Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Heavenly Sword -peliapu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peck4
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Peck4

Active Member
nii sitä vain haluaisin tiedustella että mitä nuo kentistä kerättävät jutut ovat? joka kentässä taitaa olla kolme mutta en ole kaikkia saanut. valoittakaas asiaa :confused:

hä? eikö kukaan osaa neuvoa :|
e: ovatko ne jotain ns. saavutuspisteitä, jotka saa kun suorittaa tietyn taistelun kunnolla esim. osuu jokaiseen viholliseen jalkajousella?

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: heavenly sword

Niillä saa auki lisämateriaalia konseptitaiteesta pelin tekemisestä kertoviin videoihin. Mm. pitkät kombot ja peräkkäiset osutut nuolet Kain tehtävissä kasvattavat tuota mittaria ja lisäksi esim. niistä health-ruukuista saa lisää sitä mittaria.

Vastaus: heavenly sword

Ääk! Mitähän teen väärin. Alkupeli oli helppoa lyttäystä ja kaikki miehet ovat kaatuilleet ilman mitään hämminkiä. Sitten kehään tulee tämä "Kettu"-hahmo, josta en pääse millään läpi.

Vetelen tuota turpiin niin kauan, että sillä on enää sentin verran energiaa jäljellä. Tämän jälkeen noustaan ilmaan ja tulee se "paina oikeaa nappia oikeassa kohdassa"-kohtaus. No, painelen napit niinkuin käsketään ja tämän jälkeen molemmat palaa maanpinnalle. Sillä erotuksella, että tuolla Ketulla on taas täydet energiat ja minulla ei juuri lainkaan. Kolme kertaa tämän parhaimmillaan olen käynyt peräjälkeen läpi ja aina sillä on melkein täydet energiat tuon nappienpainalluksen jälkeen.

Alkaa tympästä se "jöö söy fyyyylll of spirit, fyyyyyllll of pässön"-puhe, kun sitäkään ei saa mistään skipattua :mad:

Vastaus: Heavenly Sword -peliapu

Painele nappeja oikein ja oikea aikaisesti niin kohtaus menee eteenpäin, jos palaat maahan ja ketulla heltit palautuneet olet tehnyt mokan jossain kohdassa.

Painele nappeja oikein ja oikea aikaisesti niin kohtaus menee eteenpäin, jos palaat maahan ja ketulla heltit palautuneet olet tehnyt mokan jossain kohdassa.

Siksi minua tämä niin rassaakin, kun omasta mielestäni olen painanut ihan oikein. Eli esim. ympyränapin kuvakkeesta kerran ympyrää, "täkyttävän" x:n kuvakkeesta täkytän x-nappia sekä nuolien kohdalla painelen suuntapainikkeita. Vai pitääkö nuolien kohdalla käyttää nimenomaan analogitattia? Mielestäni kumpaakin kokeilin ja aina sama lopputulos. Tuskastuttaapi tämmönen.

Siksi minua tämä niin rassaakin, kun omasta mielestäni olen painanut ihan oikein. Eli esim. ympyränapin kuvakkeesta kerran ympyrää, "täkyttävän" x:n kuvakkeesta täkytän x-nappia sekä nuolien kohdalla painelen suuntapainikkeita. Vai pitääkö nuolien kohdalla käyttää nimenomaan analogitattia? Mielestäni kumpaakin kokeilin ja aina sama lopputulos. Tuskastuttaapi tämmönen.

Nuolien kohdalla pitää käyttää juuri analogitatteja. Sen kyllä näkee jos menee väärin, nuoli menee hetkeksi punaiseksi, jos taas menee oikein niin vihreäksi.

Tattia olen käyttänyt. Kohta on kieltämättä hankala.

nuoli menee hetkeksi punaiseksi, jos taas menee oikein niin vihreäksi.

Enpä ole tuollaistakaan hoksannut, pitääpä illalla jatkaa taas.

Ei tuossa mitään, että jotain vihua vastaan menee useampikin yritys, mutta kun tuossa pitää joka kerralla hakata ensin ne rivimiehet ja kuunnella kaiken lisäksi ne ekallakin kerralla ärsyttäneet puheet läpi. En ainakaan itse löytänyt mistään skippausnappulaa...?

Mutta kiitos kovasti kaikille, jospas sen nyt saisi aherrettua läpi :)

PS. On sitä liian helpolle nykyään kai tottunut. Kun muistelee nuoruutta ja C64-pelejä, joissa pelin joutui aloittamaan AINA alusta. Yksi elämä jäljellä ja tunnin pelin jälkeen kuolo korjaa. Seuraavassa pelissä otetaan selvää siitä mihin kuoltiin ja seuraavissa taas koetetaan selvittää miten selvitä hengissä. Ja joka kerralla pelata se sama alku uusiksi läpi. Miten sitä jaksoi? :D

Aargh, ei se onnistu. Ärsyttää kun tuo vastustaja sinänsä on ihan iisi, mutta en saa niitä näppäinkomentoja toimimaan. Äsken pelasin samalla elämällä 7-8 kertaa peräkkäin sen kohdan, missä Nariko nousee Lentävän ketun kanssa ilmaan ja pitää painella nappeja. Joka kerralla putosivat takaisin areenalle ja vastustajalla täydet tehot taas. En käsitä mitä teen tuossa väärin, muistan jo ulkoa tuon näppäinsarjankin.

Taitaa mennä peli takaisin koteloon melko pitkäksi aikaa, kismittääpi kyllä kun muuten peli vaikutti ihan mukavalta.

Taitaa mennä peli takaisin koteloon melko pitkäksi aikaa, kismittääpi kyllä kun muuten peli vaikutti ihan mukavalta.
Käyhän vielä lukaisemassa GameFAQsin FAQeja, jos niistä löytyisi se viisasten kivi. Omat muistikuvani tuosta taistelusta ovat hyvin hatarat, mutta mielestäni se meni läpi hyvinkin helposti. (Ja ylipäätään pelissä tuotti vaikeuksia vain loppupomo, joka sitten käräytti sulakkeet varmaan koko naapurustosta. Ekan Gears of Warin loppuvastustajan ohella yksi pelihistorian huonoimmin suunniteltuja pomokahinoita.)

Ylös Bottom