Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hell Is Us

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla tuli takas vaikka olin timeloopin sulkenut, siis osa vihuista, erittäin hämmilläni olin tästä aiheesta koko pelin ajan, millon ne tulee, millon ei, suljetko loopin oliko se siinä, ei kyllä ollut, näin kävi ainakin kerran. Mut kaikki ei tulleet, osa. Ehkä jos siellä oli toinenkin looppi niin vihut tuli, mutta jännä että ne tuli sen jo suljetun loopin alueelle.
Millä alueella tuo tapahtui ja mihin kohtaan ne spawnasi? Laita vaikka spoilereihin, niin hoksaan onko itsellä käynyt samaa jne.

Ja parasta tässä on ollut ehkä juurikin sen kartan puuttuminen, koska muissa peleissä yleensä meinaa tulla ähky kun pelkästään välillä karttaa katsoo ja toteaa että tässähän on vielä ihan älytön määrä tehtävää / keräiltävää / edettävää. Tässä pelissä mennään puhtaasti paikkoja tutkien, fiilispohjalta ilmansuuntaa valiten ja seuraavaa suljettua ovea etsien.
Kartan puuttumisen lisäksi tässä on mielestäni aika hillitysti keräiltävää ja se ei myöskään toista itseään. Kaikki on myös aina mielenkiintoista ja monesta tavarasta on hyötyä puzzleissa tai sen reportterin raportteihin tms. Veikkaan että vaikka tässä kartta olisikin niin ei se ahdistaisi vastaavasti kuin joissain peleissä ja niiden karttamerkinnöissä.

Oon vähän pienemmissä osissa itse edennyt, joten itse vasta Act II:n alussa ja pelikello näyttää 18 tuntia. Sen verran oon oppaita käyttänyt, että tullut tarkistettua että kaikki ns. missable jutut on tullut tehtyä, mutta sanottakoon, että ilman sitä opastakin ekasta osiosta olisi jäänyt tekemättä vain yksi asia, mistä täälläkin on jo aiemmin mainittu.
Kyllä tässä suurimman osan osaa tehdä ilman oppaita mutta osassa pitäisi olla selvännäkijä että tajuaisi mitä tapahtuu, milloin ja varsinkin että mihin kaikkeen muutokset vaikuttaa. Pahin on se kun osio vaihtuu Act 2:en eikä muutoksista kerrota oikeastaan mitenkään eikä niitä voi oikein huomata kun on eri paikassa missä muutoksia tulee. Ja siinä kohtaa se yksi hahmo, jonka tehtävää voi edistää muiden tehtävien kustannuksella on melkein naaman edessä. Niin tiedäpä siinä sitten että jos teet sen, niin siellä olisi ollut asia, jonka olisi voinut tehdä ja joka muuttuu jos teet tuon toisen homman. Olisi hauska tietää saako kukaan tuota "sokkona" oikein tehtyä, sillä jokainen varmasti tähtää samaan sen helposti epäonnistuvan asian kanssa eli koiran vapauttamisessa.

Acasa marshes, siinä sillalla oleva looppi, vaikka oli tuhonnu sen, niin myöhemmin näkyi vihuja kun katsoi johki 100-400m ympärille.
Kysyn nyt ns. tyhmän kysymyksen mutta olithan siis varma että ne vihut oli tapettu ennen sitä Timeloopin romauttamista? Itsellä tuo jäi viimeiseksi Timeloopiksi, joten tilanne meni juuri toisinpäin eikä ollut enää muita "luuppeja" missään. Omalla kohdalla siis nuo mainitsemasi spawnailijat taisivat olla liitettävissä suoraan siihen Timelooppiin, joka minulla oli jäljellä.

Mutta vaikuttaa kyllä sellaiselta tilanteelta, minkä ei pitäisi olla mahdollista. Tosin eipä tässä oikein taida kellään ihan varmaa tietoa olla että miten ne spawnaukset toimii.

Kysyn nyt ns. tyhmän kysymyksen mutta olithan siis varma että ne vihut oli tapettu ennen sitä Timeloopin romauttamista?

Mutta vaikuttaa kyllä sellaiselta tilanteelta, minkä ei pitäisi olla mahdollista. Tosin eipä tässä oikein taida kellään ihan varmaa tietoa olla että miten ne spawnaukset toimii.
Toi marshes oli eka alue minkä tyhjensin siinä kohti ns. kokonaan, tai se alue mihin siinä kohti pääsi, ennen ku se luola aukes. Aika perään sen loopin tuhosin, sit olinkin muualla hyvin pitkään ja sinne Marshesin tuhotun loopin ympärille oli ilmestyny vihuja, mut en tosiaa tiedä onko käyny joku lapsus, voi seki olla, mut nämä on selkeimmät muistikuvat :D

Ylös Bottom