Haastattelut

Jarmo Hänninen

New Member
Heps.

Kertokaahan nyt sydämmenne pohjasta, että kannattaako noita haastatteluita ruveta enää tekemään, sillä siihen menee aikaa ja rahaa aivan tuhottomasti eli pientä kyselyä pystyyn siitä, että lukeeko niitä edes kukaan... kun palaute on luokkaa 1-2 % niin on pakko kysyä.

Olkaa rehellisiä ;)

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Haastatteluista

Nuita lueskelen aina kun silmään sattuu... Silloin tällöin haastattelut ovat henkilöistä joita en tunne, joten se hiukan hillitsee... :rolleyes:

Itse ainakin olen kiitollinen kaikista mahdollisista haastatteluista joita saatte toteutettua, kaiken luen mielenkiinnolla, kaikkia henkilöitä en tunne, mutta pyrin ottamaan selvää ennenkuin luen haastattelut, jatkakaa samaan malliin.

Haastattelut ovat täältä modenkin päästä katsottuna hyvää, tuhtia tavaraa. Harva saitti palvelee näin kattavasti, joten ei kannata pistää päätään pensaaseen.

Jarmolle iso kiitos, keep up the good werk..

Jatkakaa vaan niiden haastatteluiden hankkimista. Noita lukee aina mielellään vaikka olisikin itselleen vähän tuntemattomampi tähti. Monilla on kuitenkin paljon sanottavaa.

Jarmo Hänninen sanoi:
Tulossa. Tässä yritetään vielä järkätä siihen sivuun vielä jotain pientä kivaa ;)

Ok, hyvä tietää kun olen sitä kuumeissani jo pidempään odotellut.

Kyllä niitä haastatteluita ilokseen lueskelee.
Uwe Bollin haastattelu oli hyvä :)

Ylös Bottom