Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hauskat ja nolot jutut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jiikax
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Hauskat ja nolot jutut

Kävin tänään apteekissa hakemassa korvatulehdukseen reseptin kun oli niin kivulias, korva oli mennyt lukkoon joten asioiden kuuleminen vähän vaikeutui entisestään.
Kun sain lääkeen ja mielestäni kuulin kaiken mitä apteekkari sanoi (muutaman toiston jälkeen) ja otin hänen antamat paperinsa ja lähdin kävelemään ulos. Juuri kun astuin ulos mieleeni juolahti, "hei, eiks näistä pitäny maksaa jotakin?". Rupesin kaivelemaan niitä papereita mitkä olin napannut mukaan niin siinähän se maksukuitti olikin :o. Nopeasti takaisin kassalle hölmistyneenä maksamaan. Hyvä ettei tullu mitään vartijaa perään.

Vastaus: Hauskat ja nolot jutut

Jos jossain on joskus jotain tapahtunut, niin yläasteella kotitaloustunnilla!

Takoitus oli tehdä vohveleita. Laitoin siinä sitten vohveliraudan lämpiämään ja hetken päästä aloin tehdä niitä. Kun olin tehny muutaman ni sanoin kaverille, että: ''Tuu tähän ku meen niistämään'' Lähdin luokan toiseen päähän hakemaan paperia ni siinä samassa kuuluu ihan jäätävä pamaus. Katon ni mun kaveri on kädet ylhäällä ja pelästyneenä. Meiän vohvelirauta jysähti, kun sen johto oli kuoriutunu ja siihen oli kai päässy jotain paskaa. Pöytään jäi suuri musta jälki, ja se ei lähteny pois. Paras oli ku toinen kaveri totetaa vaa: '' Nyt tiiän miks sää menit ''niis-tä-mään'' '' :D
Opettaja oli sen jälkeen ihan paniikissa ja käski kaikkia tarkistamaan vohveraudat.

Toinen oli se kun piti tehdä korvapuusteja
Olin tehny jo takinan ja sitte kippasin sen siihen pöydälle. Olin unohtanu ripotella jauhoja ja se pysy kii pöydässä ku liima. Pistin leikaten siitä sitten jotain randomi palasia, joista saatto tulla hivenen liian isoja. Ne meiän ''korvapuustit'' oli meinaa uunista otettaessa hieman jalkapalloa pienempiä mötisköitä :D

Mutta noi ei sillee oo noloja juttuja. Tämä on.
Tarkoitus oli tehdä kotsan tunnilla teeman mukaiset ruuat ja jokainen neljästä ryhmästä sai päättää teeman. Muilla oli tyyliin halloween tjs. Meillä oli Lemon Party (ne jotka ei tiiä, mikä se on niin googlettakaa). Opettaja kysy, että mikä ihmeen lemon party. No me sanottii läpällä et googleta. No perkele opettaja sitte googletti sen ja koko luokka näki sitten videotykin kautta, että mikä se lemon party sitte oikeen on. ja koko meiän pöytäryhmä on niiiiiin nolona :D

nyt poistutaan kotitaloudesta. Tämä tapahtui kaverilleni joka nykyään opiskelee Turussa.
Eli kaveri oli lähteny pienelle ryyppyreisulle... MOPOLLA. Loppuillasta oli sitten juonut ittensä aika kivaan kuntoon, mutta ei voinut jäädä nukkumaan, koska pippaloiden pitäjän vanhemmat kielsivät. Hänpäs lähti
sitten ajelemaan skootterillaan kotia kohti. Kotiin päästyään huomasi, että ei ole avaimia ja ketään ei ole kotona. Hän siis koitti ovikelloa soittamalla päästä sisään. Kun kukaan ei avannut niin hänpä päätti lähteä paikalliselle pesäpallostadionille nukkumaan. hän nukkui skootterinsa päällä. Hänellä oli ajotakki, mutta yöllä oli silti aika viileä. hieman ennen kuutta aamulla, ohi sattui juoksemaan aamulenkkeilijä. Hän kysyi: ''onko kaikki hyvin?'' Kaveri vastasi tällee: ''On joo... mää vaan tykkään tulla kattoon auringonnousua'' :D

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom