Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

halo 3 ps3:lle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cundi89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.

cundi89

New Member
Moikka ajattelin ihan kysyä että tuleeko ps3:lle mitään halo 3 tyylistä peliä tai itse halo 3:sta jossain vaiheessa? Olisi kiva saada se peli joka tapauksessa kun olen enemmän miettinyt että ostan joskus ps3:n mielummin kun xbox 360 vaikka ps3 onkin vielä aika paljon kalliimpi vielä... Kummalle teidän mielestä tulee parempia pelejä? kertokaa mielipiteenne... Hyviältä peleiltä mielestäni ps3:lla vaikuttaa ainakin motorstorm ja skate, stuntman ingonition, gt 5 ja colim mcrae dirt ja sitten nhl 08 ja muut urheilupelit.... Mutta xboxille tiedän vaan joka on omasta mielestä hyvä niin halo 3 ja jostain urheilupelejä ... onko xbox 360 tulossa jotain hyvää räiskintä tai autopeliä?
kiitos vastauksista etukäteen. Olis se kyllä niin siistiä saada halo 3 ps3:lle:)

Vastaus: halo 3 ps3:lle

PS3 osta pois, et pety, (vielä:D). Niitä pelejä tulee kyllä mutta tämän hetkinen pelitarjonta on aika suppea ja huono (siis ei mitään super ybeer peliä). Assasinit, unchartedit, Orange Boksit, Ratchetit ja Haze ja joitakin muita tulee jouluksi ja vuoden alkuun jolloinka tulee olemaan nannaa omistaa PS3. Haloa ei pitäisi olla nähtävissä PS3 koska se on Microsftin yksinoikeus, harmi sinänsä.

Hei. Halo 3 ei tule Playstation kolmoselle koskaan.

Mainitsemistasi PS3:n hyvistä peleistä suuri osa on myös Xboxille - kaikki paitsi Motorstorm ja GT5, jota ei kai vielä ole edes julkaistu? Xboxilla on jo monta hyvää räiskintä- ja autopeliä. Räiskintäpeleistä voisin suositella esimerkiksi Bioshockia ja autopeleistä esimerkiksi Project Gotham Racing nelosta.

No heitetään nyt tod. näk. trollille vettä myllyyn. Jos noilla kriteereillä haet konsolia, niin XO on kyllä parempi valinta. Jos siis ajattelee vaan pelien kannalta. No GT5 ja Motorstormia ei tulla näkemään, mutta boksilla on tarjota esim. Forzaa ja GOWia.

nothing sanoi:
No heitetään nyt tod. näk. trollille vettä myllyyn. Jos noilla kriteereillä haet konsolia, niin XO on kyllä parempi valinta. Jos siis ajattelee vaan pelien kannalta. No GT5 ja Motorstormia ei tulla näkemään, mutta boksilla on tarjota esim. Forzaa ja GOWia.
Mistä lähtien on GoW löytynyt myös boxilta? Luulin että se oli Sonyn yksinoikeus... Niin ja nothing katoaa PS3-keskuteluista, kiitos. Niin ja oli aika huono veto verrata Forzaa Gran Turismoon, ei ihan toimi.

Kannattaa oikeasti ostaa kone pelien perusteella. Jos tahtoo pelata FPS-pelejä niin ostakoon lootan jos taas JRPGitä niin PS3sen. Muita genrejä sitten löytyy molemmilta suunnilleen yhtä paljon, tosin siihen vaikuttaa sekin että hyvin monet pelit ilmestyvät molemmille laitteille. Eli siis jos tahdon jonkun halo 3 tyylisen pelin osta boxi. PS3lle on tulossa Killzone 2 ja Haze, mutta muuten on halomaisia pelejä vähäisesti. Eli kannattaa nothingin neuvoa kuunnella. Itse tosin pelaan FPS-pelit PC:llä, sillä konsoleilla ne ovat IMO huonoja.

PS. Jos tahdot parhaat autopelit ostat PS3sen (oikeasti PC:n), mutta jos FPS-pelit kiinnostavat enemmän niin boxin (siis oikeasti PC:n).

