Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 3 nettipeli probleemi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja andrre
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

andrre

Member
Niin että sellasta olisi, kun menen Halo kolmosta pelaamaan liveen ja aloitan vaikkapa team slayerin, kun kartta on ladattu ja kaikki on valmista, modeemini sammuu ja käynnistyy itsekseen uudelleen. Mistä voisi johtua? Tälläistä tapahtuu vain Halon kanssa, ei missään muussa pelissä mitä livessä pelailen. Tämä siis estää halon pelaamisen kokonaan livessä ja expini putosi neljästä nollaan kun se laski sen yhteyden katkeamiseksi.

Vastaus: Halo 3 nettipeli probleemi

Edelleen on ongelmia, nyt onnistuu pelaaminen ehkä kerran kymmenestä, muuten modeemi reboottaa itsensä aina ennen kuin peli alkaa.

Mikä NAT sinulla on? Selviää kun menet boksilla sinne network settingseihin. Jos ei ole "open" niin ongelmat johtunevat siitä. Ongelma on luultavasti modeemissasi (jokin sisäinen palomuuri kettuilee tms) ja sen asetuksia pitäisi päästä säätämään ja boksin portit aukomaan. Enempää en osaa auttaa, sillä en osaa edes omaa modeemiani säätää. Puhelinyhtiön miehet ovat minua auttaneet, kun ongelmia on ollut. Koita vaikka soittaa sinne, jos ei netistä apua löydy.

Mikä NAT sinulla on? Selviää kun menet boksilla sinne network settingseihin. Jos ei ole "open" niin ongelmat johtunevat siitä. Ongelma on luultavasti modeemissasi (jokin sisäinen palomuuri kettuilee tms) ja sen asetuksia pitäisi päästä säätämään ja boksin portit aukomaan. Enempää en osaa auttaa, sillä en osaa edes omaa modeemiani säätää. Puhelinyhtiön miehet ovat minua auttaneet, kun ongelmia on ollut. Koita vaikka soittaa sinne, jos ei netistä apua löydy.

Luulen että NATista tosiaan on kysymys, en selvittänyt sitä vielä, mutta muillakin näyttäisi olevan samantapaista ongelmaa. Kokeilen selvittää modeemini tunnukset että pääsen muuttaman sieltä ne parit asetukset mitä on neuvottiin jossain.

e: Mistä tuo muuten tarkemmin ottaen löytyy tuo NATin tyyppi? Katsoin network settingeistä muttei löytynyt.
Niin ja lähetin welholle viestiä, katsotaan mitä vastaavat.

Luulen että NATista tosiaan on kysymys, en selvittänyt sitä vielä, mutta muillakin näyttäisi olevan samantapaista ongelmaa. Kokeilen selvittää modeemini tunnukset että pääsen muuttaman sieltä ne parit asetukset mitä on neuvottiin jossain.

e: Mistä tuo muuten tarkemmin ottaen löytyy tuo NATin tyyppi? Katsoin network settingeistä muttei löytynyt.
Niin ja lähetin welholle viestiä, katsotaan mitä vastaavat.
Muistelisin, että sinun täytyy tehdä se network "testi" jotta NAT näkyy. Tosin nyt kun tarkemmin muistelen, niin tämä oli vanhan dashin kanssa. Tiedä sitten toimiiko uudessa samalla tavalla.

Ylös Bottom