Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV - The Ballad Of Gay Tony

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ProBale
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

ProBale

New Member
Rockstar just confirmed the second piece of GTA IV DLC is called The Ballad of Gay Tony.

The company also said today that both pieces of DLC, the new episode and The Lost and Damned, are going to be made available on disc. The DVD will cost $39.99 and will be a standalone product: you wont need GTA IV to play it.

Gay Tony hits this fall, priced 1600 MS Points.

Press release after the break.

Rockstar Games Announces Grand Theft Auto: The Ballad of Gay Tony for Download on Xbox LIVE® and Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City Available on Disc for Xbox 360® this Fall

By: Business Wire
May. 26, 2009 04:01 PM

Rockstar Games, a publishing label of Take-Two Interactive Software, Inc. (NASDAQ: TTWO), is proud to announce the fall release of both the second episode of Grand Theft Auto: The Ballad of Gay Tony - exclusively for download on Xbox LIVE® online entertainment network, and Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City, which will include both episode one The Lost and Damned, and episode two The Ballad of Gay Tony together on a single disc exclusively for Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft.

Liberty City is the most vibrant game world weve created yet. The episodic structure has allowed us to interweave stories, gameplay and atmosphere in a whole new way, said Sam Houser, Founder of Rockstar Games. The team at Rockstar North have yet again surpassed themselves, and made something that is both epic and very innovative. This episodes focus on high-end night life contrasts with the biker gangs portrayed in The Lost and Damned, whilst giving us a lot of new gameplay possibilities.

Grand Theft Auto IVs second downloadable episode, The Ballad of Gay Tony injects Liberty City with an overdose of guns, glitz, and grime. As Luis Lopez, part-time hoodlum and full-time assistant to legendary nightclub impresario Tony Prince (aka Gay Tony), players will struggle with the competing loyalties of family and friends, and with the uncertainty about who is real and who is fake in a world in which everyone has a price.

Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City delivers two games on one disc - the all-new episode The Ballad of Gay Tony and the first episode, The Lost and Damned - together on disc for the first time - for Xbox 360 for $39.99 and will not require a copy of the original Grand Theft Auto IV to play.

The Ballad of Gay Tony will release on Xbox LIVE this fall for $19.99 or 1600 MS points and requires players to have Grand Theft Auto IV for Xbox 360 and Xbox LIVE membership to download.

Toisen GTAIV DLC:n nimi on siis The Ballad Of Gay Tony

Peli keskittyy Luis Lopezin ohjailemiseen, joka siis on Gay Tonyn henkivartija, sekä pikkurikollinen. Lisäosa keskittyy Liberty Cityn yö-elämään.

Syksyllä ladattavaksi ilmestyvä lisäosa on hinnaltaan jälleen 1600msp:tä ja myöhemmin saapuu siis The Lost And Damned, sekä The Ballad Of Gay Tony yhdellä levyllä kauppojen hyllyille. Kyseisen pelin pelaamiseksi EI tarvita erikseen GTAIV-levyä.

Lataan tähän nyt omat odotukseni:

-Paljon uusia autoja!
-Autojen kustomisaatio!
-Uutta musiikkia kaikille niille kanaville joille LAD ei tarjonnut musiikkia!
-Kustomointia yleisesti, eli vähän enemmän Saints Row -tyyliin, vaatetusta uusiksi sekä muita juttuja joihin sitä rahaa voi pistää palamaan.
-Ei niin toimintapainotteista peliä, kuten LAD sekä itse pääpeli. Olen saanut ammuskelusta jo tarpeekseni!

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto IV - The Ballad Of Gay Tony [X360 Hype]

Lataan tähän nyt omat odotukseni:

-Paljon uusia autoja!
-Autojen kustomisaatio!
-Uutta musiikkia kaikille niille kanaville joille LAD ei tarjonnut musiikkia!
-Kustomointia yleisesti, eli vähän enemmän Saints Row -tyyliin, vaatetusta uusiksi sekä muita juttuja joihin sitä rahaa voi pistää palamaan.
-Ei niin toimintapainotteista peliä, kuten LAD sekä itse pääpeli. Olen saanut ammuskelusta jo tarpeekseni!
Näistä uudistuksista en maksaisi tippaakaan.

Itse toivon jatkumoa erittäin hyvälle tarinalle, huolelliselle ääninäyttelylle ja nokkelalle dialogille. Toivoisin myös monipuolisempia tehtäviä. TLADin tapaan toki olisi mukava saada mukaan muutama uusi tussari sekä joitain ajoneuvoja. Aktiivista, juonellista peliaikaa lisäosan toivoisin tarjoavan suurinpiirtein saman määrän kuin TLAD:in, 6-10 tuntia.

Näistä uudistuksista en maksaisi tippaakaan.

Itse toivon jatkumoa erittäin hyvälle tarinalle, huolelliselle ääninäyttelylle ja nokkelalle dialogille. Toivoisin myös monipuolisempia tehtäviä. TLADin tapaan toki olisi mukava saada mukaan muutama uusi tussari sekä joitain ajoneuvoja. Aktiivista, juonellista peliaikaa lisäosan toivoisin tarjoavan suurinpiirtein saman määrän kuin TLAD:in, 6-10 tuntia.

Selväähän se on, että kaikki tykkäävät eri asioista. Oon vaan yleisesti sitä mieltä että GTA ei oo enää sitä mitä se on joskus parhaimpina päivinä ollut. Tehtävien vaihtelu on ollut olematonta uusimmassa osassa, eikä sitä pelaamisen hauskuutta ja tekemistä enää ole niin paljoa kuin edellisosissa. Kaipaan niitä kaikkia laskuvarjohyppytehtäviä ja helikopterin varastamisjuttuja a lá San Andreas.

Oho missasin kokonaan uutisen. :eek:
Vielä on Lost and Damned pelaamatta mutta kyllä tämäkin kait tulee jos hankittua.

Selväähän se on, että kaikki tykkäävät eri asioista. Oon vaan yleisesti sitä mieltä että GTA ei oo enää sitä mitä se on joskus parhaimpina päivinä ollut. Tehtävien vaihtelu on ollut olematonta uusimmassa osassa, eikä sitä pelaamisen hauskuutta ja tekemistä enää ole niin paljoa kuin edellisosissa. Kaipaan niitä kaikkia laskuvarjohyppytehtäviä ja helikopterin varastamisjuttuja a lá San Andreas.

Noh GTA IV muistuttaa rakenteeltaan hyvin paljon GTA IIIsta, varmaankin tarkoituksella. Näin seuraaviin osiin saadaan taas ympättyä mukaan näitä "uutuuksia" kuten talojen ostoa, bisneksiä, jne. SAsta en jää kyllä kaipaamaan mitään, lähes kaikki uudistukset mitä siihen mukaan tuotiin (vedonlyönti, jengisodat, puntilla käyminen) oli aivan turhaa. Vice City on tekemisen määrältä ja laadultaan edelleen se tämän sarjan kruunu, GTA IV kyllä juonellisesti ja hahmojen puolesta oli todella loistava. Rahalla olisi vaan kiva tehdä jotain mutta kaipa se sitten kuuluu tuohon siirtolaisen elämään, ettei tavoite olekaan kaupunginvalloitus.

Vi*uttava nimi, mutta muuten mukavan kuuloinen.
Odotan innolla lisäsisältöä maailman selkeästi parhaimmalle pelille, Grand Theft Auto IV'lle.

E: En aloita sotaa, enkä myöskään aloita loputonta paskanjauhantaa.. kaikilla oma makunsa.

Vi*uttava nimi, mutta muuten mukavan kuuloinen.
Odotan innolla lisäsisältöä maailman selkeästi parhaimmalle pelille, Grand Theft Auto IV'lle.
No ei vitussa oo paras, paskempi ku GTA SA <3

Toi nimi on kyllä aikas epäilyttävä.

No ei vitussa oo paras, paskempi ku GTA SA <3

Toi nimi on kyllä aikas epäilyttävä.

Jos tykkää lol wannabe gansta menosta ja köyhänmiehen Saint Rowista :) Itellä tämä lisäri on ihan sama, pelasin itse GTA4:n puoleen väliin vai yli ja jämähdin vaan sekoilemaan. Sitte alko tympimään sekin kun ei siitä hyötyä ole millään ilveellä. Möin pois eikä aikomusta ostaa uusiksi ellei sieltä kokonaan uus saari + tarina kivaa ilmesty.

ei tarvitsekkaan ostaa uudestaan kun tämän seka lost and the damnedin pitäisi tulla ihan stand alone pakettina myyntiin.

Iloisen Tonin ballaadista saadaan ensi viikon tiistaina ensimmäinen traileri, kerrotaan Rockstarilta.

Mites tää kuva? Spekulaatiot alkakoon... Toi on eka virallinen kuva TBOGT:sta

gta-eflc_debuttrailer.jpg

Hehe, noista seinäpapereista saa sellaisen kuvan ettei kyseessä suinkaan ole uusi lisäri GTA:hn vaan kyseessä on Sex And The City: The Game - klik. :D

Lost & Damned oli kyllä sellaista taattua laatua Rockstarilta joten epäilykset tämän suhteen ovat minimissään.
Mystisen Louisin tarina kiehtoo ja onkin mukava nähdä LC:tä glamour&bligbling-lasit silmillä sen ainaisen alamaailma-näkökulman sijasta.

Nyt on pakko vähän kummastella tämänkin pelin teemoja...
Itsehän en ole perehtynyt peliin pätkääkään, mutta mitä olen itse ymmärtänyt pelistä: Olet homoseksuaalin hepun nimeltä Tony henkivartija, ja satut vielä sopivasti olemaan transseksuaali. Olenko oikeassa? Sillä jos olen, en ole kyllä ihan satavarma olenko valmis tällaiseen.

"Olehan nyt hieman avoimempi Joohanh, kyllä sitä voi olla tosimies homonakin."
Ei se tarkota että mä ole joku ***** homo jos mä nyppi kylmäkorv...kulmakarva hei daa!
Mauton BB-plagiointi, myönnän.

Nyt on pakko vähän kummastella tämänkin pelin teemoja...
Itsehän en ole perehtynyt peliin pätkääkään, mutta mitä olen itse ymmärtänyt pelistä: Olet homoseksuaalin hepun nimeltä Tony henkivartija, ja satut vielä sopivasti olemaan transseksuaali. Olenko oikeassa? Sillä jos olen, en ole kyllä ihan satavarma olenko valmis tällaiseen.

"Olehan nyt hieman avoimempi Joohanh, kyllä sitä voi olla tosimies homonakin."
Ei se tarkota että mä ole joku ***** homo jos mä nyppi kylmäkorv...kulmakarva hei daa!
Mauton BB-plagiointi, myönnän.

Itse repesin tuolle lopulle, koska itse aattelin tuota juuri samaa kun olin lukenut tuon alku osan kirjoituksestasi.

Mitä lisäosaan tulee niin voisin hommata sen takia iha GTA IV uudestaan on nimittäin sen verran harvinaisemman kuuloista menoa että ei voi kieltäytyä :D

Ooh.. AH6 ja kultanen Uzi. :D Näin aluksi ominaisuuksista plussaa.

Ylös Bottom