Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT3 Kierrosaikoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja k.k
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

k.k

Member
Aikaisempi GT3 skaba on ihan totinen kisa, joten haluaisinkin että kertoisitte kierrosaikojanne (FREE RUN) tänne ilman vakavaa kilpailumieltä, vain muille haasteeksi herrasmiessopimuksella. (ei valehdella eikä oikaisuja ja seinään nojailua).

Ilmoittakaa RATA (myötäpäivään) ja AUTO, jolla kierrosaika on ajettu. Yksiselitteisyyden vuoksi autot saa olla täysin viritettyjä.

Mutta jos haluaa käyttää vakiota, kertokaa se ja ottakaa auto A-, B-, C- tai S-luokasta (ei omasta autotallista).

Esim.
Deep forest: GT-one road-version: 58,2
Roma: DB 787: 1,05,6
Trial Mountain: Speed 12 (VAKIO): 1,xx,x
(kymmennyksen tarkkuudella)

T: K.K

gt

Mikä on muuten tuossa granturismo 3 pelissä kun pelihän rullaa eteenpäin tosi hitaasti verrattuna gt 1 ja gt 2 peleihin tuntui melkeen kuin olisi hidastettu kuva ?

Tuo Alavillan ajama aika on kova. Tuohon aikaan ei sivuluisuja kärsi päästää. Itse kruisailin lähes parin vuoden tauon jälkeen Trial Mountainia väärinpäin ja sain ajan:
Trial Mountain (REV): Altezza RS200 (Vakio): 1:42.8

Tässä on lisää kohtuu kovia aikoja:

Deep Forest: Tuscan Speed 6 (Vakio): 1:18.3
Monaco: Corvette Z06 (Vakio): 1:43.7
Roma: Supra RZ: 1:16.0
Trial Mountain: 787 B: 1:03.6
Grand Valley Speedway: Speed 12: 1:36.4

Eikö muilta löydy kovia aikoja kuin Alavillalta?

*lähtee vastaamaan haasteeseen*

Tsekkaa Topic "GT3-skaba"

*palaa vastaamasta haasteeseen*

Järkyttäviä aikoja, ei mitään jakoa........
Tod. näk. mun ajot kusee tänään ja pahasti :D

Viimeksi muokannut moderaattori:
En tiedä noista muista ajoista, kun en kokeillut niitä, mutta tuo DF & Tuscan on aika tuskainen aika. :D Tuo auto on sellainen, että sitä pitää osata tuoda oikein ja oikean tyylin hakeminen vie ainakin minulta aikaa. Sain vihdoin jonkinlaisen ajan:

DF / Tuscan Speed 6: 1:18.153

Seinäkosketuksia ei ole ja vähintään 2 pyörää on aina radalla. Parempaankin on mahdollista päästä, mutta DF ei ole minun parhaita ratojani. Ai niin, auto oli Arcade Tuscan.

Deep Forest Raceway
Polyphony 001
49,7?? Laitan tarkan ajan, kun käyn tarkastamassa joskus sen ajan. Puhdas kierros oli kuitenkin, Replayn katoin viikko sitten.

Cyrus1 : DF : 49.7xx
Huh huh, tuo oli kova aika. Rystyset valkeana sain: 49.559
Deep Forst on mukava rata, muttei Polyphonyllä. (maavaraa ei saa tarpeeksi eikä jousia riittävän pehmeiksi - pomppivaa menoa)

Joo se tarkka aika oli 49,687. Ja oli ajettu näköjään vain 779 hevosvoimilla, joten aika olisi voinut olla vielä vähän parempi, jos olisi ollut täydet hepat. Vai onko tämä joku hevosvoimamäärä, joka tulee aina siihen replayn tallennuksen tietoihin?

:eek:

Jos te kumpikin pääsette noin paljon alle 50:n sekunnin, niin teidänhän kannattaisi kokeilla Racing-Linen OLR-forumilta jotain menossa olevaa kisaa. Varsinkin, jos kisassa on säädettävä auto ja jos auton säätäminen ei ole suuri ongelma.

Itse olen pitänyt pelaamisessa muutaman päivän tauon ja ratti menee vielä huomenna säilytyslaatikkoon, koska minun täytyy purkaa viritykseni viikonloppuvieraiden takia. Ei sen puoleen, ei minulla olisi ollutkaan paljon mahdollisuuksia noihin aikoihin.

Viimeksi muokannut moderaattori:
k.k. Kokeilepa ajaa mahdollisimman hyvä aika Polyphonyllä Midfieldissä. Kerro sitten millaiset säädöt sinulla oli, erityisesti vaihdevälitykset. En pääse edes alle 50, ennätys muistaakseni 50,2 luokkaa(ja jossain sivuilla ykkösaika oli jotain 48,5 tai jotain, Deep Forestissa pääsisin vissiin top 10). Siis aja, jos jaksat, en nyt pakota sinua mihinkään:D
Niin ja Alavilla, minulla todellakin tuo säätäminen mättää. En tosin kyllä ole sitä kovinkaan paljon harjoitelllut, mutta parhaat säädöt kun vain aina saisi itselleen ja pääsisi vaan lasettamaan täysillä, niin olisin ihan ok-kuski.

Tuli kokeiltua tuota Midfieldiä Polyphonyllä noin 30 kierrosta ja sain ajan 50,304. Kokeilin hieman muuttaa perussäätöjäni, muttei niillä ollut juuri vaikutusta.
Välitykset säädän siten että suurimmalla vaihteella pisimmällä suoralla vaihtovalo alkaa vilkkumaan ja kakkosvaihde siten että hitaissa mutkissa jaksaa juuri ja juuri sutata. Muut vaihteet ovat tasaisesti näiden välistä.
Tuo 48,5 aika tuntuu ihmeelliseltä, koska radassa ei ole kuin neljä mutkaa joilla on merkitystä kierrosaikaan. Joku on löytänyt jonkin pikku jipon, josta meillä ei ole tietoakaan.

Sori kun meni näin kauan vastata.

No perhana, joku tosiaan tietää jonkun jipon. No kiitos kuitenkin vastauksesta. Taidat olla Formulalla melko saman tasoinen kuski kuin minäkin.

Ollaan kaverin kanssa jo jonkun aikaa tahkottu Tahiti Mazea ja nyt alkaa tuntua siltä, että eväät on tuon radan suhteen syöty, eikä aika enää parane vaikka mitä tekis. Olisi kiva saada vähän vertailupohjaa noille meidän ajoille, joten vaihtakaahan tekin kaverit hetkeksi rallin puolelle. Sellainen kutina on, että aikoinaan ajettiin vakio Lancerilla alle 1.55, mutta nyt se kyllä tuntuu aika mahdottomalta.

Tahiti Maze: Mitsubishi Lancer Evolution VII (Vakio): 1.55.403

Ylös Bottom