Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Huijari liikkeellä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mike
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mike

New Member
Huuto.netissä on ollut huijari liikkeellä käyttäen nimeä bmw_z8.
Voitin huutokaupan,lähetin rahat,yksi päivä mennyt,toinen päivä,kolmas -ja neljäs päivä eikä vieläkään mitään yhteyttä myyjään.
Sain sitten eräältä henkilöltä viestin(tietenkin liian myöhään) jossa hän varoitti minua maksamasta tälle tyypille. Hännelle oli tapahtunut samalla juttu, eli rahat vietiin. Soitin sitten sille myyjälle niin se ei tietänyt mitään mistään huutokaupoista.
Tuo SAATANAN bmw_z8 oli ottanut toisen ihmisen henk.tiedot ja peitteli näin omia jälkiään.

Tänään sitten tuo mies(kenen nimen se bmw_z8 oli ottanut) meni poliisilaitokselle ja teki rikos ilmoituksen.
Tekijä tullaan saamaan kiinni,mutta milloin?
Joten älkää ostako tältä bmw_z8:lta mitään, voi olla et se tulee tännekkin huijaamaan.

Näin on tapahtunut monelle ihmiselle lyhyen ajan sisällä http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?cat=%&lcat=Z&seller=bmw_z8&status=C&order=L

Tuosta osoitteesta löytyy sen myymät tuotteet ja paljon meitä huijattuja hyväuskoisia.

Huuto.netissä tuo bmw_z8 poistettiin listoilta, miten täällä PS2finissä hoidellaan tuommoiset kusipäät?

Järki käteen. Voihan nuo kusettajan henkilötiedot selvittää tilinumeron perusteella, vai veitkö rahat johonkin paperinkeräyslaatikkoon josta huijari sitten kävi yöllä hakemassa ne itselleen kommandopipoon naamioituneena....? Niin... Kyllä minäkin kun ostin tuotteen ja sitä ei tullut ja olin maksanut ja yhteystiedot kusi, niin poliisin juttusille menin niin kyllä heti selvis tilinumeron perusteella yhteystiedot, jonka jälkeen tuote pakkoperittiin siltä 13-v. kakaralta joka sen "myi". Aika kuspäistähän tuo on käydä perimässä tuote väkisellä 13-v. tyypiltä, mutta minkäs teet... Ja tuotehan oli tietenkin 60mk CD-levy :)

Ja sitäpaitsi eikös pankin kautta voi peruakin maksun? Korjatkaa jos olen väärässä.

Jep

Joo ilmeisesti sen maksun voi peruttaa kuittia vastaan. Yks helppo konsti saada varmuus oikeista tiedoista on pyytää osoite ja puh. nro ja lähettää sitten vaikka viestiä. Jos vast. ottaja ei tiedä mitään mistään tilauksista tai ei vastaa voi antaa myyjälle palautetta.. Antoko ne ihan tosta vaan ne tilitiedot? Eikös ne oo aika vaikea saada Suomessa yksityisyyden suojan takia.

No ei ne nyt ihan tosta vaan.. Piti selvittää tilanne tarkkaan ja mitä oli käynyt. Kyllähän tuossa sai aika paljon odotella, mutta eipä mulla kiire mihinkään ollutkaan. Sitäpaitsi onhan tuo huuto.net ihan kunnon kauppapaikka, missä on Suomen laki voimassa ja selkeät säännöt. Jos sääntöjä rikotaan, niin ei se ole vaikeaa pistää rikkojaa vastuuseen rikkomuksestaan. Yhtälailla se rikos on huijata joltain 60mk kuin huijata joltain 1000mk. Tai siis ihan sama se on onko huudon voittosumma vaikka 1 markka, ja jos sen maksaa ja tuotetta ei saa, niin soosoo...

jos joku huijaa yhden markan, tuskin kukaan jaksaa alkaa sen takia selvittämään rikoksia.

siis tuskin se jolta se huijataan jaksaa alkaa selvittämään.
en minä ainakaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan AnKh
jos joku huijaa yhden markan, tuskin kukaan jaksaa alkaa sen takia selvittämään rikoksia.

en minä ainakaan.

no ei tossa tainnu ollakkaan kyse siita etta joku todella alkais 1 markan peraan karhuamaan

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan AnKh

en minä ainakaan.

Jos käyt katsomassa sen linkin minkä panin sinne ekaan juttuun niin tajuat et kyseessä on tuhansia markkoja!!:mad:

Miksei tämä "huijari" sitten ollut tekaissut mitään kalliimpaa myyntiin? Nuohan ovat suhteellisen pieniä hintoja verrattuna siihen jos olisi vaikka pistänyt myyntiin kalliita kodinkoneita ja -elektroniikkaa. :confused:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fakesonic
Miksei tämä "huijari" sitten ollut tekaissut mitään kalliimpaa myyntiin? Nuohan ovat suhteellisen pieniä hintoja verrattuna siihen jos olisi vaikka pistänyt myyntiin kalliita kodinkoneita ja -elektroniikkaa. :confused:

Olisko se ettei porukka jaksa alkaa muutamasta kympistä valittaa.. Mutta jos sen jättää tekemättä, eihän tommoset runkkarit jää ikinä kiinni

No kävin kattomassa niin olihan sillä useampia huutokauppoja meneillään. Kyllähän siellä oli kalliitakin tuotteita myynnissä. Sinänsä fiksu veto myyjältä, ennemmin myy paljon kohtuuhintaisia kun että yrittää myydä kalliita laitteita. Veikkaanpa että kukaan ei maksa vaikkapa kymppitonnin telkkaria tilille mutta pelit etc menee.. Kyllä parikymmentä euroa on sen arvonen summa että siitä kannattaa tehdä valitus..jos taas haluat lahjoittaa rahaa ota minuunkin yhteyttä niin saat tilinumeroni. :D

Huuto.netissähän on muutenkin liikkeelä paljon huijareita. Esim. tyyppejä jotka huutavat muuten vaan tuotteita ilman aikomustakaan koskaan lunastaa voittojaan. Luultavasti heillä on itsellään sama tuote myynnissä... Huuto.netin tunnuksia saa itselle aika helposti, sillä siellä ei ole käytössä mitään varmenne menetelmää. Mutta joka tapauksessa se on tällä hetkellä paras paikka myydä/ostaa tavaraa (PS2finin lisäksi), täytyy vain olla varovainen..

Niin, ja eipä ole pahitteeksi tsekata kohteen yleistä asiallisuutta ja myyjän kuvausta itsestään ja palautteiden määrää, ennenkuin menee huutamaan. Ja en minä ainakaan ala nollapalautteen omaavien tileille mitään rahoja siirtelemään etukäteen.

"Olen bmw friikki!
Monet varmaan ihmettelee että miten on mahdollista että mulla on noin paljon ps2 pelejä myynnissä vähän väliä mutta syy on siinä että olen töissä peli liikkeessä joten saan huomattavasti halvemmalla pelejä!"

Ruahahahaha...:D Ja tyyppihän hehkuttaa tuossa että on peliliikkeessä töissä... Ja sitten Tony Hawk 3 -kohteessa lukee "Ostettu 29.11.2001 ja maksoi silloin 404mk , kuitti löytyy. Täysin naarmuton , kotelokin hyvässäkunnossa. " Onko hieman epäilyttävää kenties?

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom