Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grandia 2 PS2 - versio

Loke

Leisure Suit Loke
Katselin ilolla noita kuvia Grandia 2 - pelin PS2 - versiosta. Loistava peli on saamassa vielä upeamman kuorrutuksen kuin Dreamcastilla. Voi olla että tulen hankkimaan kyseisen pelin ihan pelkästään sen takia että voin kokea saman tarinan paremmilla graffoilla. Aiottekos itse hankkia ko. pelin?
 
Jos jää yhtään rahaa käteen tämän huippupelien ryöpyn jälkeen, mikä tulee niskaan, kuin kylmä vesisuihku, niin ajattelin jossain vaiheessa hommata. Ykkösosa oli kyllä niin loistava, että tuo kakkonenkin olisi kiva saada.
 
Tuo kakkososahan ei mitenkään jatka ykkösosan tarinaa, vaan siinä on täysin erillinen juoni.
 
Odottelen tota kyllä aika tavalla meinaa ainakin ensimmäinen Grandia on pirun hyvä ja onhan tota kakkosta kehuttu DC:llä...
 
Ihan tässä lähiaikoina olen pelaillut Grandiaa PS1:llä ja ihan innolla pystyy vieläkin pelaamaan.. mitä nyt PS2:sen jatko-osaan tulee niin varmasti tulen hankkimaan.. ja myöskin sitten myöhemmin kolmannen osan Grandia Xtremen..
ainut mikä voi estää on tietenkin rahatilanne..
 
Grandia2 kuulostais ihan hyvältä ps2:selle. joskus aikaa sit näin sen arvostelun moonTV:ssä ni harmittelin ku se oli vaa dreamcastilla mutt ilmeisesti asia korjaantu(u).
 
Niin paljon kun olen nähnyt, grafiikka on liian "söpöä" minun Silent Hilliin mieltyneen makuuni. Juonesta en oikein tiedä, mutta ei juoni vain peliä tee (Pacman). Juoni on tosin tärkein elementti koko pelissä...ehkä ostan, ehkä en.
 
siis onks grandia 2 paremmat graffit ku dreamcastil??? siis ku dreamcastil oli jo mahtavat grafiikat ja ps2 muka paremmat? sit mä hankin sen aivan varmasti!!! grandia 1 on kyl kans mahtava peli!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Regoil
siis onks grandia 2 paremmat graffit ku dreamcastil??? siis ku dreamcastil oli jo mahtavat grafiikat ja ps2 muka paremmat? sit mä hankin sen aivan varmasti!!! grandia 1 on kyl kans mahtava peli!

Ainakin minun mielestäni PS2 - versio kyseisestä pelistä näytti hienommalta. Tosin en ole nähnyt muita kuin lehdistölle tarkoitettuja previkkakuvia. Todellisen totuuden näkee vasta kun sen saa tuohon oman television ruudulle. Odotukset ovat ainakin kovat.
 
Kyllähän toi peli kuulostaa ihan hyvältä ja kyllä toi tulee luultavasti ostettua, mutta riippuu tietenkin vähän rahatilanteesta. Mä uskon, että tosta tulee PS2:sen parhaita roolipelejä tähän mennessä.
 
Ton Grandia 2:n lisäks PS2:lle tulee täysin UUSI Grandia.Joka ainakin tällä hetkellä kulkee nimellä Grandia X...:D
 
Tuleeko tuo nyt oikeasti? Ainakin tuolla #ps2fin - kanavalla oli puhetta, että se menisi XBoxille?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SuperMies
Itse olen käsittänyt että toi Grandia2 PS2:lle kantaa nimeä Grandia X, kertokaa jos olen väärässä.

Eikös se mene niin että Grandia2 tulee Helmikuussa ja sitten Grandia X eli Xtreme eli Grandia3:nen sitten myöhemmin..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe


Eikös se mene niin että Grandia2 tulee Helmikuussa ja sitten Grandia X eli Xtreme eli Grandia3:nen sitten myöhemmin..

Minä taas ymmärsin, että Grandia 2 on Grandia 2. Grandia X tulisi sitten XBoxille sittenkin. En tiedä sitten.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Loke


Minä taas ymmärsin, että Grandia 2 on Grandia 2. Grandia X tulisi sitten XBoxille sittenkin. En tiedä sitten.

Jaah.. no kyllä aika monessakin paikassa on jo juttua PS2:sen Grandia X:stä ja eikös Grandia X:stä ole ihan videoitakin PS2 versiosta.. no toivottavasti sitten tulee
 
Ylös Bottom