Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hauskimmat typot ja kaksimielisyydet

Fetched

New Member
IRC:ssä ja muualla tulee aina välillä hauskoja typoja ja kaksimielisyyksiä. Kertokaa hauskimmat typonne mitä olette nähneet tai tehneet.

Peliplaneetan foorumilta poimittua puhuttaessa PP:n parhaista tyypeistä:
"redsauges: En pane häntä sitä varten, että minä olisin hänen listassaan, vaan koska hänestäkin minulle on jäänyt vain positiivista mieleen."
 
Legomancer kirjoitti täällä konsolifinissä joskus:

Täällä on näemmä muitakin spugeja, kuulun nimittäin itsekin pyllyjenkeräysklubiin. Joka päivä löydän koulun pihoilta ainakin 1.40 edestä pulloja. Viimeksi kun vein putelit kauppaan, tuli tienattua 36, ihan kiva määrä.
 
bashista parit kivat irkkiquotet :)

<Thumb> do you know of any major organizations that are similar the CDC?
<Lucent> who?
<Thumb> center for disease control
<Lucent> i said WHO
<Thumb> what? i'm asking you
<Lucent> World Health Organization

<Graeme> yeah, don't be nasty. my grandad died in a concentration camp......!
<Graeme> he fell out a guard tower. broke his neck

[01:33] (hilo21) ima looking for a site that seels amp
[01:33] (hilo21) ima looking for a site that seels amps
[01:33] (hilo21) iam looking for a site that seels amps
[01:34] (hilo21) I am looking for a site that sells amps
[01:35] (nexxai) how bout you look for a site that teaches english?
[01:35] (hilo21) fuck you
[01:36] (nexxai) Lemme guess, you'd kick my ass, but can't read the road signs to get to my house?

<tatclass> YOU ALL SUCK DICK
<tatclass> er.
<tatclass> hi.
<andy\code> A common typo.
<tatclass> the keys are like right next to each other.

<ohm> damn
<ohm> FUCK
<ohm> DAMN
<ohm> i was just in an AIM convo with a chick, and my grandmother's window pops up
<ohm> FUCK
<ohm> i go like this to her
<ohm> "i want to suck on your clit"
<ohm> FUCK

<mage> what should I give sister for unzipping?
<Kevyn> Um. Ten bucks?
<mage> no I mean like, WinZip?



muita muutenvaan hyviä:

<erno> hm. I've lost a machine.. literally _lost_. it responds to ping, it works completely, I just can't figure out where in my apartment it is.

<Zanthis(ALE)> AFK, tornado

<xterm> The problem with America is stupidity. I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?

<Beeth> Girls are like internet domain names, the ones I like are already taken.
<honx> well, you can stil get one from a strange country :p

<studdud> what the fuck is wtf

<DaZE> at my school.. the cop from DARE passed around 3 joints to show everyone... and he said "if i dont get all three of these back this schools getting locked down and everyones getting searched till i find it.." and like 30 minutes later when everyone got to see 'em and they got passed back the cop had 4

<Basketcase> Spliffy I got a kitty today!
<Basketcase> Paris gave him to me!
<Basketcase> he's the cutest little thing
* Basketcase sighs
<Basketcase> I love that man
<Spliff> lol
<Spliff> pussy for some pussy
<Spliff> cute
<Basketcase> Shut up

nojoo, tuli vähän pasteiltua asian vierestä, mutta oli tylsä hetki :)
 
Yks tulee mieleen, jonka vois laskee tällaseks suulliseks typoks..

Eräs blondi (ei allekirjoittanutköhköh :)) oli pari-neljä vuotta sitten yhdessä palaverissa toimistolla.. tarjolla oli kahvit ja pullat, blondin miespuolinen esimies (blondi siis oli -tietenkin?- nainen) ja pari kollegaa. Muitakin oli tulossa, mutta niitä ei vielä näkynyt ja sinä sitten aloittelivat jo kahveja ja juttelivat niitä näitä. Kunnes tämä ihanainen blondi sitten loihe lausumaan pomolleen "Annatsä moloo" osoittaen pöydässä olevaa maitokannua.

Sen jälkeen blondi on sanonut maitoa maidoksi.
Ja ollut kiitollinen siitä että paikalla ei ollut isompaa yleisöä :)

ps. tässä tapauksessa voi myös olla varma että blondi ei vahingossa pukenut ajatuksiaan sanoiksi. Tai sitten ne ajatukset oli jossain _toooosi_ syvällä, eh.
 
Joku sanoi joskus jossain "paha saa palkkaa".

