Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

hdtv

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heksma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

heksma

New Member
Haluaisko kukaan paljastaa mulle, että mikä on HDTV ja mitä meinaa, kun sanotaan et boxiin saa liitännät siihen ja sitten pääsee nauttimaan paremmista resoluutioista?

-h

Originally posted by heksma
Haluaisko kukaan paljastaa mulle, että mikä on HDTV ja mitä meinaa, kun sanotaan et boxiin saa liitännät siihen ja sitten pääsee nauttimaan paremmista resoluutioista?

-h

Jos englanti sujuu -> http://www.howstuffworks.com/hdtv1.htm

:)

Xboxiin saa erikseen myytävän kaapelin, High-Definition Pakin jolla Xboxin saa kiinni HD-telkkuun. HDTV:t ovat ikävä kyllä erittäin kalliita ja jenkkilä taitaa olla niitä harvoja maita joissa sitä ihan oikeasti ihmiset jopa ostaa.

Ja pelin pitää myös tukea HDTV:n korkeampia resoja, kaikki pelit eivät siis automaattisesti muutu tarkemmiksi.

Ja HDTV on aika turha, kun ei mikään kanava vielä lähetä HDTV-lähetyksiä, vai lähettääkö? Se onkin muuten aika vaikea lyödä läpi kun kukaan ei osta telkkaria, kun kukaan ei lähetä sille ohjelmaa, kun kukaan ei osta telkkaria. :)

Originally posted by TeKe
Ja HDTV on aika turha, kun ei mikään kanava vielä lähetä HDTV-lähetyksiä, vai lähettääkö? Se onkin muuten aika vaikea lyödä läpi kun kukaan ei osta telkkaria, kun kukaan ei lähetä sille ohjelmaa, kun kukaan ei osta telkkaria. :)

Jenkkilässä on useita tv-kanavia jotka lähettää HDTV-kuvaa, mutta eipä se meidän suomalaisten mieltä paljon lämmitä :)

jees...jotain tämmöstä.
Voisi vaikka verrata meidän digiboksi systeemeihin antennivirittelyineen...:)
Tietysti kuva on HDTV:ssä tarkempi, mutta jotain vastaavaa.
Enpä ole kuullut että Suomessa moisia olisi tai edes tulisi myyntiin koska lähetyksiäkään ei ole.
Joskus joku vuosi sitten pauhattiin täällä meilläkin että tässä se on tulevaisuuden toosa mutta siitä on sittemmin luovuttu. :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code
Jenkkilässä on useita tv-kanavia jotka lähettää HDTV-kuvaa, mutta eipä se meidän suomalaisten mieltä paljon lämmitä :)
Täysin totta. Esim. Jenkkiläinen HBO on lähettänyt HDTV-kuvaa jo pari vuotta. Tosin itse HDTV:tä tukevia telkkuja ei monella ole, mutta on ne varmaan tasaista vauhtia yleistymässä.

Ylös Bottom