Eikä se halo oikeasti mikään hyvä ole, eikä myöskään BioShock, jota tosin olen pelannut vain PC:llä. Tosin lootan versio voi poiketa todella paljon PC-versiosta (kuten NHL08) eli ei ehkä kannata minua uskoa Bioshockin suhteen. halo 3 on sitä samaa kuin edelliset eli keskinkertainen.

nothing sanoi:
Otetaan huomioon toi pelien laatu, ei määrä ;) :D . Ajatellaan tulevaa samalla konsolia valitessa, (Killzone 2) ja mitäs vihjailit tolla ei tulla näkemään kohdalla ja esimerkkeinä GT5 ja MotorStorm. Hieman ihmetyttää. Itse en ole yhtään tykännyt XO peli tarjonnasta muutakuin Haloista. GOW näyttää aika pelle peliltä vaikka en ole pelannut. Isot mahdottoman kovat jätkät kuolee parista hassusta osumasta, äijät kyllä muistuttaa jotkain Arskaa joka ei koskaan tipu vaikka mitä tapahtuisi.
EDIT: Samu hei, tässä varmaan meinattiin Gears of Waria eikä God of Waria. Itseänikin ärsyttää noi lyhenteet mutta tekstistä pitäisi päätellä mistä on kyse.

The Great Samu sanoi:
Mistä lähtien on GoW löytynyt myös boxilta? Luulin että se oli Sonyn yksinoikeus... Niin ja nothing katoaa PS3-keskuteluista, kiitos. Niin ja oli aika huono veto verrata Forzaa Gran Turismoon, ei ihan toimi.

Tässä varmaan nyt tarkoitettiin Gears of Waria.

The Great Samu sanoi:

Kannattaa oikeasti ostaa kone pelien perusteella. Jos tahtoo pelata FPS-pelejä niin ostakoon lootan jos taas JRPGitä niin PS3sen. Muita genrejä sitten löytyy molemmilta suunnilleen yhtä paljon, tosin siihen vaikuttaa sekin että hyvin monet pelit ilmestyvät molemmille laitteille. Eli siis jos tahdon jonkun halo 3 tyylisen pelin osta boxi. PS3lle on tulossa Killzone 2 ja Haze, mutta muuten on halomaisia pelejä vähäisesti. Eli kannattaa nothingin neuvoa kuunnella. Itse tosin pelaan FPS-pelit PC:llä, sillä konsoleilla ne ovat IMO huonoja.

PS. Jos tahdot parhaat autopelit ostat PS3sen (oikeasti PC:n), mutta jos FPS-pelit kiinnostavat enemmän niin boxin (siis oikeasti PC:n).

Eläpäs keuhkoa. puhuon GOWista en Gowista, kuten hyvinkin tiedät. Ja mielestäni ketju kuuluisi yleiselle alueelle, koska siinä keskustellaan molemmista konsoleista. Ja kysyjän maku keskittyy selkeästi FPS ja autopeleihin ja montakohan kertaa se tosiaan on kuultu, että boksilla ei paljon muita pelejä tunnu näkyvän.

En missään vaiheessa mielestäni sotinut, vaan kerroin mielipiteeni.

edit: Joo kyllähän tämä tästä sotimiseksi näköjään saadaan. Minä poistun takavasemmalla.

edit2: Apinalle tiedoksi en myöskään missään vaiheessa vähätellyt GOD OF WAReja, jotka molemmat ovat varsin hyviä pelejä, mutta eivät kuulu mielestäni next gen keskusteluun.

nothing sanoi:
Eläpäs keuhkoa. puhuon GOWista en Gowista, kuten hyvinkin tiedät.
Ai vähättelet God of Wareja? Kiva kiva. GoW/GOW:it ovat kuitenkin vähän vanhempia (ja parempia IMO) kuin GeoW. Eiköhän olla jo sovittu että Gears of War on GeoW samoin kuin esimerkiksi se että Fatal Framet eivät ole FF:iä.

Ja mielestäni ketju kuuluisi yleiselle alueelle, koska siinä keskustellaan molemmista konsoleista.
Agreed, sillä täällä saa vain toisen puolen mielipiteitä. duh.

En missään vaiheessa mielestäni sotinut, vaan kerroin mielipiteeni.
Samoin. ;)

edit: Joo kyllähän tämä tästä sotimiseksi näköjään saadaan. Minä poistun takavasemmalla.
ensin provosoi ja sitten pakenee... odotettua?

