Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GRIP: Combat Racing

Olisin toivonut vähän enemmän tämän suuntaan olevaa peliä. Tätä tuli joskus oelattua paljon

Turhahan sitä on odottaa blurin tapaista peliä tästä tuotoksesta, tässä on sentään rollcagen tekijöitä mukana kehityksessä. Sitä voi mennä toivomaan kenties blurista vastanneilta tahoilta.

Taitaa mennä grippi ostoon näiden videoiden myötä, heti veronpalautuksista!
 
Olisin toivonut vähän enemmän tämän suuntaan olevaa peliä. Tätä tuli joskus oelattua paljon

Niin tuli! Oi niitä aikoja, yksi pelihistorian suurimmista vääryyksistä että BLUR ei lähtenyt kunnolla lentoon :confused: Mulle maistuisi vaikka se alkuperäinen peli Xbox One X paranneltuna 4K60 fps uiui olisi nättiä!

Mutta jos BLUR kolisi on aikalailla saletti että tämä peli kutittelee niitä samoja "makuhermoja" Avausviestissä viittasin nimenomaan ko. peliin videoiden perusteella ja näin kun pääsi koittaa sanoisin että ihan oikeilla jäljillä olin, samaa fiilistä peleistä en osaa vielä sanoa kumpi on parempi peli mutta teknisesti no contest, onhan tämä todella kaunis peli X konsolin kanssa ja pyörii sametin pehmeästi 60 fps 100%.
 
Tätä voisi harkita. Rollcage: Stage II kuuluu mielestäni PS1-aikakauden parhaimmistoon. Löytyykö tästä vastaavia kiperiä nopeuskisoja, joissa kapea rata tuli suorittaa mahdollisimman lyhyessä ajassa?
 
Tää vaikuttaa tosiaan peliltä jossa voi todella vaan ajaa eikä vaadita niin kovaa keskittymistä. :)

Suomeksi tästä ei arvioita löydy mut se mitä löytyy on pääosin positiivista.
 
Onneksi tuli kokeiltua Game Passissa tätä. Olisi harmittanut, jos olisin maksanut rahaa Gripistä.

Rumat graffat, lussut/raastavat äänet ja kiikkerät kontrollit. Jos haluaa pelattavampaa kreisi-kaahailua, kannattaa kokeilla myös Game Passista löytyvää Onrushia. Ei sekään mikään täydellinen ajopeli ole, mutta huomattavasti viihdyttävämpi kuin Grippi. Tosin täytyy myöntää, että olen ajanut vasta noin tusinan verran kisoja, joten ehkä tämä vielä paranee...
 
Onneksi tuli kokeiltua Game Passissa tätä. Olisi harmittanut, jos olisin maksanut rahaa Gripistä.

Rumat graffat, lussut/raastavat äänet ja kiikkerät kontrollit. Jos haluaa pelattavampaa kreisi-kaahailua, kannattaa kokeilla myös Game Passista löytyvää Onrushia. Ei sekään mikään täydellinen ajopeli ole, mutta huomattavasti viihdyttävämpi kuin Grippi. Tosin täytyy myöntää, että olen ajanut vasta noin tusinan verran kisoja, joten ehkä tämä vielä paranee...
OnRushia tuli kokeiltua kesällä kun tuli avoin beta ennen julkaisua. Pelit kun ei beta vaiheesta enään kauheesti muutu.

Mä en saanu siitä kiinni että mistä siinä lopulta on kyse. Jostain muusta kun kilvan ajosta joka tapauksessa. Muistutti enemmän jengi sotaa ja siinä sivussa ajetaan rataa ympäri.
 
Onko tosiaan niin ettei tätä saa fyysisenä mistään?
@Gimble
Saatan kysyä väärässä keskustelussa jos YP niin kokee.

Mielestäni näin maininnan fyysisestä jossain, mutta voi olla että tulee viiveelläkin.

