Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT HD mistä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hansci
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Hansci

New Member
Ei taida löytyä enää storesta?? Voiko demon saada mistään vai täytyykö vain odotella Prologuen julkaisua?

Vastaus: GT HD mistä??

Eurostoresta se kyllä löytyy...

Valitse sielä Games osiosta Full Games ja taitaa löytyä jo ensimmäiseltä sivulta.

Ok, tuota tyhmänä kysyn miten pääsen Eurostoreen? Mulla on vaan se "tavan" store :p

Niin no olin tuossa jouluostoksilla ja huomasin, että PS3:ssa pyörii GT-HD. No sitä sitten kokeilemaan ja seuraavat puol tuntia menikin siinä :D. Eli asia tässä viestissä on se, että kun tuota ei kuulemma enää sieltä storesta saa ja joku tänne lähetti jonkun linkin minkä kautta voi ladata sen(en löydä sitä enää) ja kun olen PS3en päättänyt joulun jälkeen hankkia niin voisin sen jo ladata etukäteen, kun kerran ilmainen kaiken lisäksi on.

GT HD:n saa storesta ja Prologuen demoa ei tietääkseni saa mistään enää. Korjatkaa jos olen väärässä.

Pasi85 sanoi:
GT HD:n saa storesta ja Prologuen demoa ei tietääkseni saa mistään enää. Korjatkaa jos olen väärässä.

Aa ok, sitten se oli tuo prologuen demo, johon joku laittoi jonkun linkin, että voi koneelle ladata ja sitten pleikalle tai jotain.

Pleieri sanoi:
Aa ok, sitten se oli tuo prologuen demo, johon joku laittoi jonkun linkin, että voi koneelle ladata ja sitten pleikalle tai jotain.
Jos pelaamassasi pelissä ajettiin alppimaisemissa yksin, oli kyseessä GT HD.
Jos pelissä ajettiin radalla muita autoja vastaan, oli kyseessä GT5 Prologue(demo).
Tuota GT5P:tä ei ole saanut marraskuun jälkeen ladattua JPN Storesta, mutta GT HD on edelleen ladattavissa Storessa.
Eli kunhan ensin saat PS3:sen rekisteröityä, niin suoraa päätä Storeen -> Games -> Full Games ja GT HD lataukseen.

ReQ-77 sanoi:
Jos pelaamassasi pelissä ajettiin alppimaisemissa yksin, oli kyseessä GT HD.
Jos pelissä ajettiin radalla muita autoja vastaan, oli kyseessä GT5 Prologue(demo).
Tuota GT5P:tä ei ole saanut marraskuun jälkeen ladattua JPN Storesta, mutta GT HD on edelleen ladattavissa Storessa.
Eli kunhan ensin saat PS3:sen rekisteröityä, niin suoraa päätä Storeen -> Games -> Full Games ja GT HD lataukseen.

Siis tämä peli mitä pelasin oli tietysti GT-HD kuten sanoin, mutta olin sekoittanut lukemani foorumilta. Eli GT-prologuen demoa ei enää saa storesta, mutta joku laittoi tänne linkin aiemmin tässä kuussa, josta sen sai jonkun proxyn kautta ladattua, vaikka sitä ei storessa enää olekkaan. Tätä minä hain :o

Ylös Bottom