Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Haluan jenkki CUBEN, kuka tilaisi puolestani?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miikuli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Miikuli

New Member
Elikkä haluan kovasti jenkki cuben, jos löytyisi joku joka tilaisi puolestani ja voisin sitten maksaa tilauksen hinnan + vähän extraa vaivojen kuluksi.

Miika:D

Lik-Sang

Lik-Sang:ista olen ajatellut myös että tilaan koneeni sieltä, tarvitsisin tietoja tulli/rahti maksuista?! Elikkä ne jotka ovat täältä tilanneet konsolinsa niin nyt infoo!!!

Olen ajatellut tilaavani konee tätä maksu-muotoa käyttäen:

Payment by bank transfer (T/T)

Menoeriä aiheuttavat seuraavat asiat:

• Itse Cubepaketti(ylläri)
  • Postikulut(Omassa paketissani - Cube + sälää - postikuluihin meni noi 300-350 mk. Ei voi muistaa)
  • Tullia, tai paremminkin ALVia 0,22 * (Paketin hinta + postikulut) / 2.
  • Pankkisiirtoon noin 70 vanhaa rahaa

HUOM! Pahimmassa tapauksessa ALV voi tulla täydestä hinnasta, joten kannattaa mailata Liksangille, että merkkaisivat lähetteeseen varmasti sen puolikkaan hinnan.

Verot ja tullit lasketaan itse asiassa näin:
paketin arvo posteineen * 1.22 * 1.03

Hyväksi havaittu kaava, joka ei ainakaan meikäläisen tapauksessa ole pahemmin heittänyt.

Tuo /2 tulee juuri siitä, että Lik-Sang laittaa tullien takia paketin arvon puolikkaana. ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan rotuseal
Verot ja tullit lasketaan itse asiassa näin:
paketin arvo posteineen * 1.22 * 1.03

Eikös toi kaava laske paketin hinnan + tullit kerralla? Minä laskinkin paketin hinnan aiemmin erikseen ja lisäsin siihen myöhemmin lasketut ALVit, jotka menevät tuolla (0,22 * paketin hinta) -kaavalla. Tuo tullin 1.03% jäi kyllä minulta huomaamatta, kiitoksia oikaisusta.

No joo, en minäkään niin hirveän selkeästi lukenut koko threadia läpi, joten en osannut ottaa huomioon tuota Lik-Sangin hinnanpuolitusta.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Miikuli
Elikkä haluan kovasti jenkki cuben, jos löytyisi joku joka tilaisi puolestani ja voisin sitten maksaa tilauksen hinnan + vähän extraa vaivojen kuluksi.

Miika:D

Anteeksi jos kysyn mutta miks tilaat jenkkicuben kun nyt on tulossa se Freeloaderkin joka mahdollstaa jap ja usa pelien pelaamisen Pal-koneella?

Ylös Bottom