Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Unreal-Hawk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Unreal-Hawk

New Member
Koska Halo 2 "hype" -ketju on paisunut jo lähes tuhannen viestin kokoiseksi threadiksi - ja kasvaa edelleen - päätin tehdä PS2finin GTA-threadit ja tähän kirjoitellaan vain kokemuksia itse pelistä. Ketju tosin pysyy lukittuna, sillä maanantaihin asti hypetetään.

Vastaus: Halo 2

Vaitiolovelvollisuudet jne. kun ovat nyt vanhentuneet, nyt pelistä saa puhua aika vapaasti - muistetaan spoiler-tagit, jottei pilata muiden peli-iloja, erityisesti yksinpeliä koskevissa asioissa.

Onkos niitä juonta spoilaavia arvosteluita tullut jo julki? En minä niitä lukea haluaisi, kyllä minä torstaihin jaksaisin odottaa...

Viimeksi muokannut moderaattori:

Yksi ehdotus pelin hankkijoille: Kannattaa aloittaa pelaaminen heti Heretic-vaikeudella, nimittäin Easy on aivan liian helppo, läpijuoksuksi menee.

Varsinkin vanhan Halo:n hakanneille ehdotan Heretic:ä, mutta uudet pelaajat sitten mahdollisesti erikseen...

Lisää vain peli-iloa :D

GBA Fan sanoi:
Yksi ehdotus pelin hankkijoille: Kannattaa aloittaa pelaaminen heti Heretic-vaikeudella, nimittäin Easy on aivan liian helppo, läpijuoksuksi menee.

Varsinkin vanhan Halo:n hakanneille ehdotan Heretic:ä, mutta uudet pelaajat sitten mahdollisesti erikseen...

Lisää vain peli-iloa :D

heroic...

eskobar sanoi:
Onkos niitä juonta spoilaavia arvosteluita tullut jo julki? En minä niitä lukea haluaisi, kyllä minä torstaihin jaksaisin odottaa...

Pelitin reviikka on kuulemma spoilereita täynnä, samoin Gamespotin videoreviikka, muista en ole tietoinen, mutta uskoisin niistäkin moisia löytyvän.

GBA Fan sanoi:
nimittäin Easy on aivan liian helppo, läpijuoksuksi menee.

Varmaan maailman selvin itsestäänselvyys ;)

Unreal-Hawk sanoi:
Pelitin reviikka on kuulemma spoilereita täynnä, samoin Gamespotin videoreviikka, muista en ole tietoinen, mutta uskoisin niistäkin moisia löytyvän.
Jotkut ovat tietysti todella herkkiä spoilereista, mutta minusta vaikutti, että Pelit kertoi juonen osalta vain alkuasetelmasta, joka selviää jo alkudemossa.

Joo ei Pelitin arvostelussa mitään kummoisia spoilereita ollut, Gamespotin videoarvostelussa oli aika paljon spoilereita.

Voin kertoa että odotus kannattaa. Halon puhkipelanneellekin tunnelma oli heti alusta asti hieno. Co-op oli kenties se minkätakia peli tuli hankittua, mutta yksinpelikin tuntuu jotenkin houkuttevammalta kuin edellisessä. Aseet lunastavat odotukset ja homma toimii.. ;)

Live:en siirtymistä joutuu odottelemaan torstaihin asti, mutta voipi olla ettei vielä silloinkaan malta vielä nettiin asti siirtyä...

Ja ei, en ole sortunut piraattien tielle vaikka peli viime torstaista asti on boksissa pyörinyt... Tämänkaltaisten pelien kohdalla kyse on kuitenkin aika pienestä sijoituksesta hienoon peliin. ;)

Kun niin kovasti väitätte että se laajakuvatuki löytyy niin varmaan vois joku vinkata mistä sen saa päälle?

horna sanoi:
Kun niin kovasti väitätte että se laajakuvatuki löytyy niin varmaan vois joku vinkata mistä sen saa päälle?
Eikös se riitä, että muuttaa konsolin asetuksista TV:ksi wide töllön? En pysty tarkistamaan, kun oma Halo2 ei ole vielä edes matkalla :(

edit: hehee Paavi :p

horna sanoi:

Eikös se mene muka automaattisesti, jos on tämän vaihtoehdon boxin dashboardilta valinnut?