Laitetaan nyt tänne, vaikka kohtahan tää kelpaisi jo sotatantereelle.

Oliver sanoi:
Miksi ei voitu vain suoraan poistaa? cundi89 sai jo vastauksen kysymykseensä... Eikä otsikko jää kummankaan laitteen fanipojilta huomaamatta, tai no ainakaan sen laitteen jolla oikeasti on fanipoikia :D Miksi kukaan ei pidä PS3sta? Miksi emme voisi vain elää rauhassa ja pelata pelejä joista pidämme oli laite sitten ihan mikä tahansa (lue: Wii)? Miksi pitää aina kinastella siitä kumpi laite on parempi? Pelithän kuitenkin kaiken ratkaisee. Tai ainakin pitäisi...

cundi89 sanoi:
kertokaa mielipiteenne...

Osta Xbox360. Miksi? No ensinnäkin sä pääset heti pelaan sillä huippupelejä, etkä vasta joskus tulevaisuudessa. Pelikirjasto on huomattavasti suurempi ja laadukkaampi sekä "pääset" nauttimaan Saavutusten iloista peleissä.

Kone on myös halvempi (ok, se myös ei tunnu kestävän aivan yhtä hyvin kuin PS3) ja vastaavalla hinnalla mitä PS3 maksaa saat kaupasta mukaan myös useammankin pelin.

Oliver sanoi:

Olisit laittanu vaan suoraan konsolisotaan.

The Great Samu sanoi:
Niin ja nothing katoaa PS3-keskuteluista, kiitos. Niin ja oli aika huono veto verrata Forzaa Gran Turismoon, ei ihan toimi.

Forza kakkosta on toki hieman huono verrata GT5:n kun kyseinen peli saadaan vasta joskus 2009 tänne pohjoiseen. Ja hieman voisit rauhoittua ja miettiä mitä kirjoittelet, vaikka postaus olisi "vihollisleirin" puolella.

Count_M sanoi:
Forza kakkosta on toki hieman huono verrata GT5:n kun kyseinen peli saadaan vasta joskus 2009 tänne pohjoiseen. Ja hieman voisit rauhoittua ja miettiä mitä kirjoittelet, vaikka postaus olisi "vihollisleirin" puolella.
Kyllähän ne Turismot ovat aina perineisesti myöhästyneet, mutta tuskin jo vuoden myöhässä oleva peli enää yli toista vuotta myöhästyy, vaikka se olisikin sellainen täydellisyys kuin GT5. :p

Oliver sanoi:
Kyllähän ne Turismot ovat aina perineisesti myöhästyneet, mutta tuskin jo vuoden myöhässä oleva peli enää yli toista vuotta myöhästyy, vaikka se olisikin sellainen täydellisyys kuin GT5. :p

GT4:n Prologue julkaistiin joulukuussa 2003 (maailmanlaajuinen) ja itse peli joulukuussa 2004 (Japani, PAL versio tuli joskus maaliskuussa 2005), mikäli sama trendi pitää myös sarjan viidennen osan kanssa, niin GT5 on joskus 2009 Suomessa myynnissä. Toki tämä on pelkkää spekulaatiota.

Count_M sanoi:
pääset heti pelaan sillä huippupelejä, etkä vasta joskus tulevaisuudessa. Pelikirjasto on huomattavasti suurempi ja laadukkaampi sekä "pääset" nauttimaan Saavutusten iloista peleissä.

Huippupeleistä voi olla niin kovin montaa mieltä... "Saavutuksetkin" tuovat iloa vain osalle pelaajista. Sille vähemmän aikuistuneelle pelaajakunnalle, jos sallin sanoa.

Kone on myös halvempi (ok, se myös ei tunnu kestävän aivan yhtä hyvin kuin PS3) ja vastaavalla hinnalla mitä PS3 maksaa saat kaupasta mukaan myös useammankin pelin.

Onhan se kappalehinta halvempi, mutta koska boxit eivät kestä "aivan yhtä hyvin" kuin PS3set tai Wiit, joutuu niitä ostamaan takuun rauettua uuden. paitsi sitten tulevaisuudessa kun julkaistaan se todellinen falcon(?) jota ei olla uudistettu vain puoliksi. Sen tahdon ja ostan kun ilmestyy ja rahaa löytyy. Opiskelijalla ei ole rahaa ostaa kertakäyttöhyödykkeitä :rolleyes:

Olisit laittanu vaan suoraan konsolisotaan.
agreed.

