Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

HC Ruosila Rekryy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leba
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Leba

New Member
Elikkä ollaan iha nubu tiimi vielä, mutta halu on kova, nousta seuraavalle tasolle, eli jos jollain olisi kiinnostusta auttaa tätä joukkuetta pohjamudista kohti kirkkainta kärkeä niin tervetuloa, pelipaikalle ei ole väliä. Laittakaa viestiä tulemaan niin katotaa lisää.

ID:LeBaster

Vastaus: HC Ruosila Rekryy

Itse en liity kun jo olen toisessa joukkueessa, mutta LeBasteria sen veran kyllä kehun että hän on hyvä pelaaja! Kokemusta on samasta joukkueesta. :)

Itse en liity kun jo olen toisessa joukkueessa, mutta LeBasteria sen veran kyllä kehun että hän on hyvä pelaaja! Kokemusta on samasta joukkueesta. :)

joo kiitos. Mut tervetuloa vaan jos haluut vähä jeesailla näit nubuja :)

Joo sillon on iha hyvä. Mitä paikkaa muuten haluisit pelata ja oletko paljon pelailu?

Joo sillon on iha hyvä. Mitä paikkaa muuten haluisit pelata ja oletko paljon pelailu?
aikasempia pelisarjoja tullu niin maan perkuleesti pelattua.. sitte tätä 09 demosta lähtien pelannu ihan kyllästymiseen asti kunnes sitte päätin kipasta hakemassa kokoversion 1-2vk sitte kaupan hyllyltä :) LW ois mulle mieluisin paikka varmaan. :D

tuli vissiin 7+3 tehot kaiken kaikkiaan noissa illan peleissä jos oikeen muistan, ja yhessä tais kypärätemppuki tulla :) peli näyttäs kulkevan ja paikkoja syntyy, katellaan lisää :)

älä selitä olitte keitolla :D

nii oltiiki heh

Tänää taas kaheksan jälkee peliä. Yritäppä ostaa se mikki nopeesti. ja nyt pitää keksii joku järkevä juttu toho meijä peliin. siit ois ainaki hyvä lähtee ettei kaikilla olis samanlaiset speksit tarkotan lähinnä tarkkalaukoja,työmyyrä jne. minä ja grugi kokeellaa varmaa tänää pakkina pelaamista. ja nyt pitää kokeella sitä et jokainen pelaa sitä omaa paikkaa eikä sinkoile ympäriinsä ja venataa et se kiekko on omil ennenku lähtee sinne hyökkäyksee :))meinaa toi on nii hirveet katottavaa toi meijän peli nyt :)

Ylös Bottom