimuotoina käy ihan kaikki, S&D on henkilökohtainen suosikkini koska siinä yksilökyvyt pääsevät loistamaan, mutta taktinen tiimityö takaa voiton.
J sit sen vielä tässä mainitsisin että MW2:sen lisäksi myös CoD4 on lähellä sydäntä että tarpeeksi suuren lössin ilmaantuessa CoD4 ladderiin voin rosterin tekasta. Asian vierestä, mutta jos joku sattusi eksymän niin Battlefield Bad Company 2 onnistuu myös.
(Muokkaan vielä listaa jos jotakin kriittistä tulee mieleen)
Joni "Rauhanturvaaja" Voutilainen
Nytten vähän niitä "vaatimuksia"
-Ikää vähintään 15 vuotta sillä on ikävä kyllä todettu että tätä nuoremmat eivät vain osaa, ovat ärsyttäviä, tottelemattomia ja muuten vain kusipäitä(En tällä nyt syyllistä, kyllä tätä samaa p**kaa ilmaantuu vanhempienkin keskuudessa.
-Mikki on PAKKO olla sillä taktisuus tippuu jos kaikki on turpa rullalla tai se tärkeä info lähetetään chatin kautta, aikaa menee ja kuolemia tulee ilman mikkiä.
-GB account on PAKKO olla ja jos ei ole niin hopihopi sitä luomaan tänne-----> Join GameBattles: The World Leader in Online Video Game Competition
-Valmis klaanimatseihin ainakin viikonloppuisin ja mielellään viikoillakin.
-Pitää olla omaaloitteinen, minä olen kyllästynyt uusavuttomien paapomiseen, neuvoja annan, mutta en minä kaikkea kädestäpitäen tee.
-Jonkinsorttista selkärankaa, ei tarvitse käyttäytyä vi***maisesti vaikka vastustaja käyttäytyisikin.
EDIT
Ja pelimuotoina käy ihan kaikki, S&D on henkilökohtainen suosikkini koska siinä yksilökyvyt pääsevät loistamaan, mutta taktinen tiimityö takaa voiton.
J sit sen vielä tässä mainitsisin että MW2:sen lisäksi myös CoD4 on lähellä sydäntä että tarpeeksi suuren lössin ilmaantuessa CoD4 ladderiin voin rosterin tekasta. Asian vierestä, mutta jos joku sattusi eksymän niin Battlefield Bad Company 2 onnistuu myös.
(Muokkaan vielä listaa jos jotakin kriittistä tulee mieleen)
Joni "Rauhanturvaaja" Voutilainen