Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo Infinite

Aphex

Well-Known Member
twitterheader_halo_infinite_social_1500x500-e94e24bbf45d4937abacdc0500a3d779.png

Julkaisupäivä: 8. joulukuuta 2021
Genre: FPS
Kehittäjä: 343 Industries
Alustat: Xbox Series, Xbox One, Windows 10

Master Chiefin tarina jatkuu, ja ensi kertaa peli julkaistaan saman tien myös PC:lle (Win10). Teaseritraileri esittelee täysin uuden Slipspace Engine -pelimoottorin ominaisuuksia, mutta vahvistaa myös paluun Halo-renkaalle ja Bungien alkuperäiselle trilogialle uskollisempaan taidesuuntaan. Waypointin saatetekstissä mainitaankin kehittäjien ottaneen aiempien peliensä (Halo 4 ja 5) saaman kritiikin vakavasti, ja edessä onkin jonkinlainen paluu sarjan juurille.

E3 2018 teaser:

 
Viimeksi muokattu:
E3 2019 -traileri. Julkaisu 2020 loppuvuodesta.



Trailerissa vilahtaa päivämäärä vuonna 2561, mikä tarkoittaisi, että Halo 5:n tapahtumista on kulunut kolme vuotta. Ja trailerin maisemista päätellen tänä aikana on tapahtunut paljon asioita.
 
Tämän on sitten syytä jatkaa vitosen tarinaa.
Se tuli pelattua muutama viikko sitten uudestaan ja se olikin eka kerta julkaisun jälkeen.
Yllätyin kun tarina ei ollutkaan niin huono mitä muistin vaan yleisesti varsin kiinnostava, mutta edelleen vihaan sitä miten 343 muutti Cortanaa.
 
Odotukset on kovat mutta uskoa että 343 saisi onnistuneen Halon tehtyä ei ole, aika keskinkertaisia molemmat pelit olleet joten yllätyn kyllä jos saadaan mitään parempaa.
 
On kyllä kreisiä kuinka pelistä ei käytännössä tiedetä vielä mitään tarinan tai pelikuvan perusteella vaikka julkaisun pitäisi olla alle puolen vuoden päästä. :D No ensi kuussa tosiaan pitäisi vihdoin kuulua, toivottavasti isosti.
 
^ Eikös sama homma ollut gears 5:n kanssa ja oli siinäkin hemmetin hyvä yksinpeli joten itse ainakin toivon parasta.

Odotukset on kovat mutta uskoa että 343 saisi onnistuneen Halon tehtyä ei ole, aika keskinkertaisia molemmat pelit olleet joten yllätyn kyllä jos saadaan mitään parempaa.

Mulle taas halo 4 oli sarjan paras.
Osa pelistä toi mieleen metroid primen, ei floodia ja Cortana oli aika täydellinen liian isoja tissejä lukuunottamatta.
Itse tykkäsin niin paljon siitä, että vaikka se on vain tekoäly niin ekaa kertaa se tuntui ihan ihmiseltä ja muutamassa kohdassa näki suoraan sen kasvoilta kuinka surullinen se oli.

Tämä oli yksi pelin hienoimpia hetkiä.
 
Halo 5 kuuluu minun tämän sukupolven suosikki peleihini ja tämän takia odotan *erittäin* innolla Halo Infinitea. Olen pelannut Halo 5:n tarinan jo moneen kertaan eri vaikeustasoilla ja yrittänyt vain miettiä, että miten tämä tulee jatkumaan. En vain malta odottaa, että pääsen taas näkemään Master Chiefiä. :eek:
 
Halo 5 kuuluu minun tämän sukupolven suosikki peleihini ja tämän takia odotan *erittäin* innolla Halo Infinitea. Olen pelannut Halo 5:n tarinan jo moneen kertaan eri vaikeustasoilla ja yrittänyt vain miettiä, että miten tämä tulee jatkumaan. En vain malta odottaa, että pääsen taas näkemään Master Chiefiä. :eek:

Halo 5 on omasta mielestäni yksi parhaimmista peleistä mitä on ikinä tehty, pitäisi melkein ladata boksille gamepassin kautta uudelleen ja käydä moninpelissä laittaan päitä nippuun :D
 
Halo 5 on omasta mielestäni yksi parhaimmista peleistä mitä on ikinä tehty, pitäisi melkein ladata boksille gamepassin kautta uudelleen ja käydä moninpelissä laittaan päitä nippuun :D
Omalla kohdalla Halo 5 oli se heikoin, mutta tätä Infiniteä odottelen kyllä kovasti.

Eikös tämän kohdalla mennä takaisin ekan Halon tyylisiin avoimempiin maisemiin vai oliko traileri tehty hämäämään, että fanit luulisi niin?:D

 
Aika suosittu ääni pätkä nyt jo 2.6 miljoonaa katsojaa ja melkein 100tuhatta tykkäystä

Taitaa halo infinite kiinnostaa pelaajia :D

 
Aika suosittu ääni pätkä nyt jo 2.6 miljoonaa katsojaa ja melkein 100tuhatta tykkäystä

Taitaa halo infinite kiinnostaa pelaajia :D


Ovatko ihmiset siis kuin Halolla päähän lyötyjä? :D
 
Ei oikeen ole vielä kauheaa hypeä Xbox tilaisuutta kohtaan kun ei ole tiedossa vielä mitään erikoisia pelejä mitä siellä julkistetaan, toivottavasti yllättävät. Mutta tästä on kyllä todella iso hype päällä.

 
Ei oikeen ole vielä kauheaa hypeä Xbox tilaisuutta kohtaan kun ei ole tiedossa vielä mitään erikoisia pelejä mitä siellä julkistetaan, toivottavasti yllättävät. Mutta tästä on kyllä todella iso hype päällä.


Ei oikein osaa odottaa mitä pelejä tulossa niin kovia julkaistu jo halo infinite, hellblade II, projectmara,medium ja scorn. Toivottavasti se eniten odottamani peli fable :)
 
Ylös Bottom