Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hit(The)Man 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -Youngboy-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

-Youngboy-

New Member
Sain pelin eilen ja nyt on jo pienimuotoinen ongelma, eli St. Petersburgissa on sellanen tehtävä missä pitää pelastaa joku agentti jostain kellarista missä kenraali sitä kuullustelee. Siinä on kaksi huonetta vierekkäin, jossa toisessa on se kenraali ja agentti ja toisessa joku vakoiluhuone mistä näkee kuullusteluhuoneeseen, mutta ei siihen toiseen huoneeseen. Kenraalin tapettuani pitäis vielä hakee agentti pois, mutta molemmat ovet ovat lukossa ja kenraalilla on ilmeisesti avain siihen huoneeseen, mitä siis teen :confused:

Joo, heti ku mä olin lähettäny ton viestin ja menin pelaamaan niin mä huomasin kuinka helppo kohta se oli :D

Sitte olis vielä toinenkin kysymys: Mä oon kuullu että kun suorittaa niitä tehtäviä tavallista paremmin niin saa jotain erikoista, mitä ne on ja kuinka niitä saa? Sitte vielä, että mistä niitä aseita saa kun mä meen normal-vaikeustasolla viimmeisen maan ekas tehtäväs eikä mulla silti oo läheskään kaikkia aseita, mistä niitä saa?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan -Youngboy-
Joo, heti ku mä olin lähettäny ton viestin ja menin pelaamaan niin mä huomasin kuinka helppo kohta se oli :D

Sitte olis vielä toinenkin kysymys: Mä oon kuullu että kun suorittaa niitä tehtäviä tavallista paremmin niin saa jotain erikoista, mitä ne on ja kuinka niitä saa? Sitte vielä, että mistä niitä aseita saa kun mä meen normal-vaikeustasolla viimmeisen maan ekas tehtäväs eikä mulla silti oo läheskään kaikkia aseita, mistä niitä saa?

Jos hankkii tehtävistä Silent Assassin arvosanan niin saa muutaman erikois aseen. Mitä muihin aseisiin tulee, niin ne aseet saat varastoosi mitkä kuljetat tehtävän loppuun mukana.

Ylös Bottom