Forza kakkosta on toki hieman huono verrata GT5:n kun kyseinen peli saadaan vasta joskus 2009 tänne pohjoiseen.

Onhan se "hieman" huono verrata, mutta tuskin Polyphonyn pojat jättävät Forza 2sen paria ihan hyvää puolta kopioimatta... Grafiikoitakin on vähän paha vertailla varsinkaan kun ei tiedä kuinka sulavasti peli toimii kun radalla on useampi kuin yksi auto. Uskon silti että GT5 tulee olemaan loistava ja GT-sarja säilyttää tittelinsä parhaana konsolivähemmänarcadeajopelinä.

Ja hieman voisit rauhoittua ja miettiä mitä kirjoittelet, vaikka postaus olisi "vihollisleirin" puolella.

Olen täysin rauhallinen ja mietin mitä kirjoitan ainakin paremmin kuin eräs toinen käyttäjä. ;)

The Great Samu sanoi:
"Saavutuksetkin" tuovat iloa vain osalle pelaajista. Sille vähemmän aikuistuneelle pelaajakunnalle, jos sallin sanoa.

LoL? Erittäin henkevää. Mua ei sinänsä achit kiinnosta, mutta vittu että on taas lapsellista provoa.

The Great Samu sanoi:
Huippupeleistä voi olla niin kovin montaa mieltä... "Saavutuksetkin" tuovat iloa vain osalle pelaajista. Sille vähemmän aikuistuneelle pelaajakunnalle, jos sallin sanoa.

No minä olenkin vain kasvanut isoksi, en aikuseksi (Ikää mulla on melkein kolkyt vee ja tsekkaappa tuo minun gamertagini takaa löytyvä pistesaldo).

The Great Samu sanoi:
Onhan se kappalehinta halvempi, mutta koska boxit eivät kestä "aivan yhtä hyvin" kuin PS3set tai Wiit, joutuu niitä ostamaan takuun rauettua uuden. paitsi sitten tulevaisuudessa kun julkaistaan se todellinen falcon(?) jota ei olla uudistettu vain puoliksi. Sen tahdon ja ostan kun ilmestyy ja rahaa löytyy. Opiskelijalla ei ole rahaa ostaa kertakäyttöhyödykkeitä :rolleyes:

Ottaen huomioon että koneessa on kahden (yleisimmän vian kanssa kolmen) vuoden takuu, niin ei noita koneita nyt aivan joka vuosi tule ostettua. Jos sä nyt ostat boksin, niin eiköhän sillä pärjää aika hyvin koko koneen elinkaaren loppuun asti.

The Great Samu sanoi:
Onhan se "hieman" huono verrata, mutta tuskin Polyphonyn pojat jättävät Forza 2sen paria ihan hyvää puolta kopioimatta... Grafiikoitakin on vähän paha vertailla varsinkaan kun ei tiedä kuinka sulavasti peli toimii kun radalla on useampi kuin yksi auto. Uskon silti että GT5 tulee olemaan loistava ja GT-sarja säilyttää tittelinsä parhaana konsolivähemmänarcadeajopelinä.

Toki GT5 on loistava, mutta mä en usko että se on enää niin loistava kuin aikaisemmat osat. Tämä vain sen takia että kyseessä taitaa taas olla vain pelkkä "grafiikkapäivitys", eikä peli tuo mitään uutta sarjaan. Odotan toki itsekkin GT5:sta innolla ja se saattaa olla SE peli minkä vuoksi minä PS3:n joskus tulen hankkimaan.

The Great Samu sanoi:
Olen täysin rauhallinen ja mietin mitä kirjoitan ainakin paremmin kuin eräs toinen käyttäjä. ;)

No sun tekstit on aikalailla "hyökkääviä" ja ainakin minä saan niistä kuvan jossa 16-17v opiskelijateininörtti kaahkoaa sen oman merkin puolesta vailla halua tai ymmärrystä nähdä muita vaihtoehtoja.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom