Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GMB + homebrew

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nallet
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

nallet

New Member
Helppiä kaivattaisiin, elikkäs olen yrittänyt lueskella kovasti nuita passme-what-ever-ketjuja ja ei oikein tunnu löytyvän vastausta minun kysymykseeni. Jokainen kun tahtoo tuohon DS:n nyt sijoittaan, mutta minä tahtoisin pistää GBM:n vielä vähän :)

Saakos GBM:lle mitään noita flashättäviä kortteja mille voi puskee emulaattoreita sun muuta homebrew kamaa?

Toimiiko esimerkiksi tämä http://modpiiri.com/?sivu=lisatieto&id=256 ? Täytyy heti kättelyssä sanoa, että on muuten harvinaisen sevakasti noikin asiat tehty... Olettaisin tuon toimivan kun on listattu GBA/DS ja GameBoy Micro kuitenki täysin GBA yhteensopiva.

Jos joku osaisi neuvoa olisin hyvin tyytyväinen.

Vastaus: GMB + homebrew

Itse mietin samoja juttuja joku aika sitten, päädyin kuitenkin siihen etten minkäänlaista flash cartia GBM:lleni ostanut. Paljon auttoi ainakin http://wiki.pocketheaven.com/. Ilmeisesti ainakin Flash2Advance on erittäin yhteensopiva GBM:n kanssa ja löytyy näköjään modpiiri.comista, tosin varsin suolaiseen hintaan.

Kiitoksia Tuhnu vihjeistä, lisää voi porukka pistää vihjeitä ja kommentteja. Kaipaisin niitä edelleen.

Pistit muuten Tuhnu aika nopeesti vastauksen ;)

Mulla on tuo pari vuotta vanha flash2advance jota olen gba sp:eellä käyttänyt. Hyvin se on workkinut, suurinta hupia olen saanut pc-engine ja nes-emuista. Tietääkseni sen pitäisi micron kanssakin pelata.

http://www.gameboy-advance.net/gba-flash/gbm-micro.htm

Tuolla sivulla yhteensopivuustietoja.

Onko muuten gbmicroa vielä missään näkynyt inhimilliseen hintaan?

Joku aika sitten näin Helsingin stokkalla hintaan.. hmm.. 69e muistaakseni. jotain 60e ja risat se kuitenki oli, hitusen alle 70. :)

mikaju sanoi:
Onko muuten gbmicroa vielä missään näkynyt inhimilliseen hintaan?
Jyväskylän Gigantissa vähän aikaa sitten Microja sai 49 eurolla. Ostinkin sieltä yhden, mutta palautin koska en keksinytkään mitään järkevää käyttöä. Myöhemmin sitten palauttamani Micro oli hyllyssä 39 euron tarralla, siitä sai joku halvalla uuden.

GBA:lle aikanaan tehdyt cartit taitaa olla vähän kiven alla jo. Kannattaa varmaan ostaa DS:lle tarkoitettu cartti jota voi myös käyttää GBA:ssa. M3 ja SuperCard suosituimpina.

Flash2Advancen firman historia ei ole kovin kaunis, asiakkaiden aika suorasta huijaamisesta lähtien.

Oho noin halvallako noita GB Microja jo lähtee kaupoista :eek: Tekee jo mieli ostaa :)

No mikäs tämä vimpain sitten oli mihin pistin urlia ensimmäisessä postauksessa? Toimiva laite asiaa ajatellen?

nallet sanoi:
No mikäs tämä vimpain sitten oli mihin pistin urlia ensimmäisessä postauksessa? Toimiva laite asiaa ajatellen?

Eiköhän tuo kortti toimi emulaattori/homebrew tarkoituksiin. En ole koskaan kuullut kortista, nettiarvosteluja kortista ei ole eikä muutakaan tietoa kortista liiemmin löydy. :)

Niin tuota SuperCardia ei kannata ostaa GBA tarkoituksiin, unohtui ihan kokonaan edellisessä viestissä.

Ylös Bottom