Ja kaverilla sattui jokin aika sitten hauskasti:
Pelasimme SSBM:ää. Minä ja kaverini jouduimme Sudden Deathiin. Löin kaveriani (siis pelissä), joka lensi kuin leppäkeihäs, muttei aivan kuollut.
Juuri tällöin kaverini äiti tuli kotiin ja huusi jotakin "Moi, mä tulin!"
Kaverini veli, joka siis katsoi peliämme, huudahti (viitaten kaverini selviytymiseen pelissä) "Ai, sä oot vielä hengissä!"
Kaverini äiti: "Mitä?!"
:D
 
Ainahan noita "hassuja" juttuja tulee kuten joskus kun joku tulee keskeyttämään keskustelun
 
Huonoja klassikoita ovat ääkkösten puuttumiset kavereilta tulleista ulkomaanviesteistä: naitko yhtaan tuttua, jne.
 
Tuli tuossa juuri hauska puhelu. Lopetti soittaja puhelun aika pikaisesti, kun korjasin häntä virheestään. Ja puheluhan meni kutakuinkin näin:

Soittaja: "Täällä pla pla pla talouden sivistyneistön plaa plaa plaa mikälie (en mä saanut siitä mitään selvää), onko taloudessasi vanhempia kotona?"

Minä: "No ei ole vanhempia juuri nyt kotona."

Tässä kohtaa soittajalla meni vähän sekaisin. Hän ei tainnut kuulla mitä sanoin, ja minun äänenikin kuulosti vähän tyttömäiseltä.

Soittaja: "Puhun siis nyt äidin kanssa?"

Minä: "Tjäh?! Mä siis sanoin, että täällä ei ole vanhempia kotona."

Soittaja: "Ai hups... kiitoksia, heippa."
 
verkkopeleissä kuultua: "hei jätkät, mulla on... VITTU!"

lisäksi atk-opettaja päätti briiffausmailin viime viikolla näin: "Minä
voi kyllä antaa jo etukäteenkin tietoa asiasta jos haluatte kansliassa."
 
Ilta Sanomissa, siinä missä joku kuuluisa aina esittelee jotain tärkeää esinettään, oli jollain naisella sellainen keraaminen kissa. Jutun otsikkona oli "Näpit irti posliinimirristäni!".
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Kaverilta kuultua: Heillä oli koulussa jokin tunti menossa, ja joku ilmeisesti lausui jonkun sanan väärin/puhui muuten väärin, niin opettaja siihen vihaisena että "Opettele puhemaan!" ja sai naurut naamalleen. ;)
 
Minun biologian opettaja repäs kerran tähän tyyliin "Ja sitte osaatte sen että Suomesta (jokin luku) on metsää vaikka tulisin yöllä unissaan kysymään sitä" tjsp
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tae
Huonoja klassikoita ovat ääkkösten puuttumiset kavereilta tulleista ulkomaanviesteistä: naitko yhtaan tuttua, jne.
No niin.
Pakko mikä pakko.
Inertia.
Ei kertakaikkiaan mahda mitään.
Sori. :D
 
No Dreamcast-palstalla aikoinaan käyty Samba de Amigo -keskustelu oli sivullisista varmasti aika hupaisaa luettavaa. Siinä kun käytiin läpi miten kasseja pitää heiluttaa, että pärjää pelissä. Ne kassithan on "erikoisohjaimet", joita ei muille konsoleille saa... :D
 
Kerran koulussa kuulin ohimennessä tällaista:
Joku:"Riku ja Sampsa, vuoden pari."
Riku:"Toi nyt on jo vanha juttu, seiskalta asti."

Kannattaa miettiä ennen kuin sanoo kiusaajalle mitään vastaan.
:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fetched
Kerran koulussa kuulin ohimennessä tällaista:
Joku:"Riku ja Sampsa, vuoden pari."
Riku:"Toi nyt on jo vanha juttu, seiskalta asti."

Kannattaa miettiä ennen kuin sanoo kiusaajalle mitään vastaan.
:)
Mikähän koulu oli kyseessä?
 
No kerran ala-asteella eräs nykyinen kuudesluokkalainen poisti koulun koneen näppäimistöstä K- ja L-näppäimet (eli siis otti irti linkkuveitsellä ne valkoset suojat, joissa kirjain lukee) ja vaihtoi niiden paikkaa.
Miettikääs mitä siitä tuli, kun eräs tyttö alkoi kirjottamaan Pikku Vampyyristä ;)
 
Ylös Bottom