Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ghost Recon Advanced Warfighter ensimmäinen lentotehtävä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PSXGamer
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

PSXGamer

Member
Ei ala hyvin tämänkään pelin pelaaminen kun olen jumissa jo heti pelin alkutehtävässä. Heti kun pääsätän ensimmäisen kerran minigunin puikkoihin niin turpaan tulee. Olen kokeillut nyt yli kymmenen kertaa pääsät hengissä alas, mutta aivan toivotonta tämä homma on, sillä kuolen aina aukiolle: vihollisia on vain aivan liikaa ja en osu niihin millään.

Onko mitään vinkkejä miten tuota pitäisi hoitaa? Tähtäättekö vasen liipasin pohjassa? Onko tähtääminen edes mitenkään tärkeää, vai hoitaako korkea tulinopeus ja hajonta kaiken? Miksen osu mihinkään isolla aukiolla?! Ja kannattaako minigunilla ampua naputelleen, sillä muuten se meinaa ylikuumeta ja sitten peli onkin jo menetetty.

Vastaus: Ghost Recon Advanced Warfighter ensimmäinen lentotehtävä

Kannattaa käyttää sitä tarkempaa tähtäystä ja välttää tykittämistä tauotta.

Vastaus: Ghost Recon Advanced Warfighter ensimmäinen lentotehtävä

Itse paikan pääsin läpi harkitulla ampumisella. Ei siis kannata piettää liipaisinta pohjassa, kuten sinä ja edellinen sanoivat. Tähtää ensin, ammu sitten. Muista ampua kaikki autot kun ne tulee. Ja esimerkiksi kun alkaa tulla maasta käsin niitä vihollisia niin ammu niitä sitä mukaan kun ne tulevat, ja sitten kun tulee uusi joukko toiselta puolelta niin siirry samantien ampumaan sitä joukkoa.

Ylös Bottom