Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

HesBurger/Carrols

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FrankNyberg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

FrankNyberg

New Member
Hese osti carrolsin keskolta. Onko kellään tietoa muutetaanko Carrolsit Heseiksi, vai pidetäänkö C ja Hese erillisinä?
V***u mä en kestä jos Carrols muuttuu Heseksi.... Sitä kamalaa majoneesitahnaa mun Isoon Carolinaan... EI KÄY!!

Uutisten mukaan tulevaisuudessa kaikki Carrolsit voidaan saatetaan muuttaa Hesburgereiksi.
Minusta se on hyvä asia koska täällä ei ole Heseä, mutta Carrols on ja minä en pidä Carrolsista.

Hesellä menee näköjään lujaa. Ne ei oo joutuneet edes lähtemään mukaan muiden ketjujen hintasotaan ja silti on paikat yleensä täynnä.

Hese on jo pelkästään heidän upeiden TV-mainosten takia paras hampurilais-ketju. "Hesen kastike....HESEN KASTIKE"... :p

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code
Hese on jo pelkästään heidän upeiden TV-mainosten takia paras hampurilais-ketju. "Hesen kastike....HESEN KASTIKE"... :p

Upeat tv-mainokset? Fucken Sie offen bitte.
Herroille ja hemmoille-mainos on ilmeisesti mielestäsi suomalaisen mainosmaailman ylväin taidonnäyte?:rolleyes:

Originally posted by FrankNyberg
Hese osti carrolsin keskolta. Onko kellään tietoa muutetaanko Carrolsit Heseiksi, vai pidetäänkö C ja Hese erillisinä?
V***u mä en kestä jos Carrols muuttuu Heseksi.... Sitä kamalaa majoneesitahnaa mun Isoon Carolinaan... EI KÄY!!
Ensin WTC ja nyt tää, eikö pahalle tule loppua? Hese vois mun puolesta vaikka lopettaa, kun en siellä ikinä käy. En voi sietää niitä majoneesimössöjä. Ja Mini-Mega, huoh.

Carrols on ollut meikäläisen valinta, kun Burger Kingiäkään ei Suomessa ole. Miksi muuten ei ole? Double Whopper juustolla, mmm....

Big Carolinan eli hampurilaisten syönti loppui sitten kohdaltani. Ehkä joskus voi käydä McFeastin vetämässä, mutta enhän mä nyt mihinkään Turkulaisten junttiburgeriin mene vaikka vähän maksettais. Jotain ihme lasten majoneesia niissä purilaisissa, hyi helvetti.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jore
Ehkä joskus voi käydä McFeastin vetämässä, mutta enhän mä nyt mihinkään Turkulaisten junttiburgeriin mene vaikka vähän maksettais.

Perheravintolan QB on aika hyvä. Se on aina vakkaritilaus jos eksyy Ronaldin majaan.

Toivottavasti Carrolsit poistetaan. Sen verran monta kertaa on ollut luunsiruja pihveissä ja se ei todellakaan tunnu kivalta. En kyllä muutenkaan noissa paikoissa kovinkaan usein syö.

*kele! Mihin valveutunut stadilainen nyt menee hampurilaiselle?
Monikansallisessa riistofirmassa ei ole ennenkään voinut käydä ja kaikkeen Turusta tulevaan pitää suhtautua vähintään epäillen, mieluiten vihamielisesti.;)

>Hesburgeria pyörittävän Burger-In -konsernin hallituksen puheenjohtajan Heikki Salmelan mukaan ketjujen yhdistyminen tietää Carrols-brändin katoamista katukuvasta. <

EiEiEIEieieieiei.
No voi helevetin helevetti. Täytyy sitten tehdä burgeritkin kotona.

