Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halvemmat GBA-pelit?

Esa Mäkijärvi

KonsoliFIN Alumni
http://www.makiil5.pp.fi/uutiset_gbahinnat.htm
--

Nintendo Finland > Uutiset: Nintendo laskemassa GBA-pelien hintoja?

Artikkeli: Esa Mäkijärvi, 30.11.2001

IGN Pocketin uutisen mukaan Nintendo olisi lukuisten lähteiden mukaan vähentämässä 1. Tammikuuta 2002 lähtien Game Boy Advance-pelien levykkeiden valmistusmaksuja. Raportin mukaan Nintendo olisi vähentämässä valmistusmaksuja muilta pelitaloilta noin 2 dollaria joka levykkeeltä, joten tämä toisi GBA:lle pelejä tekeville pelitaloille huimat säästöt isommissa valmistuserissä. Käytännössä tämä tarkoittaisi myös sitä, että Game Boy Advance-pelit putoaisivat hintatasoltaan jonkin verran.

Nintendo ei halua vielä kommentoida asiaa, mutta toteutuessaan tämä olisi erittäin hieno uutinen kaikille GBA-pelaajille.

--

Mitä luulette mitä on tulossa?

- Esa
 
Jahuu!

Jos pitää paikkansa, että pelien hinnat laskevat, on se varsin mainio uutinen.
Parhaista peleistä on pitänyt tähän mennessä pulittaa jopa 370 markkaa, mikä on kauhea summa. Olen tyytyväinen sitten jos kaikki GBA-pelit saa alle 300 markalla.
 
Kyllä erittäin mainiota jos hinnat laskevat ainakin rahapussini ja rahoittajani mielestä.

Toivottavasti nyt on sitten kyseessä enemmmänkin kuin 2 mk per peli :D
 
Tilt-peliohjelman uutiset tiesivät vieläpä kertoa, että vaikka GBA onkin myynyt maailmanlaajuisesti aivan huikeita määriä, on pelien menekki ollut varsin kehno. Johtuu tietenkin ensinnä varsin korkeista hinnoista, sekä todellisten "killereiden" puutteesta. Itse asiassa omasta mielestäni kone on nähnyt vasta kaksi todellista superpeliä, jotka ovat Mario Kart- Super Circuit, sekä Wario Land 4.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tilt
Tilt-peliohjelman uutiset tiesivät vieläpä kertoa, että vaikka GBA onkin myynyt maailmanlaajuisesti aivan huikeita määriä, on pelien menekki ollut varsin kehno. Johtuu tietenkin ensinnä varsin korkeista hinnoista, sekä todellisten "killereiden" puutteesta. Itse asiassa omasta mielestäni kone on nähnyt vasta kaksi todellista superpeliä, jotka ovat Mario Kart- Super Circuit, sekä Wario Land 4.

Kyllähän killer app-pelit aina myyvät ja GBA:lla niitä mielestäni ovat joko omasta mielestäni tai kuulopuheiden perusteella Mario Kart, Wario Land 4, Castlevania, Street Fighter 2.. ja tietenkin Mario-pelit myyvät..

- Esa
 
Jos ulkomailta haluaa tilata, yksi helppo paikka on DVD Box Office. GBA pelit maksaa siellä n.260-290mk, keskihinta pyörii jossain 270-280mk:n paikkeilla...mutta esim Wario4 irtoaa 247mk:lla.

Tulleja ei tule, koska paketti tulee EU-maan kautta, ja postikulut siellä on ilmasia...tai ilmasia ja ilmasia...kai ne hinnoissa on. :)
 
Niin. Kyllä se on ihmeellinen tuo EU:rolleyes:

By the way, kuinkas moni on jo käynyt hakemassa pankista uusia, hienoja euroja?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tilt
By the way, kuinkas moni on jo käynyt hakemassa pankista uusia, hienoja euroja?

Minä ainakin. Kokeilin niitä heti kaupassa. Kassatäti ei tiennyt mitä ne olivat...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan McKiller
mä kävin hakemassa 25mk arpavoiton ja kassaneitonen anto mulle 4euroa 20senttiä :cool: :cool: :cool:

Jäit vähän tappiolle, sillä 25mk = 4.2046982 EUR.
Toivottavasti voit elää tämän tiedon kanssa..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code
Tulleja ei tule, koska paketti tulee EU-maan kautta, ja postikulut siellä on ilmasia...tai ilmasia ja ilmasia...kai ne hinnoissa on. :)
Oikeesti, tuleeko ne tosiaan jonkun EU-maan kautta ja tulleja ei tule?

No, perkele. Code, kiitos todella paljon tuosta infosta. Lähdenpä tästä heti tilailemaan pelejä :cool:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nemesis
Oikeesti, tuleeko ne tosiaan jonkun EU-maan kautta ja tulleja ei tule?

No, perkele. Code, kiitos todella paljon tuosta infosta. Lähdenpä tästä heti tilailemaan pelejä :cool:

Kyllä pelit ja leffat tulee. Pitääkö mun scannata sulle Ranskan leimat kirjekuoren päältä että uskot? ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tilt
Vaatineekko tuolta tilaaminen sitten luottokortin?

Ei vaadi, mutta toki helpointa on kortilla maksaa. Siellä voi maksaa myös tilisiirrolla ja postiosoituksella...mutta ne maksaa, esim tilisiirtomaksu OP:ssa Kanadaan on 80mk....eli eipä ainakaan vain yhtä peliä kannata tilisiirrolla tilata.
 
No ei tuota hintaa tosiaankaan kannata yhden pelin vuoksi maksaa. Tuoltahan olisi hyvä tilata nyt vaikka GameCube jos ameriikan mantereelta tilaaminen kerran onnistuu.
 
Dammit. Too expensive.

USA:n pitäisi päästä EU:hun, niin voisi tuo tilailu tulla halvemmaksi. ;)
 
Ylös Bottom