Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Holy Crap!!! MGS2 59.90 Euros!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Koskenkorva
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
K

Koskenkorva

Guest
Tuli juuri käytyä Cruz Brokerilla ostamassa hieman muistia PuuCeehen... siellä oli mainos Metal Gear Solid 2:sta
hintaan 59.90 !
- varasin sitten yhden tulevat 14.3.02

:D :D

Itse sain pelistä 63:lla eurolla, jo perjantaina, Konsolinetistä. Kyllä pari euroa on varaa maksaa, että saa pelin viikon aikaisemmin.

Soitin tänään vielä tuonne Cruzille ja sanoivat, että
pitäisi olla hyllyssä jo 14-päivä - odottavan aika on pitkä...;)

Nojoo, Jyväskylän keskustassa halvimmilaan minkä minä olen nähnyt on MGS2 hinta on ollut 72 jöröä. Joten antaa vielä olla siellä, ei niin hirveä hinku ole saada sitä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Koskenkorva
Soitin tänään vielä tuonne Cruzille ja sanoivat, että
pitäisi olla hyllyssä jo 14-päivä - odottavan aika on pitkä...;)

Joo, no kilautin mäkin tonne Helsingin Cruziin. Sieltä sanottiin, että maahantuojan antamassa lappusessa sanotaan, että tuote saapuu vasta 15.3! Varasin muuten myös itselleni yhden!

Kyllä nyt kelpaa.... kävin just hakemassa MGS2:n Cruzilta !!! Olivat saapuneet... :D :D :D

LOISTAVA PELI!!!

Postasin tämän jo tonne toimintapelifoorumin topicciin, mutta laitetaan tännekin:
Käytettynä mutta uudenveroisena 39 ... Pelin tukkuhinta on kuulemma 37,50 joten kaupat käärivät MGS2:lla rahaa.

No niin...

Tuttuni on Anttilassa duunissa, joten kyselin siltä että
paljonko ne tosta pelistä maksaa.... ja sisäänostohinta EI siis tosiaankaan ole edes lähellätuota 37 Erkkiä! vaan PALJON enemmän! Mistä ihmeestä te aina saatte näitä olen kuullut että jotta koska kun... juttuja ;-((

Myyjä haukkui toista kun hän oli mukamas hinnoitellut tuon kappaleen liian halvaksi... Ensimmäinen selitti, kuinka paljon se maksaa sisään ja toinen yritti vastata siihen, että kyseessä oli käytetty peli.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Iksi
Myyjä haukkui toista kun hän oli mukamas hinnoitellut tuon kappaleen liian halvaksi... Ensimmäinen selitti, kuinka paljon se maksaa sisään ja toinen yritti vastata siihen, että kyseessä oli käytetty peli.

Juu eli olivat siis maksaneet tuosta vaihtoon otettaessa tuon summan.... :rolleyes:

Juu eli olivat siis maksaneet tuosta vaihtoon otettaessa tuon summan.... :rolleyes:

Ei... Kyse oli todellakin sisäänostohinnasta, ei mistään hyvityshinnasta. Jos sinulla on "parempaa" tietoa asiasta, niin mikä on sitten "oikea" sisäänostohinta?

"oikea" sisänostohinta on aika lähellä 60 Euroa jos alv lasketaan mukaan, sillä pelien katteet eivät tosiaankaan päätä huimaa... niin kovaa kilpailu Suomessa on... :(

"oikea" sisänostohinta on aika lähellä 60 Euroa jos alv lasketaan mukaan, sillä pelien katteet eivät tosiaankaan päätä huimaa... niin kovaa kilpailu Suomessa on... :(

Olisikohan mahdollista, että osa liikkeistä tuo pelejä maahan itse ohi maahantuojan tai tukkuportaiden ja näinollen säästää siinä rahaa?

Ylös Bottom