Hahih.
Joku bongannu mun postauksen hoas:in sivuilta.
Vaan itse nyt tällä hetkellä pidän vielä pc:tä välissä, kun ei ole jaksanut vielä testata toimiiko tuo macciosoitteen manuaalinen rukkaaminen.
Veikkaisin että sillä saisi toimimaan, eli ensin loggaa pc:llä sisään hoasnettiin avoimella profiililla ja kopsii xboxiin pc:n mac-osoitteen.
Kytkinkikkailu ei tule toimimaan suoraan sillä jokainen kone vaatii oman kirjautumisensa. Ensin pitäisi olla kone välissä, mistä menisi sitten piuha kytkimeen jne...
Taas on hieman turhan myöhä joten korjatkaa jos olen väärässä.
Tosiaan ihan perus WinXP internetyhteyden jakaminen toimii kahdella verkkokortilla täysin. Muistakaa vaan kytkeä boxi koneeseen ristiinkytketyllä piuhalla.
edit:
Muuten kyllä ho-ass-net-yhteys on vallan mainio laitos varsinkin verkkopelaamiseen. PC puolella esim cs:ssä saan ho-ass-netillä lähes aina pingin 15-30.
Ja hostaamiseen tuo on myös loistava. Vaikka kaista onkin kuristettu, ei se vaikuta läheskään kuten esim adsl:llä joka on samantien tukossa kun tulee hiemankin enemmän trafiikkia.
Nämä asiat pätevät siis vain eetteriversiossa. PPPOE purkkaviritelmä on taasen sitten aivan eri tasoinen, huomattavasti heikompi.