Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hitman: Blood Money

Oliver

KonsoliFIN Alumni
Lainaus XboxFINin uutisista:
Eidos paljasti seuraavan Hitmanin 04.11.2004

Eidos on paljastanut menestyksekkään Hitman-sarjansa neljännen osan, Hitman: Blood Moneyn. Nimi juontunee pelin uudistuneesta rakenteesta, sillä tällä kertaa Agentti 47 saa onnistuneista tehtävistä palkinnokseen käteistä. Pelaajan tekemät sijoitukset vaikuttavat tavalla tai toisella pelin kulkuun, mikä luo tiedotteen mukaan jokaiselle pelaajalle yksilöllisen pelikokemuksen. Peliä kehittävä IO Interactive on panostanut myös neljännen Hitmanin pelimoottoriin, minkä ansiosta pelin luvataan olevan kaikkein brutaalein ja realistisin simulaatio palkkatappajan elämästä.

Hitman: Blood Money julkaistaan Xboxille, PlayStation 2:lle ja PC:lle maailmanlaajuisesti ensi keväänä.
 
Vastaus: Hitman: Blood Money [Hype]

Julkaisu siis siirtynyt mitä ilmeisemmin ensi vuoden puolelle.
 
NewsFlash

Hitman iskee toukokuussa 12.04.2006

Eidos on vihdoinkin vahvistanut Hitman: Blood Moneyn julkaisupäivän ja agentti 47 saapuu PS2:lle, Xboxile, Xbox 360:lle ja PC:lle toukokuun 26. päivä.

Kun ICA:n, 47:n työnantajan, agentteja ryhdytään järjestelmällisesti tuhoamaan, vaikuttaa siltä kuin suurempi ja voimakkaampi tekijä olisi saapunut kentälle. Kun 47 kadottaa yhteytensä ICA:an, epäilee hän olevansa seuraava uhri, joten hän päättää matkustaa Yhdysvaltoihin valmistelemaan seuraavaa siirtoaan...
 
Vastaus: Hitman: Blood Money [Hype]

Nyt kun vaan saisi sitten rahaa tähänkin. Olen kaikkia Hitmaneja fanittanut, eritysesti Silent Assasinia, joten kyllähän tämäkin pitää hankkia. Muutamat tuoreet ideat joista olen lukenut vaikuttavat hyviltä, ja saattavat tuoda kummasti lisää uuttaa sarjaan.
 
Vastaus: Hitman: Blood Money [Hype]

Tää on todella loistavaa! Ite en hirveesti innostunu edellisestä Hitmanista, mutta kakkonen löytyy hyllystä edelleen ja on yks mun suosikkipeleistä. Kävin tän uuden heti hakemassa ja tää on omasta mielestä melkeenpä parempi ku Silent assassin. Ja Jesper Kydin musiikit on jälleen lähes täydellisyyttä. Suosittelen kaikille jotka on pitäny tästä pelisarjasta, mutta ne jotka ei oo välittäny ei taida pitää tästäkään. Itelle iskee täysin, loistavaa viihdettä!
 
Vastaus: Hitman: Blood Money

Mistä sä tämän sait jo? Ite olin asennoitunu siihen, että tuon olis saanu perjantaina mutta ei sitä ollu missään kaupoissa jonku toimitusvirheen/-ongelman takia. Soittelen keskiviikkona tuonne yhteen kauppaa, että joko ne olis tullu. Ei vitti vielä soittaa ku on koeviikko kesken. Se loppuu keskiviikkoa, samoin ku mun kouluki. Muistelen vaan miten yks koeviikko haukkas paskaa sillon ku ostin San Andreaksen pari päivää ennen koeviikkoa :D

Kävin Vaasas Multitronicis kattomas mitä ne sanoo. Niitä on kuulemma jossain keskusvarastos ja jos olis perjantaina tilannu niin olis saanu tuon tiistaiksi. Tulee kuitenki halvemmaksi hakea suoraa kaupasta niin en sitte tilannu.
 
Vastaus: Hitman: Blood Money

Nyt on itelläki ollu tämä tiistaista lähtien ja on kyllä mainio peli. Enää ei vaivaa kenttien/tehtävien pieni määräkään niin paljoa. Samoin aseita on paljon enemmän edellisiin versioihin verrattuna. Suurin osa kentistäkin on sen verran laajoja ja monipuolisia että ensimmäisellä pelikerralla ei varmasti tule käytyä joka paikassa. Ite pelaan muutenkin niin, että ensi vedän pelin normal-vaikeustasolla läpi joten kuten. Sitte astetta vaikeammalla niin että on SA:t joka kentästä.

Ilokseni huomasin että vihut/poliisitkin käyttäytyy eri tilanteissa eri tavalla. Esimerkiksi jos oot umpikujas ja poliisitki tietää sen ja on hälytys päällä, niin ne odottaa ensi hetken että ne saa lisää tukea ja sen jälkeen ne alkaa hiljaa hiipiä sinne missä sä oot. Samaten jos tulee hälytys ja poliisit näkee sun juoksevan johonki huoneeseen mistä ei oo muuta ulospääsyä, mutta yks komero esimerkiksi, niin ne kyllä löytää sut sieltä komerosta.

Kentis on myös sellainen parannus edellisiin Hitmaneihin verrattuna, että typeriä sarjoja kenttien ympäristön samanlaisuudessa ei enää ole. Tällä tarkoitan sitä, että enää ei pelata kolmena lumikenttää putkeen, kolmea kaupunkikenttää vaan jokainen kenttä on todellakin erilainen. Tähän mennessä ei oo tullu vastaan yhtäkää tehtävää mikä olis muistuttanu jotain toista, ja oon kuitenkin melkeen finaalissa jo.

Pitää vaan varoa sitä San Andreaksisestaki tuttua ilmiötä, ettei liikaa liian nopeasti. Muuten menee peli hukkaan...

Ehdottomasti suosittelen kaikille, jotka edes hieman pitivät edellisistä Hitmaneista, tämä on niistä paras.
 
Vastaus: Hitman: Blood Money

Tänään tuli paketti Playsta.. Ensivaikutelmana on ainakin mulla suuri pettymys pelin ulkonäköön. Todella karun näköinen :( Toivottavasti pelattavuus korvaa kaiken ajan mittaan.
 
Vastaus: Hitman: Blood Money

Taidan olla mattimyöhänen mutta tuli kyseinen peli ostettua Steamin viikonloppu alesta ja 2,50e maksava peli kyllä oli sen arvoinen.

Edit. Oho täähän tuli PS2 osioon :D
 
Ylös Bottom