Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hitman 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja manic_man
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

manic_man

New Member
Kokemuksia pelistä. Onko ostamisen arvoinen? Mistä kannattaa ostaa? (Hinta?)

Pelin pituus? Vaikeustaso? Toimivuus (Bugeja?)

:confused:

Toivoisin ihan henk. koht. kokemuksia, eikä tolla haulla löydä kovin helposti juuri kyseistä peliä koskevia asioita.

:rolleyes:

Ihan ok peli, jossa haastetta löytyy halutessaan. Erityisesti epälineaariset kentät ovat pelin paras puoli.

Ehdottomasti ostamisen arvoinen peli.
Sopivan haastava ja pitkäkin.
Noh tilaa vaikka konsolinetistä.
[www.konsolinet.fi]

On ostamisen arvoinen ja haastava, niinku *UsT* jo sanoikin. En silti menis sanomaan, että se on pitkä. Pituutta voi tietenkin tuoda lisää pelin vaikeus, että kun ei pääse eteenpäin, tuntuu pitkältä kun jauhaa samoja tehtäviä monta kertaa, mut siis ei mikään maailman pisin.

Mutta osta ihmeessä, jos ylimäärästä rahaa löytyy, ihan kiva lisä varmaan kokoelmaan.

Edit: Unohdin kokonaan. Kannattais mun mielestä ostaa jostain sieltä missä asut, kun se on varmaan jo vähän halventunu siitä normaalihinnasta, niin ei tarvi postikulujen kanssa sählätä, mut jos välttämättä haluat tilata niin PlayerOne.Fi tai tuo *UsT*in mainitsema.

Ostettu

Joo ostin jo sen paikallisesta ja sain viel alennuksen sieltä eli tuli halvemmaksi kuin toi konsolinet.

Kiitos vinkeistä

Mahtava peli. Vaikeimmalla vaikeusasteella silent assasin joka jaksosta. Oli se onnistumisen tunne mahtava.

No tuota tuota, hieman kaksipiippuinen juttu sillä riippuu suuresti oletko ostamassa uutena vai käytettynä ja onko sinulla muita varteenotettavia vaihtoehtoja.

Hitman 2 on hyvä peli, mutta vain hyvä. Grafiikka oli jo ilmestyessään enintään hyvää, nyt jo keskinkertaista. tekoäly on perustasoa, ei häikäise muttei töppääkkään (ainakaan usein). Pelin vahvin puoli on sen idea ja tehtävien vaihtelevuus, joka kuitenkn kostautuu erityisesti loppuupään Ahmuddababa-kentissä tylsähkön kenttäsuunnnittelun takia. Musiikki ansaitsee erikoismaininnan, harmi vain että pelin jäänyt bugi hiljentää sen aina välillä. Aseita on paljon, mutta yleensä niistä tarvitsee vain paria. Ärsyttävin seikka koko pelissä on, että tehtävien suorittamisesta parhaalla arvosanalla palkitaan vain kaksi kertaa. Tällöin vain hullu jaksaa mennä pelin "oikein" läpi, hiljaa tappaen. Ainoa vaihtoehto on tällöin yleensä järjetön räiskintä joka kentän läpi. Lisäksi 20 tehtävää on lopulta suht vähän, varsinkin räiskinnällä mentäessä.

Mun mielestä Hitman 2:ssa on vieläkin todella hyvä grafiikka. Yksi kauneimmista peleistä PS2:lla. Ei hidastele, tarkat hahmomallit ja tekstuurit.

Musiikin äänentaso hiljenee ja kovenee toiminnan tahdissa...bugi?

Enemmän salajuttuja olisi kyllä voinut peliin sisällyttää. Pelattavaa riittää muutenkin. Monia kenttiä jaksaa pelata jälkeenpäinkin. Kyllä Hitman 2 on, ainakin PS2:lla, kiitettävän hyvä suoritus näinkin.

Äänten kovuuden pitääkin vaihdella, koska sillä on haluttu luoda tunnelmaa. Kenttien tylsyydestä on turha valittaa, koska ainakin mä löysin vielä uusia asioita kentistä monen läpipeluu kerran jälkeenkin. Lisäksi uusia tapoja suorittaa joku tehtävä löytyy aina, hieman mielikuvitusta niin......

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sormusaave
paria. Ärsyttävin seikka koko pelissä on, että tehtävien suorittamisesta parhaalla arvosanalla palkitaan vain kaksi kertaa. Tällöin vain hullu jaksaa mennä pelin "oikein" läpi, hiljaa tappaen. Ainoa vaihtoehto on tällöin yleensä järjetön räiskintä joka kentän läpi. Lisäksi 20 tehtävää on lopulta suht vähän, varsinkin räiskinnällä mentäessä.

Peli pelinä on mun mielestä mahtava, ja se on paljon sanottu mieheltä joka vuosia halveksi 3D-toimintapelejä.. Itse tosin pelasin sitä PC:llä ja minua epäilyttää miten ampumapelien kanssa ps-padi pärjää pc-hiirelle ohjailussa..

Lisäksi ainakin pc:llä silent assassin-ratingeistä palkittiin kolmesti,
1 SA = vaimennetut hardballerit, 2 SA = katkaistu haulikko, 5 SA = se joku rynkky en nyt millään muista.. Joka tapauksessa se ase joka löytyy YK-soltuilta..

Tätä peliä ei muuten ole tarkoitettu räiskinnäksi...

- ManjiMaru

Juu pleikalla ei saa kuin kaksi kertaa joten sen yk-aseen saaminen on aivan vatun vaikeaa. Ainoa keino kai on nukuttaa jätkä ottaa ase, tappaa ei saa sillä tehtävä menee pilalle. Tehty tyhmästi. Täytyy olla aika pro että sen saa otettua, oon tuntikausia yrittäny, tuloksetta.

Ylös Bottom