Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 3 -pelaajat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toivanos
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

toivanos

New Member
onko kukaan pelannu gt3 100% läpi. lisää kysymyksiä tänne+ omia kokemuksia

Viimeksi muokannut moderaattori:
Eipä ole vasta kuin 40 prosenttia ajettu.

Hiljaa hyvä tulee mutta ei ajaessa..Vinde kun niitä kierroksia rupee olemaan Professional tasolla niin älyttömästi syö miestä ajaa esim jotain Special routeja.

Tosin masokisti kun olen, niin heti kun pääsin kestävyysajoihin ajoin sen tylsimmän heti ekaks eli sen ovaalin. DTM mese alle ja aikaa meni jotain 1h-1h30min. Se oli kivaa. :D

lemppari autot on ehottomasti:

Gillet vertigo(Killeri!)
Viper(1110hp)
Mini(n.170hp):D
Mustang SVT Cobra(hot mama)
SLK 320 kompressor
Ford Focus rallikärry

Ja monta muuta..en muista monta autoo tallissa on mutta monta niitä on..

Onko kenelläkään lisensseissä kaikki kultaa?

moi.

Joo 100% tuli täyteen joskus viime syksynä ja samoin kaikki lisenssit kultapysteiksi sekä tietysti kaikki Time Trialit 1:ksi.

Pelin "loppuvaiheessa" alkoi hieman tulla "kiire", eli ainakin osan enduroista pelasin hieman yliviritetyllä autolla. Viimeksi pelasin Formula-sarjan, joka oli ihan mukava vaikkakaan ei kovin vaikea. Käytin Poly001:stä, koska niitä sattui olemaan useampia tallissa.

Olen pääasiassa käyttänyt DS2:sta, mutta rattikin löytyy. Sitä olen käyttänyt viimeisen parin kuukauden ajan ja vihdoinkin se alkaa tuntua toimivan. Pienitehoiset autot ovat hyviä harjoituskappaleita. Erityisesti pidän Mini Cooperista (arcade-auto 61 hp). Se on ihan kiva jossain Midfieldissä, vaikka kierros kyllä kestää ... ;)

En oikeastaan ole pelannut itse peliä vastaan sitten loka/marraskuun, joilloin sain täyteen tuon 100%, joka oli viimeinen noista kolmesta. Olen osallistunut jonkin verran internetissä käytäviin kisoihin, joissa pelataan ennalta ilmoitettujen sääntöjen puitteissa (määrätty auto/autot, osat ja rata/kilpailu) ja tulokset kootaan jollekin nettisivulle. Näistä on olemassa myös usean osakilpailun sarjoja, eikä vain yhden kisan "spotteja". Eli, jos haluaa tosissaan kokeilla, kuinka hyvä GT3-pelaaja on, niin kannattaa tutustua.

Yksi monipuolisimmista paikoista on tämä foorumi http://forum.granturismo.com/forumdisplay.php?forumid=26 , mutta muitakin löytyy. Tosin monissa muissa paikoissa tunnutaan harrastettavan vain nopeimman kierroksen "haasteita" maksimiin viritetyllä autolla (ja lähinnä kerskutaan epärealistisilla kierrosajoilla). Tuolla GTF:n foorumilla on myös hoidettu huijareitten käsittely ehkä parhaiten, eli väärien aikojen lähettäjät jäävät kiinni yleensä aina. Johtuu kaiketi siitä, että sieltä löytyvät lähes kaikki muidenkin foorumien parhaat pelaajat (paljon USA:sta ja erityisesti Saksasta olevia kavereita), joiden ajat ovat aivan tajuttomia. Lisäksi ajat voidaan varmentaa aika hyvin X-Port- tai Sharkport-tuotteella (ei kuitenkaan 100%:sti :( ). Olen itsekin lataillut/saanut muutamia X-Port-tiedostoja ja ne ovat mielenkiintoisia katsoa.

Jos ketä kiinnostaa kokeilla, niin tässä olisi pieni vertailutieto viime vuoden elokuulta (ajat ovat tosin muuttuneet tuosta). Alla on Time Trial -kisasta parhaat ajat kustakin kokeesta:

Midfield 1:21.133 Flinx
Trial Mountain 1:44.051 Flinx
Tokyo 1:57.239 Flinx
D. Forest 1:22.786 Flinx
Laguna 1:18.871 jmr
Apricot Hill 1:13.901 Flinx
GVS 1:44.120 eclipsee
Swiss Alps 1:21.185 eclipsee
Tahiti Maze 1:56.663 EDF
Complex 4:39.1xx karma

Toinen hyvä paikka, joka keskittyy enemmän pelkkiin kierrosaikoihin on http://www.racing-line.org/ . Sielläkin on väärien aikojen tarkkailu, joten ihan mitä tahansa sinne ei kannata pistää.

Lisenssifriikeille sopiva paikka on ehkä http://hgt.themaille.com/ .

Sorry ylläpito, jos tuli mainostettua muita nettisivustoja. :)

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: gran turismo 3 pelaajat

Tuossa torstaina aloitettiin kaverin kanssa vääntämään GT3:sta. Ihan hauskaa toimintaa pitkän tauon jälkeen. Tietysti nelosta oltais pelattu jos olisi ollut toimintakuntoinen kappale hyllyssä. Tällä hetkellä vajaa 40% pelattu läpi ja yli puolet lisensseistä on kullalla. Autoja saisi tietenkin olla paljon enemmän, kun on isoon määrään tottunut, mutta kohta saa escudon niin eihän tässä muulla ajetakkaan :rolleyes:.

Vastaus: Gran Turismo 3 -pelaajat

Itsekkin vetänyt tuommoiset 90% läpi, mutta GT4 100%. Mukavaa vaihtelua ajella joskus vähän vanhemmilla peleillä. :)

Vastaus: Gran Turismo 3 -pelaajat

Itsekkin vetänyt tuommoiset 90% läpi, mutta GT4 100%. Mukavaa vaihtelua ajella joskus vähän vanhemmilla peleillä. :)

Todellakin virkistävää. Huomasin myös pädillä pelaamisen hyvät puolet. Meno on paljon rennompaa sohvalla röhnöttäessä ja kapulaa kaverin kanssa vaihtaen. Kynnyskin on pienempi alkaa ajamaan, kun ei tarvi ratti+penkki hässäkkää asetella taisteluvalmiuteen. Itse jäin aikanaan johonkin 70-80% tienoille tässä pelissä. GT4 tuli sitten itsekin vedettyä 100% & 80 Gold.

Ylös Bottom