Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gunstar Super Heroes

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rapuparvi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

rapuparvi

New Member
Julkaisu käsillä. Tilasin hetki sitten.
Yhdysvalloissa peli julkaistaan kai kuun lopussa. Hankin senkin.
Toivottavasti japanilaisversio on japaniksi jatai pelimekaanisesti eroava.
Muuten usaversion hankintaa on hankala perustella itselleen.
Olen Treasure-fanipoika.
Sekään ei veny kaikkeen.

Sitten epäoleellisiin asioihin.
Famitsun pisteet: 9 / 8 / 9 / 8.

Heippa.

Vastaus: Gunstar Super Heroes

Posti toi tänään pelin Playsta. Tilatkaa nyt ihmeessä, kun hintakin on vain £18!

Vasta pikaisesti olen pari peliä pelannut. Aika hienoa old school -toimintaahan tämä on. Peli on vähän kuin Gunstar Heroes SNES:llä toiseen potenssiin (pelihän oli vain Megadrivelle). Model 7 -pyöritys ja zoomausefektejä viljellään jatkuvasti ja lopputulos on todella upeaa 2D-grafiikkaa. Harmi, että normaalin GBA SP:n hailakalla näytöllä karkkigrafiikka näyttää ikävän valjulta.

Tutultahan tämä tuntuu ja se on hyvä. Paikoittain tietysti erittäin tutulta, kun tasoihin on otettu elementtejä alkuperäisestä Gunstarista. Meno on monipuolisempaa ja tahti on edelleen hengästyttävä. GBA:n pieni ruutu rajaa toiminnan aika pieneen tilaan.

Kivaa kivaa.....

Ennakkotilasin Playsta, mutta ovat arvioineet postissa Hexin odottavat tätä peliä mua enemmän, sillä paketti ei tullut tänään:).

Joo, näillä puheilla uskon ja toivon, että peli saapuisi huomenna. Mukava kuulla, että peli on hyvä. Netinkin perusteella olen saanut käsityksen, että peli ajaa vähintäänkin asiansa. Tuolla hinnalla (maksaisin täydenkin, halpa hinta vain plussaa) ei tätä kerta kaikkiaan voinut olla ostamatta.

Tilasin tämän Play-Asia.com:ista Jap-versiona. Tarinasta en ole perillä, mutta vaikuttaa aika mitättömältä. Räiskintään tämä perustuu. En itseasiassa ollut edes kuullut alkuperäisestä GSH:stä kunnes kuulin tämän pelin julkaistavan, mutta testauksen jälkeen voin sanoa, että ei hullumpi. Tätä ei voi kutsua tavalliseksi platformeriksi. Kokoajan ei tehdä samaa, muunmuassa jotkut ruudut ovat ns. helikopteritehtäviä joissa lennetään TATE tyylillä eteenpäin ja räiskitään vastaantulevia aluksia ja pommitetaan tankkeja maassa.

Ihan magee peli. Harvoja GBA pelejä jota pidän kiinnostavana. Rahansa arvoinen.

Hyvä peli, mutta sikamaisen lyhyt. Onneksi satun tykkäämään lyhytkestoisista peleistä :cool:

Hauska peli, mutta pituus oli jonkinlainen pohjanoteeraus. Easy-tasolla tuon pelasi varmaan alle tunnissa läpi! Toisaalta tuo tulee todennäköisesti pelattua monta kertaa läpi.

Ylös Bottom