Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Graafisesti pettymys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sorbitoli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Sorbitoli

New Member
Eli mun kysymys kuuluu: Onko joku valmis peli tähän mennessä pettänyt teidät graafiselta osalta?(Fuzion Frenzyä ei lasketa :) )

Itse en ole vielä nähnyt yhtään graafisesti pettävää peliä, ja toivottavasti en tule näkemäänkään :D

Originally posted by Sorbitoli
Eli mun kysymys kuuluu: Onko joku valmis peli tähän mennessä pettänyt teidät graafiselta osalta?(Fuzion Frenzyä ei lasketa :) )

Itse en ole vielä nähnyt yhtään graafisesti pettävää peliä, ja toivottavasti en tule näkemäänkään :D

Jaa'a aika paha sanoa tuomiota jos ei ihan livenä ole päässy kokeilemaan. Noh ainakin NHL2002 on turhan suora käännös PS2:selta, olis saanut vähän enemmän hyödyntää Xboxin rautaa. Mutta EA:n tuntien se olikin turha toive, joten onko tää nyt sitten pettymys kun sitä osasikin odottaa...heh.

paitövei, Fuzion Frenzyssä on ihan mukiinmenevät graffat party-peliksi.

No must ne Fuzion Frenzyn kraffat oli jotenki....hmm.... tylsät? Liian ykstoikkoset jai jotain.... siis KÄÄK en malta oottaa et saan kynteni kiinni Xbox:iin!!! HALO RULEE :D

Halo... no ei tosissaan. :) Kenties Munch's Oddyssee:ssä olisi voinut olla tarkemmat tekstuurit, mutta sepä olikin alunperin PS2:lle suunniteltu.

Ylös Bottom