Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hogwarts Legacy

Esitit kysymyksen muodossa: "Riippuu toki siitä myöskin, moniko noista Switchin omistajista omistaa Switchin ainoana konsolina?"

PC ei ole konsoli.
Mutta pelialusta se on, jolla voi kyseistä peliä pelata käsittääkseni. Jolloin se on yhtälailla kilpailija Switch-version pelaamiselle.
 
Mutta pelialusta se on, jolla voi kyseistä peliä pelata käsittääkseni. Jolloin se on yhtälailla kilpailija Switch-version pelaamiselle.
Unohdit siis PC:n yhtenä pelialustana ja yritit vierittää sen minun unohduksekseni? :D Ihan miten vain. Tuskin PC:n ja Switchin välillä arpova joukko koostuu kuitenkaan kymmenistä miljoonista, sen verran erilaisia ne ovat alustoina.
 
No mikäs siinä? Eiköhän jokainen pelaa juuri sillä alustalla ku itse haluaa?
Justiinsa näin, mutta tottakai täällä piti tuostakin saada kauhea vääntö aikaan. Hittoakos se kenellekkään kuuluu, jos joku haluaa tämän Switchillä pelata, pelatkoon itse sillä tehokkaammalla laitteella ja antaa toisten ostaa mille haluaa.
 
Jos joku haluaa kokea pelin huomattavasti huonompana vaikka olisi vaihtoehtoja parempaan niin se on jokaisen oma asia.

:p
 
Jos joku haluaa kokea pelin huomattavasti huonompana vaikka olisi vaihtoehtoja parempaan niin se on jokaisen oma asia.

:p
Veikkaan ettei vähän pelejä pelaavalle sillä teknisellä toteutuksella ole väliä, kunhan pääsee Tylypahkaan. Kuvittelisin ainakin että tämä Switch versio on niille henkilöille tarkoitettu.
 
Veikkaan ettei vähän pelejä pelaavalle sillä teknisellä toteutuksella ole väliä, kunhan pääsee Tylypahkaan. Kuvittelisin ainakin että tämä Switch versio on niille henkilöille tarkoitettu.
Tää, ite en omista konsolia enkä mitää laitetta koska en ole ns. Tyypillinen pelaaja, tulee pelattua vain syksy-talvi ajat eli nää vuoden synkimmät & pimeimmät vuodenajat. Syy miksi valitsin ko pelin Switchille on se, kun puolisoni omistaa switchin ja antaa lainaa laitettaan, kun tekee mieli lähteä tylypahkaan.
 
Ylös Bottom