Aargh. Burgereiden syönti vähenee varmasti. Ei niitä Hesen moskia kestä syödä ja Mäkin perheravintola imago pomppulinnoineen ahdistaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
>Hesburgeria pyörittävän Burger-In -konsernin hallituksen puheenjohtajan Heikki Salmelan mukaan ketjujen yhdistyminen tietää Carrols-brändin katoamista katukuvasta. <

EiEiEIEieieieiei.
No voi helevetin helevetti. Täytyy sitten tehdä burgeritkin kotona.

- On väistämätön tosiasia, että markkinointia ei voida jatkaa kahdella eri tuotemerkillä, Salmela toteaa. Carrolsin menestyneimmät tuotteet jatkavat Salmelan mukaan elämäänsä Hesburgerinkin suojissa.

Luetaan vaan koko juttu ennenkö hikeennytään.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paha Keisari

- On väistämätön tosiasia, että markkinointia ei voida jatkaa kahdella eri tuotemerkillä, Salmela toteaa. Carrolsin menestyneimmät tuotteet jatkavat Salmelan mukaan elämäänsä Hesburgerinkin suojissa.

Luetaan vaan koko juttu ennenkö hikeennytään.

Fucken Sie offen bitte. Kyllä se oli kuule ihan kokonaan luettu. Koko uutinenko siihen olisi taas pitänyt liimata?
Niin mutta mites veikkaat todellisuudessa käyvän? IC kääntyy varmaan suoraan Iso HesCaroliinaksi? Ja clubista tulee joku HesClub?
Veikkaan että Carrolsin majoneesi korvataan paprikatahnalla etc. etc, ja tuotteet ei tasan pysy samanlaisina. Ja sinne katoavat myös Carrolsin hyvät tarjoukset. Koko ympäristö on(oli) carrolsissa miellyttävämpi kuin hesessä, ja se hesen majoneesi ja sen määrä on kammottavaa.
Koko Hesen konsepti on mielestäni ala-arvoinen Carrolsiin verrattuna.

No mutta nämä on makuasioita joista TULEE kiistellä. Mieluiten kirveellä.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Eiköhän se kuitenkin ole ihan sama, mitä mönjää sinne väliin on tungettu, kunhan siitä löytyy pihvi(t) ja juustot(t). Ei noiden hampurilaisten kanssa voi olla niin tyylitietoinen, kuin olen saanut lukiessani käsittää.

No okei... He$en (mini)megoihin laitettu eltaantunut tomaatti tietty haittaa, mutta muutoin paikan tarjonta on ihan syötävää.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paha Keisari
Eiköhän se kuitenkin ole ihan sama, mitä mönjää sinne väliin on tungettu, kunhan siitä löytyy pihvi(t) ja juustot(t).

Niin no toisille on ja toisille ei. Makuasioitahan nämä ovat edelleen.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg

Niin no toisille on ja toisille ei. Makuasioitahan nämä ovat edelleen.

Niin... Itsekin olen ollu Carrols-fani ties kuinka kauan! Hesburger on niinku... No... JÄRKYTTÄVÄ! Mäkkäri on kans ihan paska "perheravintola". Carrols oli jees, tästä lähtien syön vain pizzaa.

No nyt pääsee vihdoin niistä Carrolsin kuivista korpuista ja näivettyneistä lihanpalasista eroon, ja voi poiketa sinnekin syömään, kun sieltä alkaa saamaan kunnollista ruokaa.

Jos kyseisen C-firman tuotteet olisivat niiiin erinomaisia, kuin hehkutetaan, niin mikä esti heitä ostamasta Hesburgeria?

Ei kannata vetäistä puruja otsalohkoon, ajattelin vain, että vastakkainenkin kanta tulkoon esille. Piti hesen tuotteista tai ei, mutta on se kieltämättä aikasen hyvin laajentunut yhdestä grillikioskista.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Calvin
Piti hesen tuotteista tai ei, mutta on se kieltämättä aikasen hyvin laajentunut yhdestä grillikioskista.

No se on kyllä totta ja kunnioitettavaa. Varsinkin suomen olosuhteissa.

Ylös Bottom