Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 4 hype

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Gran Turismo 4 hype

Minäpä en ennakkotilannut, koska mielestäni on huomattavasti luonnollisempaa hakea Gran Turismo 4:n kaltainen peli autolla kaupasta - mahdollisimman kaukaa. :) Itse pelaaminen aloitetaan tietenkin samalla autolla millä oikeastikin ajetaan.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 hype

Vane sanoi:
ONSOLINET UUTISET

Gran Turismo 4 Varastossa!
Autosimulaattorien uusi kuningas, kauan odoteltu Gran Turismo 4 on saapunut varastoomme! Vielä ehdit tilaamaan omasi julkaisupäiväksi! Tavaraa on reilusti varastossa!

:cool: :rolleyes: :)


Toivottavasti homma toimii niin kuin ennenkin ja pääsis jo huomenna pelaamaan. Toivotaan, toivotaan.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 hype

Sorcerer_86 sanoi:
Toivottavasti homma toimii niin kuin ennenkin ja pääsis jo huomenna pelaamaan. Toivotaan, toivotaan.

Hyi, kuinka epäeettinen toivomus, mutta itsekeskeisistä syistä olen kirjoittajan kanssa samoilla linjoilla.
:D
 
Vastaus: Gran Turismo 4 hype

Willennium sanoi:
Minäpä en ennakkotilannut, koska mielestäni on huomattavasti luonnollisempaa hakea Gran Turismo 4:n kaltainen peli autolla kaupasta - mahdollisimman kaukaa. :) Itse pelaaminen aloitetaan tietenkin samalla autolla millä oikeastikin ajetaan.

Ei oikeen onnistu kun ei ole pelissä Ferraria :D


Varmaan itekin luotan paikallisiin kauppoihin ja käyn jostakin hakemassa kun unohtui ennakkotilata aikasemmin.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 hype

Mistähän tämäkin johtuu ainakin mulla, että kun odottaa jotain peliä ihan viimeisiä päiviä, niin ei huvita/halua pelata mitään ku tuntuu että se menee jotenki hukkaan :confused:
Noh, huomenna 5h päivä ja keskiviikkona heti aamusta peliä hakemaan -> kebabille -> pelaamaan. Sori jos kerron jo toistamiseen suunnitelmiani :p
 
Vastaus: Gran Turismo 4 hype

Lastsoul sanoi:
Ei oikeen onnistu kun ei ole pelissä Ferraria

Aivan, olinpa ajattelematon. ;)

Tulikettu>
Tuttu tunne... Se tulee jokaisen paljon odotetun pelin kohdalla. Ei vaan huvita pelata, kunnes homma alkaa pyörimään itsestään. Ehkä sekin johtuu vain siitä aloittamisen kynnyksestä. Niinhän se on monen asian kohdalla... Leffojen, jopa matkojen... Aluksi ei välttämättä oikein maistu, kunnes huomaamatta asia käy toimimaan omalla painollaan.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 hype

Kiitos Konsolinet, ei pettänyt tälläkään kertaa vaan peli tuli tänään postissa :cool:
 
NewsFlash

Yli kolme miljoonaa Gran Turismo 4:ää 09.03.2005

Sony Computer Entertainment Europe (SCEE) on ilmoittanut, että tänään virallisesti julkaistavan Gran Turismo 4:n PAL-versiota on toimitettu kauppoihin 3 182 535 kappaletta, mikä on uusi PS2-ennätys ensimmäisen päivän toimituksille. Saatavilla pitäisi olla myös bundle, jossa GT4 on pakattu yhteen uuden pienen PS2:n kanssa.
Gran Turismo -sarjan aikaisempia pelejä on myyty jo yli 38 miljoonaa kappaletta maailmanlaajuisesti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom