Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gp4

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MikkoT
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

MikkoT

New Member
Filmifriikissä väittävät tulevaksi ehkä jo tällä viikolla. Jossainpäin nettiä taas näin xbox julkaisun tapahtuvan vasta elokuussa. Olisko jollain luotettavaa tietoa tästä asiasta? :)
 
Niinpä, pakko vaan odottaa.
Voisihan sitä tietysti F1 2002:nkin ostaa, mutta kyllä sen pitää olla ainoa ja oikea Grand Prix. :)
 
Jos pelattavuus on kohdallaan niin onko tuolla nyt niin suurta merkitystä. Pääseepähän vielä fiilistelemään Häkkisellä.. ;)
 
Tulipa tilattua jo GP4 tuolta Filmifriikistä. Saas nähdä pystyykö poijjat pitään lupausta ja toimittaan GP4:sta mulle tän kuun aikana. =) Vahvasti kyllä epäilen mutta paras on kuiteski tilata peli ennakkoon, kun siitä voi olla aikamoinen kysyntä heti julkaisun jälkeen.
 
Perhana kun GP4 ja Morrowind ilmestyvät peräkkäisinä päivinä... ja molemmat vielä aivan täydellisiä pakkohankintoja.
 
Juu, samaa tässä olen itsekin tuskaillut :D Sitten kun kummatkin on hankittu niin pitäis vielä päättää, että kumpaa pelaa :D
Filmifriikki vahvisti muuten, että GP tulee elokuussa vasta :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jate
Tulipa tilattua jo GP4 tuolta Filmifriikistä. Saas nähdä pystyykö poijjat pitään lupausta ja toimittaan GP4:sta mulle tän kuun aikana. =) Vahvasti kyllä epäilen mutta paras on kuiteski tilata peli ennakkoon, kun siitä voi olla aikamoinen kysyntä heti julkaisun jälkeen.
Filmifriikissä taidetaan harrastaa tuota paskanjauhantaa vähän enemmissäkin määrin, kun jälleen kerran tollasta juttua...jatkusvasti kuulee jonkun selittävän, et "filmifriikissä sanottiin et se ja se...tulee sillon ja sillon" ...ja yllättäen ei sitten tulekaan.

Ehkä se valehtelu ja virheellisten julkaisupäivämäärien pistäminen nettisivuille on sitten niin hyvä tapa saada ennakkotilajia, että sitä kannattaa harastaa?

Ja onhan se ihan selvää valehtelua, koska edes filmifrikissä EI VOI olla niin tyhmää myyjää et luulee sen tulevan tässä kuussa?! Se tulee vasta syyskuussa, eikä todellakaan ole enään mikään hirvee jymyuutinen...julkaisupäiväähän siirrettin xbox version osalta aikoja sitten.
 
En tiedä mistä ovat julkaisupäivän saaneet, maahantuojalta ainakin tuon uuden kysyivät kuulemma :) Enpä usko, että ne siellä suunnitelmallisesti kusettavat ihmisiä.. ovat varmaan katsoneet julkaisupäivän kaaaaauan aikaa sitten eivätkä oo vaivautunu tarkistamaan uudestaan, niin mä luulen :)
 
Siis tuo julkaisupäivä on maahantuojalta selvitetty, joten kukaan myyjä (ellei ole ennustaja) ei voi muuta julistaa kuin mitä maahantuojalta on saanut tietää...
Pelien julkaisupäivät siirtyvät ja viivästyvät luvattoman paljon josta johtuen firmoilla on varmasti hankalaa jatkuvasti päivittää uusia julkaisupäiviä viikottain, no jokatapauksessa tuo päivä on nyt viiminen mitä maahantuoja on ilmoittanut.

- Pete


Lainatun viestin kirjoitti alkujaan MikkoT
En tiedä mistä ovat julkaisupäivän saaneet, maahantuojalta ainakin tuon uuden kysyivät kuulemma :) Enpä usko, että ne siellä suunnitelmallisesti kusettavat ihmisiä.. ovat varmaan katsoneet julkaisupäivän kaaaaauan aikaa sitten eivätkä oo vaivautunu tarkistamaan uudestaan, niin mä luulen :)
:cool:
 
Nyt kuulin tuolta Brittein saarten suunnalta että GP4 tulisi vasta syyskuun 13.
Morrowindhan tulee marraskuussa, eikä edes syytä ilmoitettu. :mad:

Hohhoijaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk


Ja ton uskon vasta kun näen virallisen tiedoitteen.

En minäkään haluaisi uskoa, niin kauan olen Morrowindia odottanut. Jos se nyt tosiaan vasta marraskuussa tulisi, jättäisin ostamatta ihan periaatteiden vuoksi.
 
Jos tuo Morrowind on niin hyvä kuin kehuvat niin kyllä mä sen ostan vaikka se tulis joulukuussa :D.. mutta toivottavasti nyt elokuuksi saapuu..

Pystyykö joku vahvistamaan tuota GP4:n uutta päivämäärää? Mistä bongasit sen?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan MikkoT
Jos tuo Morrowind on niin hyvä kuin kehuvat niin kyllä mä sen ostan vaikka se tulis joulukuussa :D.. mutta toivottavasti nyt elokuuksi saapuu..

Pystyykö joku vahvistamaan tuota GP4:n uutta päivämäärää? Mistä bongasit sen?



6.9 (FILMIFRIIKKI)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
Taidanpa ostaa GP4:n PC:lle, kuten myös Morrowindin kanssa tein.
Ihan vapaasti. Tuskin monia täälä kiinnostaa.

koivusa:
Ei noihin friikin ilmoittamiin kannata paljoa luottaa.
 
Ylös Bottom