Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja horseman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
H

horseman

Guest
Nyt on kymysys, olen tahkonnut aikasta kauan gt 3:sen parissa ja varsinkin TVR cupissa. Tarkoituksenani olisi saada palkinnoksi TVR Speed 12, mutta kun ei peli tahdo sitä antaa. Aina vain tarjoaa sitä samaa TVR:n pikku sporttia jonka voi ostaakin. Joten HELPPIÄ miten sen Speed 12:sta saa??????+:confused:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan horseman
Miten sen Speed 12:sta saa??????+:confused:

Vanha autoarpajaiskikka on siis tällainen: kun olet voittanut kisasarjan, kone arpoo palkintoauton neljästä vaihtoehdosta. Ruletti on kuitenkin manipuloitavoissa. Arpajaisten aikana kukin palkintoautoista on vuorotellen tummennettuna. Kun tummennus on haluamasi auton kohdalla, paina X pohjaan ja pidä se pohjassa. Saat haluamasi auton talliisi.

Tämä vaatii hieman näppäryyttä ja hyvää ajoitusta.

On myös suotavaa, että olet tallentanut voitokkaan pelisi (etkä siis uusintaa) ennen viimeiseen osakilpailuun siirtymistä ja olet vähintään 11 pisteen johdossa. Jos epäonnistut arpajaisissa, voit palata viimeiseen osakilpailuun, lopettaa sen alkuunsa ja palata arpajaisiin.

hmm tuolla vanhassaa bbs:ssä on keskustelua et pidättekkö luistonestot päällä gt3:ssa ????? voisko joku kertoo et miten ne saa päälle ja pois

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wiltsu
ei kellää sattus olee mitää koodeja tähän peliin:o

Gran Turismoihin ei ole ikinä ollut koodeja, paitsi huijausmoduleilla.
Ja luistoneston saa pois kun pistää auton säädöistä Traction Control Systemin (TCS) nollille.

GTA 3 niksit

Ajattelin että olisi hyvä vaihtaa tietoja GTA 3 pelin bonus juttuihin liittyen. Esim. onko kukaan onnistunut saamaan kaikkia piilotettuja paketteja? Ite olen saanut 93kpl. Tuntuu että loppuja ei löydä mistään. Myös rampageja on vaikea löytää. Olen tehnyt 16 rampagea. Ja pari stuntti hyppyä puuttuu. Kertokaa omista saavutuksistanne ja vihjeitä mm. pakettiin joka oli mielestänne hankalassa paikassa. Olis kiva saada kaikki tehtävät ja bonukset suoritettua.:D

Kaikki paketit on n. 85-87 keräsin itse, mutta sitten enää jaksanut ja tulostin kartan jossa kerrotaan pakettien sijainnit.
Stunt hypyt kaikki suoritettu(komein hyppyri löytyy 2 kaupungista moottoritieltä joka menee vinosti sillan ali. Mene ruohoselle palkille aja sitä niinpitkälle kuin pääset, tulee muuten hieno hyppy). 2 police bonusta kotitallilla, energia kotitallilla, liekinheitin kotitallilla sekä taksi jossa on piikit edessä. Rambaget kaikki 19/20, tiedän missä vika on mutta en pääse läpi. :(
Tästä löytyy paljon lisätietoa:
http://www.gta3warehouse.com

Mm:paketit ja stuntti hypyt.

Ylös Bottom