Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hjälppiä DVD ostoksissa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bambuloosa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Bambuloosa

New Member
Voisko joku teistä asiantuntevista jäpistä tehdä mulle suuren palveluksen?Jos joku tilaisi mulle PLAY.COMista kolme DVD:tä luottokortillaan,maksaisin leffat ostajan tilille tilisiirtona.Olisin todella kiitollinen tästä hyvänteosta.

Kaverilla olisi american express,mutta harmittavasti PLAY.COM ei tue sitä korttia.Eikä visa electronia,minkä itse omistan.

Kaikki kolme leffaa(kpl. hinta n.23e) pitäisi kai sitten tilata erikseen,jotta vältytään tullimaksuilta.Sehän ei ole mikään ongelma kun postikuluja ei tuolta tilatessa ole.

Jos siis haluat auttaa toveri pelaajaa,ota yhteys privaviestien välityksellä.Kiitän.

Kyllä itselläni ainakin tulee leffat ja pelit loistavasti Visa Electronilla tilatessa. Pitää vain osata valita oikea pankki.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan foghorn
Yksi tapa on tilaa ne DVDpuren kautta.
import.dvdpure.net
Jos tuolla ei ole, voit pyytää niitä lisäämään elokuvia tämän toivomuskaavakkeen avulla.
hieman kalliimmaksi se taitaa tulla kun noiden kautta tilaa Playstä.
Tarkoitushan olisi ostaa nuo leffat mahdollisimman halvalla.Jos haluaisin maksaa niistä 35e kipale,kävelisin tuohon parin korttelin päässä olevaan filmifriikkiin ja jättäisin nettishoppailut sikseen.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bambuloosa
Kaverilla olisi american express,mutta harmittavasti PLAY.COM ei tue sitä korttia.Eikä visa electronia,minkä itse omistan.
Eikös Play muka tue Sammon Visa Electronia :confused:

Kyllä play tukee joidenkin pankkien visa electronia. Sammon electroni toimii, mutta tämä mikäs hemmetin kultakortti osuuspankki visa electron nyt onkaan, ei toimi.

Ja jos halvalla haluat, niin CDON:sta saa aika halvalla ja muistaakseni maksu hoituu laskutuksella. Tuolla tosin on dvd-elokuvissa ruotsinkieliset kuoret, mutta jossei tällanen pikkuseikka haittaa, niin tuo on mainio kauppa.

Re: Re: Hjälppiä DVD ostoksissa!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Eikös Play muka tue Sammon Visa Electronia :confused:
Mulla on Nordean visa elecron.Yritin tässä taannoin ostaa sillä uudelleen,eikä toiminut.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lloope
Kyllä play tukee joidenkin pankkien visa electronia. Sammon electroni toimii, mutta tämä mikäs hemmetin kultakortti osuuspankki visa electron nyt onkaan, ei toimi.

Ja jos halvalla haluat, niin CDON:sta saa aika halvalla ja muistaakseni maksu hoituu laskutuksella. Tuolla tosin on dvd-elokuvissa ruotsinkieliset kuoret, mutta jossei tällanen pikkuseikka haittaa, niin tuo on mainio kauppa.
Unohdinko mainita,että etsimäni leffat ovat japanilaista animea...taisin unohtaa.Tuolta niitä ei löytynyt.Mikä ei ollut yllätys.

Re: Re: Re: Hjälppiä DVD ostoksissa!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bambuloosa
Mulla on Nordean visa elecron.Yritin tässä taannoin ostaa sillä uudelleen,eikä toiminut.
Vaihda pankkia. Nordean electronia ei tueta verkkokaupoissa.

Ylös Bottom