OnRush kyllä aika häpeällistä edes mainita tässä ketjussa, eihän siinä ollut päätä eikä häntää tai edes ajettu kilpaa. Jos GRIPistä haluaa repiä hupia potenssiin X kannattaa raahata kaveri sohvalle viekkuun ja pelailla Split-Screeniltä kisaa. Ihan huippua, muutama botti sekaan ja menoksi, ei jätä kylmäksi! Paras peli tähän tarkoitukseen miesmuistiin. Siitä olen kyllä samaa mieltä että botteja vastaan kilpaa ajaminen ei vältsisti ole kovin kummonen kokemus, kun ei ole edes mitään Leaderboardeja jne. että voisi yrittää parantaa kierrosaikoja jne.
 
OnRush kyllä aika häpeällistä edes mainita tässä ketjussa, eihän siinä ollut päätä eikä häntää tai edes ajettu kilpaa. Jos GRIPistä haluaa repiä hupia potenssiin X kannattaa raahata kaveri sohvalle viekkuun ja pelailla Split-Screeniltä kisaa. Ihan huippua, muutama botti sekaan ja menoksi, ei jätä kylmäksi! Paras peli tähän tarkoitukseen miesmuistiin. Siitä olen kyllä samaa mieltä että botteja vastaan kilpaa ajaminen ei vältsisti ole kovin kummonen kokemus, kun ei ole edes mitään Leaderboardeja jne. että voisi yrittää parantaa kierrosaikoja jne.

Joo siksi kutsuinkin Onrushia kreisi-kaahailuksi, koska siinähän ajetaan rataa niin kauan ympäri, että tavoitteet täyttyvät jommalla kummalla joukkueella. "Maaliin" ei voi päästä. Ja törmäilystä tulee paljon Burnout-viboja.

Harmi vain, että sohvapelikaverikaan ei välttämättä korjaa minulle suurimpia Gripin puutteita. Idea timanttia, toteutus ei niinkään. Pitää ehkä kokeilla vielä pojan kanssa skabaa, josko vaikka innostuisi.
 
Täällä mä oon huudellu siitä fyysisestä versiosta kun ei löydy.

Noh asematunnelin Gamestopissa kävin ja myyjä sano et se julkaistaan tasan VIIKON kuluttua.

Erikoista että näin toimitaan.
 
Onko tälle pelille foorumilla pelaajia?

Ostin nyt alesta noin 15€ niin tää on just semmonen ohjain käteen ja ajamaan hirveesti ei tartte jarrutella ja keskittyä :D

tulee kyllä tuo aiemmin ketjussa mainittu RollCage mieleen.
 
Onko tälle pelille foorumilla pelaajia?

Ostin nyt alesta noin 15€ niin tää on just semmonen ohjain käteen ja ajamaan hirveesti ei tartte jarrutella ja keskittyä :D

tulee kyllä tuo aiemmin ketjussa mainittu RollCage mieleen.

Ei ole valitettavasti ainakaan Xboxilla, tässähän saisi privoissa takuuvarmat huutonaurut mutta ei vaan jostain syystä ketään nabostele. :( En ymmärrä sillä kuten sanottu peli on tosi hyvä ja siinä on paljon asetuksia jolla voi vaikuttaa fiilikseen ja haasteen tasoon.
 
Ei ole valitettavasti ainakaan Xboxilla, tässähän saisi privoissa takuuvarmat huutonaurut mutta ei vaan jostain syystä ketään nabostele. :( En ymmärrä sillä kuten sanottu peli on tosi hyvä ja siinä on paljon asetuksia jolla voi vaikuttaa fiilikseen ja haasteen tasoon.
Kyllä tosi hieno peli. Joku hienous näissä pienen piirin peleissä on. Mullakin on 140 pelaajaa kaverina ja niistä kenelläkään ei tätä ole. :(

Moni previewi on sanonu et se on sekä pelin hienoin että kirotuin asia et homma jatkuu vaikka sitten katossa jos ei muualla :D
 
Ylös Bottom