Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Heipä hei.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vahe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vahe

New Member
Piti tulla taas käymään Konsolifin:issä ja tämäpä paikka onkin muuttunut viimenäkemästä.
Liekö edes ketään vanhoja naamoja enää jäljellä? :D

Vastaus: Heipä hei.

Heipähei vahe, ja tervetuloa takaisin konsolifinin iloisen ja ei-niin-iloisen lössin joukkoon o/ mcduck heittikin tuossa jo muutaman totuuden sanan, joten etköhän tutut naamasi täältä vielä löydä :>

Kiitos vaan. Piti tulla täältäkin metsästämään osasia pleikkarivanhukseen, tietty ensimmäisenä. :)

Mutta eipä tahdo löytyä. Tosin ompahan varaosina uudemmalle veljelleen.

Sieltä ihan ensimmäisen bbs:n ajoilta taidan olla minäkin mikäli en väärin muista. Vieläkös jostain sekin sivu löytyy? :)

Ja pitäisi dvd-asema saada tuohon pleikkarikakkoseen, tai uus lukupää joita ei kovin tunnu löytyvän.

no, sitten en voi auttaa. kaikki muut osat kyllä löytyy :P
no, tervetuloa takaisin kuitenkin!

Olen ehkä vanhaa "elitistöä", mutta minua ei kovinkaan aktiiviseksi jäseneksi voida sanoa. Pidemmittä puheitta tervetuloa takaisin, Vahe! Toivottavasti tunnet olosi kotoisaksi jälleen :)

Eihän ilman tätä pysty elämään :) Hyvä että tätä vanhaa kalustoakin palaa takaisin oikeille raiteille ;)

edit: Btw, 13-11-2001 on tullut rekattua joten kohta tulee kolme vuotta täyteen, voi sitä onnenpäivää :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Elekee minusta välittäkö, postaan vaan tässä että tietäisin milloin on tullu rekattua. :)

Kappas, jo kaksi vuotta tullut täyteen.

mä oon kanssa täällä konsoliFINissä pitkästä aikaa. viimeksi varmaan joskus v.2002 taisin käydä :rolleyes: Mut terve vaan kaikille uusille ja vanhoille jäsenille munkin puolesta. pitänee tässä aloittaa konsolipelaaminen uudestaan ja hankkia xbox...ja pian...

ps. eikös se xbox oo tämän hetken paras konsoli? ;)

Ylös Bottom