EDIT: Ryökäle

Ei Ole 16:9 Tukea!!!"¤#%&"#¤/!!

Nyt on alkuperäinen versio koneessa pyörimässä ja siinä EI OLE 16:9 laajakuvatukea vaikka itse moderaattori väittää :mad: :mad:
Jos joku voisi kertoa minulle mistä sen saa päälle koska en itse "tyhmyyttäni" nähtävästi löydä sitä asetuksista????

Vastaus: EI OLE 16:9 TUKEA!!!"¤#%&"#¤/!!

temmi99 sanoi:
Nyt on alkuperäinen versio koneessa pyörimässä ja siinä EI OLE 16:9 laajakuvatukea vaikka itse moderaattori väittää :mad: :mad:
Jos joku voisi kertoa minulle mistä sen saa päälle koska en itse nähtävästi löydä sitä asetuksista????

Kyllä pitäsi olla, eiköhän se jotenkin kaukosäätimen/telkkarin kauttakin voi säätää? Pelit lehdessäkin kehuttiin että laajakuvatuki on...

Vastaus: Ei Ole 16:9 Tukea!!!"¤#%&"#¤/!!

temmi99 sanoi:
Nyt on alkuperäinen versio koneessa pyörimässä ja siinä EI OLE 16:9 laajakuvatukea vaikka itse moderaattori väittää
Jos joku voisi kertoa minulle mistä sen saa päälle koska en itse "tyhmyyttäni" nähtävästi löydä sitä asetuksista????
I told ya! :D
Olisko NTSC-versiossa? Hmmm... Jos näin on, niin tuo on todellista europelaajien pilkkaamista.

EDIT: Sitten on se, että jotkut telkat vetäisevät 4:3 tilan surutta 16:9 tilaan. Odotellaan. Oikeastaan minua kiinnostaa enemmän nämä pelin speksit kuin itse peli. :o

tsinivuo sanoi:
I told ya! :D
Olisko NTSC-versiossa? Hmmm... Jos näin on, niin tuo on todellista europelaajien pilkkaamista.
Voin vahvistaa/kumota kunhan oma LE dvdsoonista saapuu, tosin siinä vaiheessa joku muukin on sen jo kertonut :)
Kallista Euroversiota en viitsinyt ostaa, tuo kun oli 38e posteineen.

temmi99 sanoi:

Et löytänyt Xboxin Dashboardista 16:9-tukea? (Settings - Video [tjsp] ja siinä se oli)

Nyt on alkuperäinen versio koneessa pyörimässä ja siinä EI OLE 16:9 laajakuvatukea vaikka itse moderaattori väittää

Käynnistä xbox ilman levykettä ja katso asetukset läpi.

Settings-Video-Video mode-Widescreen

Jotain omatoimisuutta tietysti toivoisi..

Nisupulla sanoi:
Käynnistä xbox ilman levykettä ja katso asetukset läpi.

Settings-Video-Video mode-Widescreen

Jotain omatoimisuutta tietysti toivoisi..

Hei haloo!!! Jos asetukset on kunnossa, niin pelin kun tunkee koneeseen, niin se lähtee 16:9:nä liikenteeseen. JOS SE ON AIDOSTI 16:9.
Oletan ettei nyt kukaan konkari täällä enää dashin asetuksista kysele ja oletan, että temmi99:llä on asetukset kunnossa, kuten kaverillanikin (mutta kaverin version aitoudesta en menisi takuuseen).

Ylös Bottom