Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Goa-klubilla pelimusiikkihuone (PE 22.10.)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja golem
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

golem

New Member
Moi. Ajattelin, että tältä foorumilta löytyy varmaan kiinnostuneita. Olen mukana Goa-klubin järjestämisessä, ja meidän seuraavaan tapahtumaan päätimme tehdä pelimusiikille omistetun huoneen. Itse olen suuri pelimusiikkifani, ja tuun olemaan yksi soittajista. Pelimusasetit on pääasiassa oldschool peleistä, 8-bit ja 16-bit aikakausilta (Nintendo, SNES, C-64, Megadrive, jne..)

Pelimusiikkisettien lisäksi yksi setti koostuu demoscene musiikista, ja lisäksi meillä on myös DStruction live-setti (ex. trioDStruction), 3 hengen livebändi, jotka tekevät musiikkia Nintendo DS (ja Korg DS-10) syntikoilla. Mun setissä tulee olemaan varmaan paljon Nintendo musaa, ja erityisesti Squaresoftin pelien (Final Fantasy, jne..) soundit on ollut meitsin suosiossa =).

Goa klubin bileissä on meno ollut lähes aina aika katossa. Niille jotka eivät tiedä, niin kyseessä on siis elektroniseen musiikkiin keskittynyt klubi (pääasiassa psy ja goa-trance, mutta nykyään myös moni muu tyyli, kuten tech-house, techno, elektro, minimal, chill-out, jne.. kuuluvat repertuaariin). Goa on syntynyt Otaniemessä, ja suuri osa järjestäjistä onkin teekkareita.

Pelimusahuone on siis bileitten kolmoshuone, ykköshuoneessa musalinjaus on psytrance/progressive, ja kakkoshuone on house/breaks. Bileet (nimeltään Trip To Goa) ovat yökerho Playgroundissa, Helsingin Iso Roballa perjantaina 22.10. Alta löydät Facebook ja Klubitus tapahtumat:

Kirjaudu sisään | Facebook
KLUBITUS :: tapahtuma, TRIP TO GOA w. Hyperion (DE), J&B Project (DE) and Oldschool GAME MUSIC Chill-out (perjantai 22.10.2010)

Goa klubin ryhmä löytyy täältä:

Tervetuloa Facebookiin

Mikäli kiinnostuit, niin liity Trip To Goa tapahtumaan tai Goa ryhmään, tai jos tiedät jonkun ketä kiinnostaa, niin välitä viesti eteenpäin ;)

Luen erittäin harvoin tätä forumia, joten mikäli on jotain kysyttävää, niin kannattaa kysyä Facebook eventistä tai Klubituksesta.

Ylös Bottom